Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Malo pomo?i please,

se mi zdi da men pr moji M5 bokj slabo piha iz ventilacije ( avtomatska klima). karkoli naredim je isto ( ni va?no kater na?in je izbran. dam ventilator na full, pa se mi zdi da piha pol manj kot je npr. pr scenicu in touranu!!

pa mam gretje na 23, pa me zebe!! hmm mogo?e sem pa ob?utljiv - 30 se bli?a he he)

No v glavnem kak?ne so va?e izku?nje pr gretju v m5

Napisano

Malo pomo?i please,

se mi zdi da men pr moji M5 bokj slabo piha iz ventilacije ( avtomatska klima). karkoli naredim je isto ( ni va?no kater na?in je izbran. dam ventilator na full, pa se mi zdi da piha pol manj kot je npr. pr scenicu in touranu!!

pa mam gretje na 23, pa me zebe!! hmm mogo?e sem pa ob?utljiv - 30 se bli?a he he)

No v glavnem kak?ne so va?e izku?nje pr gretju v m5

 

A to vedno ali ko je motor se hladen? Pa probaj ?e ?e je razlika ko da? notranje kro?enje zraka (bypass filtra)

 

Pa se to kdaj se je menjal kabinski filter

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

vseeno al je topel, al hladen! servis je bil narjen pred 2k km ( mazda servis pr kolegu)

vseeno je tut al je notranje kro?enje al ne

Napisano

vseeno al je topel, al hladen! servis je bil narjen pred 2k km ( mazda servis pr kolegu)

vseeno je tut al je notranje kro?enje al ne

 

Ne vem pri meni v M5 je delalo ?ist ok. Mogo?e se mora? navaditi na ECO sistem v MAzdi :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne vem pri meni v M5 je delalo ?ist ok. Mogo?e se mora? navaditi na ECO sistem v MAzdi :)

 

Kaj pa u bistvu pomeni eco ( samo izklop klime??)

mene moti da full slabotno piha iz ventilacije

Napisano

Kaj pa u bistvu pomeni eco ( samo izklop klime??)

mene moti da full slabotno piha iz ventilacije

 

eco pomeni da me?a zrak klime z zunanjim da manj porabi ter te ne useka po zdravju.

 

Cruga?e pa ima mazda tudi neko 'varovalo' da ?loveku ne piha takoj na ful v glavo kot v nemcih ali drugje, sicer pa je tudi tako da je M5 velik avto in se toplota porazgubi

 

No samo da ti na ful ne piha ravno ful bi pa mogo?e bilo kaj narobe v senzorjih, a tudi ?e da? temp na max in vent na max ni razlike :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Boss, pozdravljen.A ti ve? kje je kabinski filter pr M6 letnik 2005?lp

 

sovoznikov predal? (zadaj)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Torej ga moram ven vzet(predal)? al je kak?na druga varianta, filter zamenjat?

 

mislim da ce hoces menjat filter mores prvo staregaa dat vn pa novega notri,predal pa das prej kot v 30s..sam zgornje robove mal skupaj stisnes in potegnes dol predal..viola...

www.trziskisladoled.si

Napisano

Torej ga moram ven vzet(predal)? al je kak?na druga varianta, filter zamenjat?

 

Lohk ga pa proba? iz druge strani ?ez po?arno steno ven izrezat - verjetno bo? moral tud motor odstranit, da pride? zraven. :D

 

Hecam se, sploh ne kompliciraj, ker je to nekaj najbolj enostavnega za zamenjat. Nima? par minut kej delat.

33112_1.png

Napisano

Lohk ga pa proba? iz druge strani ?ez po?arno steno ven izrezat - verjetno bo? moral tud motor odstranit, da pride? zraven. :D

 

Hecam se, sploh ne kompliciraj, ker je to nekaj najbolj enostavnega za zamenjat. Nima? par minut kej delat.

 

?e najve? dela sem imel sam z praznenjem predala. :P

 

 

Napisano

Lohk ga pa proba? iz druge strani ?ez po?arno steno ven izrezat - verjetno bo? moral tud motor odstranit, da pride? zraven. :D

 

Hecam se, sploh ne kompliciraj, ker je to nekaj najbolj enostavnega za zamenjat. Nima? par minut kej delat.

 

Hvala vsem, na odgovorih!Se priporo?am za nasljednji?!Mery x-mas to you all :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.