Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Moje informacije so tudi take da se v?asih, komu pa? za?ne ma?iti ali pa zama?i oljna cev, po kateri se dovaja olje pod pritiskom na le?aj turbine, in ker je olja premalo - ga ni pa? ribne le?aj in potem se za?ne veselica. :angry2:

Zgodi pa se to ?e je bilo cedilo malo pozno o?i??eno ali pa podlo?ke prepozno zamenjane ali pa celo da je bila narejena samo ena stvar od tega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kolkrat na tank je ta avto prisnjen? Se pravi, da se zavrti tam nekje do 4.000 obratov ali ve??

33112_1.png

Napisano

Kolkrat na tank je ta avto prisnjen? Se pravi, da se zavrti tam nekje do 4.000 obratov ali ve??

 

A misli? "pritisnjen"? Bi to mogla biti neka rutina k do sedaj sem vozil 3 turbince iz WV koncerna in nobenga nikol nisem pritiskal pa tudi nobenga najmanj?ega problema nisem imel z motorji pa ?eprav je tam dosti te?av z turbinami, ventili, merilci, ?obami.... lp.
Napisano

A misli? "pritisnjen"? Bi to mogla biti neka rutina k do sedaj sem vozil 3 turbince iz WV koncerna in nobenga nikol nisem pritiskal pa tudi nobenga najmanj?ega problema nisem imel z motorji pa ?eprav je tam dosti te?av z turbinami, ventili, merilci, ?obami.... lp.

 

Boss po moje misli na pucanje DPFja...TDI ima aktivno in pasivno....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Moje informacije so tudi take da se v?asih, komu pa? za?ne ma?iti ali pa zama?i oljna cev, po kateri se dovaja olje pod pritiskom na le?aj turbine, in ker je olja premalo - ga ni pa? ribne le?aj in potem se za?ne veselica. :angry2:

Zgodi pa se to ?e je bilo cedilo malo pozno o?i??eno ali pa podlo?ke prepozno zamenjane ali pa celo da je bila narejena samo ena stvar od tega.

 

To je res ena od smiselnih vzrokov, sam zato pa vozmo na original servis, da te na to opoorijo in to predhodno s?istijo. Turbina res ne crkne ?ez no?, razen ?e je brez olja, ?e pa je mal po mal brez olja potem potem pa bum.

LP

Napisano

To je res ena od smiselnih vzrokov, sam zato pa vozmo na original servis, da te na to opoorijo in to predhodno s?istijo. Turbina res ne crkne ?ez no?, razen ?e je brez olja, ?e pa je mal po mal brez olja potem potem pa bum.

LP

 

Tega na servisu ne naredijo sami od sebe, poznam pa nekoga ki to naredi, pa ne dela na servisu, brez da ga na to posebej opozori?. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tega na servisu ne naredijo sami od sebe, poznam pa nekoga ki to naredi, pa ne dela na servisu, brez da ga na to posebej opozori?. :D

 

No,pa mi pi?i kdo je to na ZS k ve? ko pozna? takih bolje je. lp.
Napisano

Prtisnjen - mislil sem, da pa? avto od ?asa do ?asa spravi? v visoke obrate, da ga ne paca? skos pri nizkih... te ma?ine se morajo zavrtet... seveda ne hladnega in tudi ne mo?no segretega takoj uga?at pa bi moralo ?e pa ?e zdr?at. Recimo Labijeva ?estka gre proti 300.000km pa je res ti??ana in turbina ?e kr normalno deluje.

33112_1.png

Napisano

Klega je 4 leta nazaj imel 6ko dizel pri 300 kkm, sedaj jih ima 400 kkm pa ?e vedno prva turbina !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

?e nekaj ?asa se mi dogaja, da zjutraj ko jo pri?ge? ne laufa gladko. Se pravi samo ko jo pri?ge?, brez gasa. Pol ko spelje? prva, druga, vmes mal cukne pol pa pride k sebi in je tako kot mora bit.

Ni nevem kak?en problem, ampak vseeno, mogo?e pa bo problem :(

Napisano

Pri na?i Mazdi5 zadje ?ase opa?am ?udne zvoke iz podvozja spredaj. Poka kot da bi melo vse skupaj zelo veliko "lufta" ampak nikjer ni?. Od ?asa do ?asa tudi za?utim kak tresljaj. Ima ?e kdo drug tak problem? kaj bi lahko bilo? :angry2:

Napisano

Pri na?i Mazdi5 zadje ?ase opa?am ?udne zvoke iz podvozja spredaj. Poka kot da bi melo vse skupaj zelo veliko "lufta" ampak nikjer ni?. Od ?asa do ?asa tudi za?utim kak tresljaj. Ima ?e kdo drug tak problem? kaj bi lahko bilo? :angry2:

 

samo ko je mrzla zjutraj? pa naprimer cez lezeci policaj?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja al pa po luknjah...ja bolj se sli?i ko je mrzlo, manj ko je toplo oz. vro?e...

 

Serijska napaka petk - gumice amortizerjev, ponekod - tudi meni so poleg gumic ?e 2 fedra menjali...povpra?aj na servisis.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Serijska napaka petk - gumice amortizerjev, ponekod - tudi meni so poleg gumic ?e 2 fedra menjali...povpra?aj na servisis.

 

bom vpra?al, hvala
Napisano

bom vpra?al, hvala

 

Poglej ?e ?tangice stabilizatorja, na Premacyjih je to potrebno redno menjavat ?e vozi? redno preko le?e?ih policajev.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Poglej ?e ?tangice stabilizatorja, na Premacyjih je to potrebno redno menjavat ?e vozi? redno preko le?e?ih policajev.

 

nosilci amortizerja 96? za enega...kdo ve kje se da to dobit kaj ceneje?

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

zanima me zakaj pride do izpusta belega dima z vonjem po nafti iz webasta na mazdi 5 2.0 dizel 143gta, in zjutraj ko jo v?gem zelo smrdi in kadi iz webasta.

Kak?en krat na kri?i??ih mi je prou nerodno ko me objame bel dim in vsi bulijo vame kot da sem se v?gal.

Mi lahko kdo pomaga, ali se da to odpraviti.

Drugo pa me zanima ali je v sloveniji kdo ki servisira kartice za mazdo, namre? obe so mi crknile in zdej morem odpirat in v?igat s klju?em, druga?e mi to ni potrebno .

Menjal sem baterije a ni to to.

v naprej se vam zahvaljujem za odgovore.

Napisano

Pozdravljeni,

zanima me zakaj pride do izpusta belega dima z vonjem po nafti iz webasta na mazdi 5 2.0 dizel 143gta, in zjutraj ko jo v?gem zelo smrdi in kadi iz webasta.

Kak?en krat na kri?i??ih mi je prou nerodno ko me objame bel dim in vsi bulijo vame kot da sem se v?gal.

Mi lahko kdo pomaga, ali se da to odpraviti.

Drugo pa me zanima ali je v sloveniji kdo ki servisira kartice za mazdo, namre? obe so mi crknile in zdej morem odpirat in v?igat s klju?em, druga?e mi to ni potrebno .

Menjal sem baterije a ni to to.

v naprej se vam zahvaljujem za odgovore.

 

Webasto je pe? ki kadi. ?e se ti da podalj?aj auspuh do dna vozila a kadil se bo ?e vedno.

Kartice dvomim da kdo, ker je kodno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kar se webasta ti?e, se je meni to dogajalo na 6ki pred leti, ko je bilo ravno dovolj hladno, da se je vklapljal, sem se pa vozil na kratke razdalje...

 

potem sem 2 ali 3 krat pustil avto pol ure laufat na mestu, ko je bilo konkretno hladno, in sem dal gretje na full, pa je od takrat mir...razen, ?e se 5-6x zaporedoma peljem sem ter tja po dvori??u... ko se webasto vklopi in takoj izklopi... zgleda, ostanejo neki ostanki, ali karkoli...

 

 

kar se pa kodne kartice ti?e, pa je mogo?e smiselno probat ponovno "prijavit" kartico na vozilo...

http://www.ehow.com/how_5864416_program-ma...t-card-key.html

 

1

Open the driver's-side door of your Mazda and leave it open.

 

2

Press the power door lock on the driver's-side door to lock and unlock it one time each.

 

3

Insert the smart card key (available at your Mazda dealership or online) into the ignition.

 

4

Turn the key to the "On" position and then return to the "Off" position. Perform this task three times within 10 seconds. After you have completed the task leave the key in the ignition.

 

5

Open and close the driver's door three times and leave it open after the third time. The car's computer will respond to this by locking and unlocking the car's doors one time.

 

6

Press any one of the buttons on your smart card key. The car will respond by locking and unlocking the doors again.

 

7

Remove the key from the ignition, and the computer will respond one last time with a series of locks and unlocks. Remove the key from the ignition, and your smart card will be programmed.

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Eh, ne bom o tem, ker žal preveč vem na to temo, prjatu.   Mal se spomni kako so Rašota manipuliral. Ni perspektiven... ma ja lol ja. Kaj pa Gregor Fučka... ma ne mi rečt, da je Tanjević tako dober pogajalec, da ga je zvabil brez blagoslova tega oneta, ki je bil takrat alfa in omega v Olimpiji. Vse odločitve so šle preko njega... sploh finančne narave, kjer je veselo zraven pristavljal svoj piskrček.   Ta tip je preprodajal igralce in ko mu jih je v Sloveniji zmanjkal jih je iskal na Finskem, Gruziji, Makedoniji in še v kakšni eksotični državi. Ne zato, da bi Olimpiji pomagali ampak, da se jih je naprej prodajalo in procente vleklo.   Misliš, da je ta tip zvezda med trenerji. V Olimpiji je šlo, ker je imela podmladek tako v obliki Olimpija mladi kot Slovana in še nekaterih slo klubov. Dolgoročni cilji so bili le prodat te igralce naprej, nikakor pa Olimpijo držat v Euroligi. Potem so celo ukinjali mladinske pogone in začeli iskati igralce drugod, da bi zaslužili kar se je zaslužit dalo in praktično spravili klub na rob likvidnosti. Flikal so luknje s poceni američani, kjer se jim je včasih celo posrečilo kakšno menjavo najt kot recimo Ariela Mcdonalda, ki so ga ob prvi priliki prodali v Macabi.    Nobene perspektive za kljub, nobene vizije, za daljši obstoj, tako da je Olimpija izpadla iz vseh Evropskih pokalov in celo skoraj bankrotirala, če ne bi prišlo do združitve z Zagrebško Cedevito.     Pa nazaj na trenersko vlogo tega tipa. Bini samo poglej kje je Sagadin bil in kej je treniral predvsem pa koliko časa. V vsakem tujem klubu so ga gledali mogoče le leto ali leto in pol predno so mu dali nogo, ko so ugotovili, da je šarlatan in trener, ki ne živi igre ampak ga zanima le pogodba. Če bi res bil taka marka kot nekateri mislite, bi se grebli zanj in mu dajali dolgoročne pogodbe. Tako pa razen Olimpije in Crvene Zvezde (eno leto) je vodil več ali manj obrobne klubo. A ne pa tak strokovnjak.     Svojo nesposobnost občutka igre pa je moral skrivat za grobostjo in terorjem, ker je to bil edini način, da je imel avtoriteto. Najboljši trenerji avtoriteto gradijo na znanju in sposobnostih.   Mogoče še to, pa da neham, ker bi o njem lahko pisal romane.    - visokim igralcem na mestu centra in štirice ni dovolil, meta za tri pa čeprav je Arvydas Sabonis ta element prikazoval kot dejansko top orožje, ki sprosti raketo. Tako so pa Olimpijini centri bili povsem nenevarni z razdalje in tako je nasprotni center zasedel raketo in dejansko preprečeval prodore branilcev v raketo. Kotnik je imel met a mu tip ni dovolil, da ga razvije do konca. Danes se pa vse vrti točno v tem, da bi moral center zadevati za tri, da širi igro. Lahko si pogledaš kako imamo težavo, ker noben od naših centrov ni nevaren iz razdalje in zato recimo Omić ne more pokazati nič, ker ga pokrijejo samo tam pri obraoču in je to dovolj za nevtralizacijo. - njegova krilatica "zavlačuj" je bila nora. Dobesedno vsak od nasprotnikov je vedel, da si igralci olimpije ne bodo dovolili metati več kot 5 sekund pred koncem napada. Tako so stisnili samo na koncu in ne vem koliko napadov je bilo na ta način izgubljenih. Igralci so bili sami pod košem in niso smeli zadeti, če je ta tip rekel, da naj zavlačujejo. Tolk glup je bil v glavi, da ni dojel, da mora nasprotnik potem nadomestiti še ti dve točki in da bo šlo še več časa. Se spomnim tekme, ko je naš napadalec stekel sam pod koš in položil žogo, ta tip je pa skoraj strgal rekelc, ko je od jeze poskušal skočiti iz reklca ven. - igrali so po razdelanih akcijah, brez improvizacije, togo in bili prebrani praktično od vseh nasprotnikov. Le individualna kvaliteta igralcev je reševala situacijo. Nikoli ni znal stopiti iz okvirja neke uravnilovke in zato razen v Olimpiji (pa še tam zaradi ogromnega talenta igralcev) ni nikjer niti približno bil tako uspešen. Zato so se ga pa znebili po dobrem letu in to čisto pri vsakem klubu.   Ok, bo dovolj, se pa strinjam, tistim, ki se na košarko ne spoznajo in ne poznajo zakulisja pa verjamem, da je ta tip fenomenalen.  
    • Možno,da ja, če bo taka kot je ta po velikosti in obliki..... 👍 Razen, če bo kakšna čudna motorizacija... 
    • Ja, odvisno od znamke gume. Jaz sem nazadnje kupil tam zimske Kleberce.... 👍🤗😉
    • Škoda ja, da ni 194KM, cena tud 50k, če še damo 4x4 zraven, šibedah….kr lepa 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.