Skoči na vsebino

prosti tek motorja


Priporočeno sporočilo

ko je motor hladen, turbina sploh ne deluje, poleg tega pa ?e ob?asno uga?a v prostem teku! (diesel)

ima kdo podobne te?ave?

 

uga?a motor? ne vem kaj dela turbin v prostem teku...

 

IMV....

 

Sezona turbin in ventilov je spet v teku....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Turbina nima ON/OFF funkcije, tako da tole ne bo dr?alo ima pa elektronika varovalni na?in delovanja in ne pusti, da bi mrzel motor poteral sploh zdejle pozimi. Nekako se to vidi, da vto ne pospe?uje tako kot si navajen, ?e motor ni dovolj ogret. To je normalno in namenjeno ohranjanju motorja.

 

?e pa uga?a je pa verjetno res problem z IMV-jem.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ventil.

 

Ti obrati kaj nihajo takrat ko laufa na mestu ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

JA OBRATI MOTORJA NIHAJO, NATO SE PRI?GE LU?KA ZA KONTROLO MOTORJA IN UGASNE!V?GE LE S TE?AVO VENDAR POTEM NEKAJ ?ASA GRE!

JE IMEL KDO PODOBNO TE?AVO?

AJA GLEDE TURBINE PA!KO JE MOTOR HLADEN JE NIKOLI NE ?ENEM, VENDAR TURBINA NEKAJ ?ASA NE DELA, VENDAR NE VEDNO, LE OB IZJEMNO NIZKIH TEMPERATURAH!

 

KAK?N NASVET MAYBE? L.D.

 

Vsaj napi?i kateri model, letnik in kateri motor ima? v Mazdi.

 

letnik 2004, 2.0 diesel

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

JA OBRATI MOTORJA NIHAJO, NATO SE PRI?GE LU?KA ZA KONTROLO MOTORJA IN UGASNE!V?GE LE S TE?AVO VENDAR POTEM NEKAJ ?ASA GRE!

JE IMEL KDO PODOBNO TE?AVO?

AJA GLEDE TURBINE PA!KO JE MOTOR HLADEN JE NIKOLI NE ?ENEM, VENDAR TURBINA NEKAJ ?ASA NE DELA, VENDAR NE VEDNO, LE OB IZJEMNO NIZKIH TEMPERATURAH!

 

KAK?N NASVET MAYBE? L.D.

letnik 2004, 2.0 diesel

 

 

Kolega!

 

Na M6 l.2007, 120KM, pri ca 66.000 sem v podobnih zimskih razmerah (vendar ne pri minusu) do?ivel podobno.

 

Pokli?em Mazda asistenco, avto v garanciji, avtovleka do Gama-BTC!

?OK, niso dali nadomestnega, ker je avto crknil v doma?em kraju!

 

1 teden na servisu.

Problem je bil, ker je javljal napako kljub novemu merilcu pretoka zraka.

Re?itev!

Nova ?ila (?ica) od merilca pretoka zraka na ra?unalnik.

 

Pla?ilo 0?, avto v garanciji!

 

Do danes dela odli?no!

 

Lp Active

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

JA OBRATI MOTORJA NIHAJO, NATO SE PRI?GE LU?KA ZA KONTROLO MOTORJA IN UGASNE!V?GE LE S TE?AVO VENDAR POTEM NEKAJ ?ASA GRE!

JE IMEL KDO PODOBNO TE?AVO?

AJA GLEDE TURBINE PA!KO JE MOTOR HLADEN JE NIKOLI NE ?ENEM, VENDAR TURBINA NEKAJ ?ASA NE DELA, VENDAR NE VEDNO, LE OB IZJEMNO NIZKIH TEMPERATURAH!

 

KAK?N NASVET MAYBE? L.D.

letnik 2004, 2.0 diesel

 

IMV ventil

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ej najlep?a hvala!

sem v?eraj popoldan zrihtal v Avstriji! res je bil IMV ventil kriv za uga?anje motorja!

 

mimogrede: 185 ? z monta?o!

 

Kje v A so ti pa menjali za tak denar?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kje v A so ti pa menjali za tak denar?

 

ja so mi! ej 1x ali pa ?e ve?krat ceneje je kot pa pri nas!

npr. velik servis (jermeni pa olje pa vse)sem dal 610? pa ma? potem tudi MES garancijo, pri nas mi je v Veleju dal predra?un okroglih 1200?!!!!!!!, ?erbinek pa je rekel okrog 1000, kar pomeni pol pa ?e to pa ono pa...sma na 1200 spet!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja so mi! ej 1x ali pa ?e ve?krat ceneje je kot pa pri nas!

npr. velik servis (jermeni pa olje pa vse)sem dal 610? pa ma? potem tudi MES garancijo, pri nas mi je v Veleju dal predra?un okroglih 1200?!!!!!!!, ?erbinek pa je rekel okrog 1000, kar pomeni pol pa ?e to pa ono pa...sma na 1200 spet!!!

 

a to na uradni servis?a so take cene po ceniku ali kaksna poznanstva?

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ce je tako potem pa ni problema k poznam par ljudi v beljaku eden je celo sosed od mazde..tko da bom preveru in sporocim..takoj ko bom lahko..ze ko sem kupoval avto so mi v avstrij ponujal par procentov popust,mislim da ene 5%..potem sem si premislu in sem kupu tukaj pri nas..

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem pa zadnji? sli?al da je tam servisna ura 75?? Razen, ?e postavka ni povsod ista.

 

ej pokli?i na servis, pa se prepri?aj ?e ne verjames!te ni? ne stane!

 

pa nimam vez in poznanstev gor!!

pa? fer play delajo gor!

kolkr ti re?e po predra?unu tolk je pol tudi al pa ?e manj!ve? nikoli!!!

 

jaz sem zadovoljen tako z kvaliteto opravljenih storitev, kot tudi cenovno neprimerljivo z na?imi servisi!

To je moja izku?nja!lahk da ima kdo slab?e?????????????????

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.