Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo, kot je blo omenjeno v jamralniku je mehanik pri rednem servisu ugotovil, da bi bilo potrebno menjat sklopko v ?imkraj?em mo?nem roku, ker je baje dvomasni vztrajnik skoraj fu?. V leru se zato na vsake toliko ?asa sli?i nek tok tok tok... (za zvok niso krive ?obe,ker sta bili ravno 2 obnovljeni-na testerju sta se prikazali vrednosti 1 in 2)

 

Sicer sm prebral kar nekaj tem o te?avah s sklopko, pa ?e vedno ne vem ?e imam res te te?ave, ker se ni? ne ?uti da bi bilo kaj narobe med speljevanjem ali vo?njo. Med drugim sem zasledil tudi temo, ki jo je odprl prej?ni lastnik avta glede sklopke ( http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=4936&hl= )

 

Ne vem to?no kako je bla takrat situacija re?ena, bi pa prosil kakega mojstra iz okolice LJ ali Kranja da si vzame minutko in potrdi/zavrne serviserjeve hipoteze vredne cca 1300? :D

 

Aja avto je pa Mazda 6, 100kw, l.2003, 200.000km prevo?enih

 

 

lp,Ga?per

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

?e rab? telefonsko enga obvlada?a, ti sporo?im?! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

bi pri?lo zelo prav :bravo: kr na pm

 

iz kje pa je?

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Bli?ina Medvod - tle na forumu ga ?e poznajo! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zaenkrat ?e ni bil zamenjan,prevo?enih pa je 212.000km .. serviser je nazadnje priporo?al naj se do zamenjave vztrajnika vozi avto na ni?jih obratih, ?e je mo?no (do 2000-2500) in ne preve? ti??i, saj vztrajnik najbol trpi ko zagrabi turbina. Na ta na?in sem od domnevno 'uni?enega' vztrajnika, ki naj bi ?e bil za v smeti, prevozil 12.000km brez problema, predvidevam da bi do naslednjega rednega servisa ?e nekako zdr?al.

 

lp

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

meni pa med menjavo ko pritisnem skopko mislim da zasli?im potisni le?aj ki se odvrti v prazno, v stilu"trrrrrrrr". avto ima 130k km. bil je vo?en po avtocesti. Ali bo potrebna menjava cele sklopke?

Napisano

?e prav vem, vztrajnik najbol trpi, pri naglem dodajanju plina in pri nizkih obratih, tja do 2000, ?e najbolj pa v leru? A se motim?

Napisano

?e prav vem, vztrajnik najbol trpi, pri naglem dodajanju plina in pri nizkih obratih, tja do 2000, ?e najbolj pa v leru? A se motim?

 

ne ne, ko pospe?ujem ne ropota ni?, v momentu ko pritisnem skopko, ko odvoji, se zasli?i ta zvok..

Napisano

ja sej sm napisal da po moje je glasen potisni le?aj. Zanima me, ali je nujna menjava le tega? Potem bi menjal ?e sklopko k bi bil podrt.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

ja sej sm napisal da po moje je glasen potisni le?aj. Zanima me, ali je nujna menjava le tega? Potem bi menjal ?e sklopko k bi bil podrt.

 

to sem tudi jaz v tej temi ( http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6331&st=20 ) spra?eval, pa nisem dobil nobenega odgovora... Bi se nas nekaj s tem problemom zbralo, pa pri nabavi delov in pri serviserju dobili kak popust?

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

to sem tudi jaz v tej temi ( http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6331&st=20 ) spra?eval, pa nisem dobil nobenega odgovora... Bi se nas nekaj s tem problemom zbralo, pa pri nabavi delov in pri serviserju dobili kak popust?

 

Evo.. dobil sem ponudbo za vztrajnik in sklopko (sklopko bi bolj preventivno menjal, ker bo ?e vse razdrto)..

 

vztrajnik LuK ...510?

 

sklopka LuK pride 355 eur, Valeo 350, Sachs pa 285?.

 

LuK vztrajnik in Sachs sklopka torej :blush:.

 

Ve kdo za kako bolj ugodno varianto?

Napisano

Evo.. dobil sem ponudbo za vztrajnik in sklopko (sklopko bi bolj preventivno menjal, ker bo ?e vse razdrto)..

 

vztrajnik LuK ...510?

 

sklopka LuK pride 355 eur, Valeo 350, Sachs pa 285?.

 

LuK vztrajnik in Sachs sklopka torej :blush:.

 

Ve kdo za kako bolj ugodno varianto?

 

jebomast kake ?tevilke............

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vozi kar imaš...  Od lastnika 13 naprej glej bencinarja... To je MOJE mnenje. 
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.