Skoči na vsebino

?ri?ek v prednjem delu motorja


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni fantje,

dovolite, da se vklju?im: imam M6 2005, 93tkm, cd 120 km z webastom in je vse okej.

Opazil sem pa pri prostem teku motorja neko bren?anje oz.?ri?ek nekje v notranjosti oz spredjem delu motorja tik pod plasti?nim pokrovom. Samo, da se razumemo, webasto ni....zvok mi ni v?e?!A mi lahko kdo svetuje oz. pomaga, kaj bi to lahko bilo in kako naprej reagirati.Hvala vam vsem za odgovore in predloge/nasvete.lp mazy

se opravi?ujem vsem, ?e sem prej svinjal po forumu-sem relativno nov.V bodo?e se to ne bo ve? dogajalo:)

:bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Pozdravljeni fantje,

dovolite, da se vklju?im: imam M6 2005, 93tkm, cd 120 km z webastom in je vse okej.

Opazil sem pa pri prostem teku motorja neko bren?anje oz.?ri?ek nekje v notranjosti oz spredjem delu motorja tik pod plasti?nim pokrovom. Samo, da se razumemo, webasto ni....zvok mi ni v?e?!A mi lahko kdo svetuje oz. pomaga, kaj bi to lahko bilo in kako naprej reagirati.Hvala vam vsem za odgovore in predloge/nasvete.lp mazy

se opravi?ujem vsem, ?e sem prej svinjal po forumu-sem relativno nov.V bodo?e se to ne bo ve? dogajalo:)

:bravo:

 

jst sm zadnje ?ase tudi to opazil in tudi nevem kaj je, ?e ve kdo kaj je to bi bil zelo vesel odgovora.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pol ziher ni webasto... n? bo? moral biti bolj konkreten pa bolj locirat od kod prihaja. Plasti?ni pokrov pa snemi, da bo? la?je lociral izvor zvoka.

 

Ko se vozim in spustim gas se sli?i k majhni ?ri?ki, da bi bili v motorju, ko pa dodam gas nehajo, ko je v prostem teku ho?e bit nek zvok podoben ?ri?kom, sam se mi zdi da prihaja iz voznikove strani motorja..
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poglej servo olje, lahko pa da je vakum ?rpalka servo zavor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hidravli?ni napenjalec jermena.

Ampak odlo?i se na kateri strani je to proti akumulatorju ali stran od akumulatorja ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta zvok prihaja iz "membranskega ventila" spredaj levo. Je okrogel fi 5cm, na sredini ima ?elezno iglo, dela na zra?ni tlak. Ta zvok se sli?i pri ve? mazdah. Ob?asno. Sicer oddaja zvok samo ob odvzemu in dodajanju plina. Je ne?kodljivo, ampak malo ?udno za sli?at. lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta zvok prihaja iz "membranskega ventila" spredaj levo. Je okrogel fi 5cm, na sredini ima ?elezno iglo, dela na zra?ni tlak. Ta zvok se sli?i pri ve? mazdah. Ob?asno. Sicer oddaja zvok samo ob odvzemu in dodajanju plina. Je ne?kodljivo, ampak malo ?udno za sli?at. lp

 

O tem sem govoril, no nisem znal to?no povedati. Ampak men je to majstr z eno vezico re?il :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O tem sem govoril, no nisem znal to?no povedati. Ampak men je to majstr z eno vezico re?il :)

 

sm bil pr mehankarju pa je poslu?al in je rekel da je mikrojermen, ga je po?pirical in je takoj za?el cvilt ?e bolj. Hvala za va?e odgovore. Lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ja, absolutno in ni kostano ?ri?kanje.Je cca 5 sec nato zopet ni?, pa ?ez ?as zopet 3sec itd

 

meni tale t.i. ?ri?ek poje ?e skoraj od novega ven, pa imam sedaj 230000 preVO?ENIH PA VSE OK!pa? ob?asno v prostem teku se oglasi za paer sekund pa potem neha!

Ni? bat ni kaj hudega!Pa? Diesel motor!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni tale t.i. ?ri?ek poje ?e skoraj od novega ven, pa imam sedaj 230000 preVO?ENIH PA VSE OK!pa? ob?asno v prostem teku se oglasi za paer sekund pa potem neha!

Ni? bat ni kaj hudega!Pa? Diesel motor!

 

ha ha ha....dobra.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni tale t.i. ?ri?ek poje ?e skoraj od novega ven, pa imam sedaj 230000 preVO?ENIH PA VSE OK!pa? ob?asno v prostem teku se oglasi za paer sekund pa potem neha!

Ni? bat ni kaj hudega!Pa? Diesel motor!

 

O.K- HVALA ZA ODGOVOR!TOREJ NI? ZASKRBLJUJO?EGA.

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.