Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Na moji mazdi je odpovedalo o?itno stikalo za hitrost ventilatorja. Na poziciji od 0-3 ventilator ne dela, na 4 pa imam v avtu vihar. Verjetno mi je odneslo blok, v katerem je navita uporova ?ica. Mogo?e kdo ve, kje se ta blok nahaja, oz ali je napaka mogo?e kje drugje.

 

Hvala za odgovor.

 

D

Napisano

Pozdravljeni,

 

Na moji mazdi je odpovedalo o?itno stikalo za hitrost ventilatorja. Na poziciji od 0-3 ventilator ne dela, na 4 pa imam v avtu vihar. Verjetno mi je odneslo blok, v katerem je navita uporova ?ica. Mogo?e kdo ve, kje se ta blok nahaja, oz ali je napaka mogo?e kje drugje.

 

Hvala za odgovor.

 

D

 

 

Spo?tovani!

 

Kar nekaj let nazaj, ko je bil pri hi?i ?e clio I se je nekaj podobnega pripetilo tudi pri omenjenemu cliotu.

 

Serviser je bil "na sre?o" tisti dan na izobra?evanju in sem se sam lotil popravila.

Z malo dobre volje in merilcem napetosti (in upornosti) sem ugotovil, da je odpovedala termi?na varovalka. Kupil sem jo v Conr__du v (BTC-ju) za par centov.

Pomembno je le to,da ima primerne karakteristike kot originalna. ?e se prav spomnim, ?eprav je tega ?e vsaj 5 let je bila 82 st. celzija.

To pomeni, da prekine tokokrog za ventilator pri tej temperaturi.Naloga omenjene varovalke je, da varuje elektromotor ventilatorja, da ne bi "pregorel".

 

?u?marji, kar mi nismo, omenjeno varovalko nadomestijo kar s ko??kom ?ice. Seveda dela, ni pa ve? varovan motor?ek.

To odsvetujem!!!

 

Veliko uspeha ter varno in sre?no na cesti Vam in vsem bralkam in bralcem foruma!

Napisano

Hvala za odgovor, najbolj me zanima, kje se ta termin?na varovalka nahaja. Pri moji v fiat puntu je ta uporov blok, na katerem je termi?na varovalka pod armaturko blizu ventilatorja, tukaj ga pa ne najdem.

Glede na to, da ventilator dela na 4-ti stopnji, problem o?itno ni v v ventilatorju, vendar nekje v krmilni elektroniki.

Napisano

Ha! Na?el in popravil zadevo.

 

Najprej predal dol, predal se samo stakne.

Objavljena slika

 

Konektor je priklopljen v uporov blok:

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Tkole zgleda plo??ica na kateri je rezistiven materjal:

Objavljena slika

 

Pa se lotimo popravila:

Objavljena slika

 

Najprej je potrebno to belo snov spraviti iz plo??ice. ?ez je prevle?ena nekak?na guma, ki se jo da enostavno odstraniti z nohtom.

Ko je o?i??ena zgleda takole:

Objavljena slika

 

Zgoraj ?isto na sredini se vidi termi?na varovalka, ki sicer ni odpovedala (pomerjeno z ohm-metrom), vendar je na eni strani izgubila stik z pcbjem. Kako sem odkril, kje je napaka?!? Spraskati je bilo potrebno malce plo??ice oz vezi, sproti sem pa meril ?e je stik ali ni. ?ez to varovalko ga ni bilo, tako da sem se odlo?il zadevo prebrikat. Ker se na plo??ico ne da spajkat, sem se odlo?il da zadevo prebrikam s pomo?jo vijakov.

Na hitro sem na obeh straneh varovalke zvrtal luknje in zbrusil vezi , da bo stik za mosti?ek.

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Tako, zadeva je ?e v mojem avtu in deluje. Zakaj sem se odlo?il za poseg?

Enostavno zato, ker te plo??ice nisem nikjer dobil, na uraden servis pa sploh nisem hotel povpra?at.

 

Upam da bo ?e komu pomagalo.

 

Lep pozdrav,

 

D

Napisano

Glih najbol? verjetn ni ker zdej nima? termi?ne varovalke. ?e ti slu?ajn kak?na voda not pride pa motor od ventilatorja "zarusta"! (sm vidu to ?e - sicer pr Renault Scenic-u!)

Je pa nov kos med 50 in 100? - original!

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Dej probaj raje dobit ekvivalentno termi?no varovalko in jo zamenjat namesto te ?ice. Varovalke so vedno name??ene z namenom, da se ne naredi ?koda kjer ni predvideno. Ker, ?e ti bo odpizdilo, kje drugje bo? imel bistveno ve? ?kode, kot si zdele prihranil.

 

zdej ma? itak prakso kako se to naredi in dodat eno varovalko zraven ti bo verjetno res ma?ji ka?elj. :bravo:

33112_1.png

Napisano

vpra?anje tudi zakaj je ?la - je problem ?e prisoten?

Odgovor je lahko tudi v plamenih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

no no no da se ?am kot avto?tromar pristavim lon?ek!

 

Najprej pohvale ker si to re?il sam in tako pri?paral do 50? :bravo: (take rabmo) Potem ker si vse skupaj lepo dokumentiral,in sem prepri?an da bo ?e kateri potreboval tak poseg,zato bilo bi lepo da izpi?e? ves postopek in ga bo admin prestavil v DIY

Edino kar me je zmotilo so tisti vijaki-raje prilotaj zadevo,lahko pa termi?no varovalko kupi? v conraduza man kot 1? in le to nalota? gor.

Crkne pa zato ker ve?ina ?asa imamo ventilacijo na 1 in tam je pretok zraka manj?i da bi dobro hladilo to varovalko, da pa je pretok man?i pa je kriv kabinski filter!!!

Seveda to se ne zgodi od 1x ampak z leti ker tudi z leti termi?na varovalka obstaja ob?utljivej?a in jo na vsem lepem 1x odpizdi.

Da pride do ka?nega plamena je verjetnost ampak dokler se ventilator vrti ni pene pa tudi ?e crkne ne zagori kar tako.

Je pa ?e nekaj kar bi v takem primeru naredil sam-snel bi ventilator spucal vetrnico ga spihal s kompresorjem in kapnil kaplivco olja na pu?e (za samo ?ivlj.dobo venti?a in la?je vrtenje)

 

pika. :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Dej probaj raje dobit ekvivalentno termi?no varovalko in jo zamenjat namesto te ?ice. Varovalke so vedno name??ene z namenom, da se ne naredi ?koda kjer ni predvideno. Ker, ?e ti bo odpizdilo, kje drugje bo? imel bistveno ve? ?kode, kot si zdele prihranil.

 

zdej ma? itak prakso kako se to naredi in dodat eno varovalko zraven ti bo verjetno res ma?ji ka?elj. :bravo:

 

Varovalko bom vgradil 100%, saj je ?e lepo pripravljeno zanjo. 82 stopinj mislim da bo dovolj.

Problem se pojavi, ker ta plo??ica cela deluje kot hladilno rebro, zato je tudi original varovalka prilotana na plo??ico. Novo varovalko bom te?ko spojil z hladilnim rebrom, razen ?e dobim SMD varovalko.

Vsekakor ni niti v mojem interesu, da bi karkoli gorelo :)

Projekt za vikend bo pa demonta?a ventilatorja in seveda kapljica olja na le?aje le tega.

Se oglasim ?e kaj :)

 

vpra?anje tudi zakaj je ?la - je problem ?e prisoten?

Odgovor je lahko tudi v plamenih

 

Zakaj je ?la, mislim da zato, ker je bila na varovalki rja. O?itno pride v te cevi za ventilacijo tudi voda, tako da je varovalka zarjavela.

Napisano

vlaga !!

Kot sem napisal,z leti postane varovalka oslabljena in namesto da jo odkuri pri (na pamet 60°c jo odkuri pri 51°c)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

vlaga !!

Kot sem napisal,z leti postane varovalka oslabljena in namesto da jo odkuri pri (na pamet 60°c jo odkuri pri 51°c)

 

Prav gotovo da se na komponentah pozna stalno segrevanje in ohlajanje, tako da iz leta v leto slabijo. Zato tudi najve? okvar po parih letih. Z veseljem bi prespajkal zadevo, kot si predlagal, vendar se cin na to ogljeno plast ne prime. Za v naprej imam ?e kar nekaj projektov, kot sem rekel ?ez vikend se bom lotil ventilatorja, potem pa pridejo na vrsto vse ?arnice v armaturi, ter menjava zadnjih paken. Vse skupaj bom dokumentiral, zagotovo bom pa potreboval ?e kak?en nasvet.

 

Hvala vsem za pomo?!

Napisano

to je za samo za??ito kaj pa ?e to malo zbrusi?,do bakra in zalota? al se vseeno ne prime??

Kako je potem tista varovalka prilotana gor-vsaj vidi se tako :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Varovalka je prilotana gor, vendar ni problem v varovalki. Ko sem pomeril oba konca varovalke mi je kazalo 0.4 ohm, kar je v bistvu upornost merilnih kablov. Problem je, da je rja po?la kontakt med varovalko in ogljeno plastjo. Mo?no je seveda tudi da imam premalo zgreto konico na spajkalniku pa zato ne prime.

Kakorkoli, vijaki so gor, zadeva deluje, ?e varovalko dobim in privija?im na plo??ico.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.