Skoči na vsebino

CAI

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Na sre?anju smo imeli tudi debato o samem CAI sistemu in '' preverjeno '' v poletnem ?asu ima velik vpliv ta sistem,kaj pa vpliv zime na to.

Zdaj pa me pa? zanima va?e mnenje ,ugotovitve (v praksi) mi?lenja + in - ,oz. zamnejati komplet nazaj v original zra?ni filter ali ne?

 

Res da je za motor bol?e hladnej?i zrak (ve? kisika s tem ve? mo?i in vse kar je povezano s tem) verjetno to velja tam do 5°c :ne vem:

 

Kaj pa ko so dnevne temp pod 0°c potem se zrak niti ne ogreje do njegove idealne temp.za motor oz.traja dlje in posledi?no temu avto dlje ?asa dela pod zavgom! Se motim :ne vem:

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ja eni pravijo, da ni dobro, da se kasneje ogreje itd... Samo glede na to kak?ne eksplozije se dogajajo v motorju res dvomim, da se ful pozna, ?e ima zrak, ki prihaja v motor 5°C ali pa -5°C. Druga stvar je to, da saj, ?e ima? navaden sistem v motor isto pride mrzel zrak, mogo?e par stopinj ve? ampak OK.

 

Je pa bistven minus (po moje), ?e ima? filter nekje v koloteku saj je pozimi zaradi snega tam vse mokro, da plundre ne omenjam. Pri prej?njem avtu (100NX) dal pozimi navaden sistem tu imam pa filter itak v boxu in nima kaj priti notri. Aja pa ?e original airbox sem prodal. :vskalo:

Napisano

Js ga bom imel in bo popolnoma custom made by iVar. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ti a bo? potem zdajle spotoma zrihtal FMIC? :zvizga:

 

Pa ?e kaj. :zvizga:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa ?e kaj. :zvizga:

 

da ga direktno nabije naslednji? :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ti a bo? potem zdajle spotoma zrihtal FMIC? :zvizga:

 

To?no tega ravno ne rabim, ker sem po?tudiral neko bolj simpl zadevo, ki mi vzame 5 minut, predno jo rabim, stro?ka pa ni. :danzoman:

Sem pa gledal nekaj od unichip-a. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Avto gre pozimi 2x bolj kot poleti. Se posebej V6 motor, ki mu je ze tako in tako vroce pod havbo.

Sedaj vrti kolesa v prazno v drugi prestavi po suhem asfaltu pri prehitevanju. Zadnjic sem ze mislil, da je crknila sklopka...

 

Zajem hladnega zraka ugodno vpliva na moc, malo manj ugodno na porabo.

Napisano

Lih sm razmi?lov ?e je mo?no da je men poraba posko?ila,, kr precej odkar mam CAI gor? kr sm na polovici tanka pa sm naredu 150 km kr pomen da bom meu porabo cca 4 litre vi?jo se pravi okoli 12-13 je to mo?no?a lahko motor s CAI-om dobiva preve? zraka? danes so mi namre? ko sem stal na semaforju in sem dal v ler, spustil sklopko obrati padl skor na mejo, da bi avto crknu pol so se pa dvignl na normalno raven. ko sem se pa parkiral in pustil te?t mal je blo pa vse normalno.

Napisano

Lih sm razmi?lov ?e je mo?no da je men poraba posko?ila,, kr precej odkar mam CAI gor? kr sm na polovici tanka pa sm naredu 150 km kr pomen da bom meu porabo cca 4 litre vi?jo se pravi okoli 12-13 je to mo?no?a lahko motor s CAI-om dobiva preve? zraka? danes so mi namre? ko sem stal na semaforju in sem dal v ler, spustil sklopko obrati padl skor na mejo, da bi avto crknu pol so se pa dvignl na normalno raven. ko sem se pa parkiral in pustil te?t mal je blo pa vse normalno.

 

Ja lej, ?e bo? ti??al, da se dere normalno da bo ve?ja poraba, ?e se bo? pa normalno vozu, pa nebi smel bit ve?je spremembe ;)

Napisano

N? dost ve? ga ne ti??im, mogo?e da sm parkat potegnu ampak se mi zdi da nikakor ne bi smel bit tok ob?utne razlike na ?eji. Je lahko avto ?ejnej?i zaradi ?esa drugega?

Napisano

N? dost ve? ga ne ti??im, mogo?e da sm parkat potegnu ampak se mi zdi da nikakor ne bi smel bit tok ob?utne razlike na ?eji. Je lahko avto ?ejnej?i zaradi ?esa drugega?

 

npr. men se je zarad filtra in 17" gum (vse ob enem) poznal tut do 3 litrov.

Napisano

nism en exper pa tud no?m pametovat al pa kej .. nekje sm zasledil (neko? nekda) .. da ?e ni cai sistem kao pozimi za??iten pred vlago in pa seveda soljo da zna posledi?no neugodno vplivat na motor ne samo na filter ...

 

sedaj ?e je to res nimam pojma .. jst sm mel na mx kar originalni sistem gor .. :blush:

Napisano

V bistvu mam jaz tovarni?ki CAI :whatever:

post-2637-1290437518_thumb.jpg

post-2637-1290437531_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

res je, rece se mu intercooler :D

 

ma sam gre direktno na zra?ni filter, intercooler ma svoj fridge.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.