Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A mi kdo zna na kratko razlo?it, kako to deluje? No mal sem se ?e informiral na googlu. Ampak, a majo dizli tut ta..odu?nik, ?e se ne motim?

Napisano

Ja, sej zato. Me zanima, ?e je kdo kej seznanjen s tem. Govorili naj bi tudi, da ?e to ne deluje prav, da se pozna tudi pri porabi olja.

Napisano

PCV je sistem za zmanj?evanja pritiska oljnih par in dimnih plinov iz karterja ter tudi glave motorja, ki jih vra?a sozi sistem dovoda zraka v cilindre na recikla?o. V karterju, ki je prek oljnih kanlov povezan tudi z glavo motorja se ustvarja nadpritisk zaradi izparevanja olja in prodiranja plinov iz cilindrov mimo batnih obro?kov. V fi?otovih ?asih je bila speljana cev od ulivnega grla za olje ob motorju na prosto. Tako se je, ?e posebej pri priganjanju opazilo poleg izpu?nih plinov iz izpu?ne cevi tudi oljni dim ob motorju. Bolj obrabljen je bil bolj se je kadilo.

Ta bolj?i motorji so ?e takrat imeli PCV, ki je vi?ek teh plinov vra?al nazaj v izgorevalne komore.

Problem lahko nastane zaradi tvorjenja neke vrste "masla"(rumene barve) iz oljnih par in vodne pare iz zraka, ki lahko zapre odvod teh par. V motorju se ustvari lahko zelo velik nadpritisk, ki lahko porine olje skozi semeringe in tesnilo pokrova ventilov. Moja izku?nja je povezana z bencinskimi motorji citroema BX. Enkrat je pozimi na -14°C skozi tesnilo pokrova ventilov iztisnilo skoraj celotno koli?ino olja iz motorja. Nekajkrat mi je izmaknilo merilno palico in skozi njeno odprtino izbrizgalo nekaj olja. Bili so ?asi, ko na uradnem servisu niso vedeli za to te?avo. Od tod toliko te?av. Pozneje smo "odkrili" trikraki spojni del, ki je povezoval cevi od ulivnega grla in motornega dela ter jih vodil v uvodnik zraka. Potrebno je bilo "maslo" o?istiti in te?ave z oljem so prenehale. "Maslo" se rado tvori pozimi, pri nizkih temperaturah. V poznej?ih avtomobilih teh te?av nisem zasledil, kar pa ne pomeni, da se ma?enje oddu?nih cevi ne more pripetiti.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kul hvala za razlago. predvidevam da je ventil tam pri tem spojnem delu? Mogo?e ve? kje se to nahaja?

 

?al ne, ker ne poznam mazdinega motorja. To bo vpra?anje za YavorYa.

Poglej pri ulivnem grlu olja, ali pa nekje na pokrovu ventilov, mora biti cev, ki se spaja (ali pa tudi ne) s cevjo iz spodnjega dela motorja, ki nato po skupnem vodu prideta v cev, ki dovaja zrak motorju.

Na yutube ima? kar nekaj filmov o PCV

Enega si lahko ogleda? TU

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Da malce tudi tukaj stresem jezo... Sem že pisal o nasi Bosch mikrovalovki Bosch BFL554MB0 BOSCH BFL554MB0 vgradna mikrovalovna pečica WWW.BIGBANG.SI Vgradna mikrovalovna pečica za 38 cm nišo: uporabljate jo lahko za odmrzovanje, segrevanje in popolno... Na srečo so takrat,pred petimi leti imeli neko akcijo-5 let garancije brezplačno...in sem k sreci registriral.... Sem že pisal,da sem pred dobrim letom,ko je bila stara slabih 4 let dal na servis,ker je crknil ventilator....pač brez venrilatorja ne sme delati...a mikrovalovka je se kar delala. Na srečo sem to takoj opazil...bi lahko hiša zgorela😡. In sedaj-tik pred iztekom petletne garancije,je crknil še display,ki kaže čas. Ni crknil cel,ampak le egmenti...en čisto-namesto 8 je kazalo 0 itd.... Drugi pa so tudi bili različno svetli-torej bi z casom tudi pocrkali..... In sem jo dal 3 tedne pred iztekom na servis. So morali zamenjati celo elektroniko. Toliko o Bosch-u.   A še ni konec "veselja". Sem že pisal tudi o hladilniku😠 BOSCH KGN39LBCF kombinirani hladilnik WWW.BIGBANG.SI No Frost hladilnik z zamrzovalnikom spodaj in VitaFresh predalom: ohranja vaša živila dlje časa sveža. Ista fora,kot že enkrat-planirana obscolescenca oz. po domače-narejeno,da "crkne". Spet odlomljen droben plastičen del,ki nosi vso težo na eni strani spodnje police na vratih...polica za steklenice,pijače,mleko,piksne feta sira v slanici ipd....vse zelo težke stvari...in to drži ta drobčkan kos plastike-dobesedno narejeno,da se odlomi!!! In je šlo že drugič cca.36€ z ptt-Amazon,k pri nas ti slabo rata,ko izveš za ceno. Nič ne rečem,oba stroja sta res lepa,in dobro delata....a ko vidiš,da mikrovalovka "mora" crkniti...in,da je hladilnik super,plastika znotraj pa za bruhati....prav namenoma narejeno,da se "mora" zlomiti.   Vsak si nas svoje mnenje ustvari...evo,še par slik,da bo bolj jasno,za kaj gre.
    • Utečen ali zvožen? 😋 Tisto drugo se ne sliši najbolje... Še za prodati ni. 
    • Sicer pohvalno, da ste se lotili primerjave med obema motorjema ampak, če sem prav prebral je CX-30 z 2,5l motorjem bil čisto nov z le nekaj prevoženimi kilometri. Tako primerjavo, ste zmožni narediti samo goreči zagovorniki X motorjev😄. Ne moreš primerjati zvožen in nezvožen motor. Nov motor je dobesedno mrtev, predvsem v zgornji polovici območja vrtljajev. Motor se začne prebujati šele po prevoženih vsaj 10k km. Še sam sem bil s svojim G150 zelo razočaran in nezadovoljen s performansami, ko je avto bil nov. Sedaj, ko je zvožen, pa me vedno preseneča z svojo odzivnostjo in močjo.   Tako priporočam, da v naslednjo primerjavo dajte avto z zvoženim motorjem, ker razlika je občutna. Sicer pa ne dvomim v X motor. 184 konjev mora tudi nekaj dati od sebe.
    • Da malce stresem jezo...ne vem,kaj folku ni jasno,da na deponiji lahko zastonj pustiš gradbene odpadke brez potrebe le te odlagati v naravi. Lih tam,kamor pogosto zahajam na sprehode z psom...t.i.Gustinca med Zalogom in Lazami...je res lepa točka za psa...par km za hoditi,skoz ob potočku z par točkami za pasje kopanje in osvezitev...skoz v gozdu-senci.... In pred par dnevi vidim,da se nekomu ni dalo se zapeljati do deponije....je kar stresel nekaj od štemanja,in par hobukov že zmešanega strjenega estriha..bi ga...😡 Kakšen bukselj moraš biti,da si zmešaš preveč estriha...ajd,ne rečem,da ti ostane pol kante....halooooo-6 kant!!!🤨 (povečaj sliko).
    • Razlike so velka posledica kilaže. 🤣 Mal prevelike za njegov kolo k ima 120mm. Bi mu cist geometrijo podrlo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.