Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni fantje,

dovolite, da se vklju?im: imam M6 2005, 93tkm, cd 120 km z webastom in je vse okej.

Opazil sem pa pri prostem teku motorja neko bren?anje oz.?ri?ek nekje v notranjosti oz spredjem delu motorja tik pod plasti?nim pokrovom. Samo, da se razumemo, webasto ni....zvok mi ni v?e?!A mi lahko kdo svetuje oz. pomaga, kaj bi to lahko bilo in kako naprej reagirati.Hvala vam vsem za odgovore in predloge/nasvete.lp mazy

se opravi?ujem vsem, ?e sem prej svinjal po forumu-sem relativno nov.V bodo?e se to ne bo ve? dogajalo:)

:bravo:

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Pozdravljeni fantje,

dovolite, da se vklju?im: imam M6 2005, 93tkm, cd 120 km z webastom in je vse okej.

Opazil sem pa pri prostem teku motorja neko bren?anje oz.?ri?ek nekje v notranjosti oz spredjem delu motorja tik pod plasti?nim pokrovom. Samo, da se razumemo, webasto ni....zvok mi ni v?e?!A mi lahko kdo svetuje oz. pomaga, kaj bi to lahko bilo in kako naprej reagirati.Hvala vam vsem za odgovore in predloge/nasvete.lp mazy

se opravi?ujem vsem, ?e sem prej svinjal po forumu-sem relativno nov.V bodo?e se to ne bo ve? dogajalo:)

:bravo:

 

jst sm zadnje ?ase tudi to opazil in tudi nevem kaj je, ?e ve kdo kaj je to bi bil zelo vesel odgovora.

Napisano

Pol ziher ni webasto... n? bo? moral biti bolj konkreten pa bolj locirat od kod prihaja. Plasti?ni pokrov pa snemi, da bo? la?je lociral izvor zvoka.

33112_1.png

Napisano

Pol ziher ni webasto... n? bo? moral biti bolj konkreten pa bolj locirat od kod prihaja. Plasti?ni pokrov pa snemi, da bo? la?je lociral izvor zvoka.

 

Ko se vozim in spustim gas se sli?i k majhni ?ri?ki, da bi bili v motorju, ko pa dodam gas nehajo, ko je v prostem teku ho?e bit nek zvok podoben ?ri?kom, sam se mi zdi da prihaja iz voznikove strani motorja..
Napisano

Po moje ti tam kjer je filter za zrak tista cev ki vle?e zrak vibrira..Saj pri meni je blo tko. Smo potem enostavno z vezico re?ili :)

Napisano

Poglej servo olje, lahko pa da je vakum ?rpalka servo zavor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To ti verjetno jermen ?vi?ga. Jermen je verjetno malo deformiran ali odebeljen na kak?nem mestu in ko ta del jermena pride na jermenico potem malo za?kripje, zacvili in podobno.

Napisano

Hidravli?ni napenjalec jermena.

Ampak odlo?i se na kateri strani je to proti akumulatorju ali stran od akumulatorja ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ta zvok prihaja iz "membranskega ventila" spredaj levo. Je okrogel fi 5cm, na sredini ima ?elezno iglo, dela na zra?ni tlak. Ta zvok se sli?i pri ve? mazdah. Ob?asno. Sicer oddaja zvok samo ob odvzemu in dodajanju plina. Je ne?kodljivo, ampak malo ?udno za sli?at. lp

Napisano

Ta zvok prihaja iz "membranskega ventila" spredaj levo. Je okrogel fi 5cm, na sredini ima ?elezno iglo, dela na zra?ni tlak. Ta zvok se sli?i pri ve? mazdah. Ob?asno. Sicer oddaja zvok samo ob odvzemu in dodajanju plina. Je ne?kodljivo, ampak malo ?udno za sli?at. lp

 

O tem sem govoril, no nisem znal to?no povedati. Ampak men je to majstr z eno vezico re?il :)

Napisano

O tem sem govoril, no nisem znal to?no povedati. Ampak men je to majstr z eno vezico re?il :)

 

sm bil pr mehankarju pa je poslu?al in je rekel da je mikrojermen, ga je po?pirical in je takoj za?el cvilt ?e bolj. Hvala za va?e odgovore. Lp
Napisano

A nisem jaz povedal da je jermen? Res ne vem zakaj me ne jemljete resno?

 

res je sam v tem ?asu ko ste pisal je bil?e pr izvedencu.... :D

druga?e pa vseeno hvala za va?e odgovore.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

A se to sli?i tudi takrat ko je zuni ve? kot 10°C?

 

Ja, absolutno in ni kostano ?ri?kanje.Je cca 5 sec nato zopet ni?, pa ?ez ?as zopet 3sec itd
Napisano

Ja, absolutno in ni kostano ?ri?kanje.Je cca 5 sec nato zopet ni?, pa ?ez ?as zopet 3sec itd

 

meni tale t.i. ?ri?ek poje ?e skoraj od novega ven, pa imam sedaj 230000 preVO?ENIH PA VSE OK!pa? ob?asno v prostem teku se oglasi za paer sekund pa potem neha!

Ni? bat ni kaj hudega!Pa? Diesel motor!

Napisano

meni tale t.i. ?ri?ek poje ?e skoraj od novega ven, pa imam sedaj 230000 preVO?ENIH PA VSE OK!pa? ob?asno v prostem teku se oglasi za paer sekund pa potem neha!

Ni? bat ni kaj hudega!Pa? Diesel motor!

 

ha ha ha....dobra.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni pa ?ri?ka v motorju na voznikovi strani v peti predstavi, pri hitrosti 100-140km/h, ko dam gas in samo takrat, ko je temperatura nad 10 °C. Mogo?e kdo ve kaj je tukaj razlog?

Napisano

meni tale t.i. ?ri?ek poje ?e skoraj od novega ven, pa imam sedaj 230000 preVO?ENIH PA VSE OK!pa? ob?asno v prostem teku se oglasi za paer sekund pa potem neha!

Ni? bat ni kaj hudega!Pa? Diesel motor!

 

O.K- HVALA ZA ODGOVOR!TOREJ NI? ZASKRBLJUJO?EGA.

LP

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.