Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kupil sem M3 L 2003 in zgleda, da imam ?e prvo te?avo.

?e avto. klimo preklopim na ro?no, mi regulator ventilatorja no?e spreminjati hitrosti oz. ga le s te?avo pripravim do tega isto je z temperaturo. Zanima pa me tudi, zakaj se hitrost ventilatorja spreminja sama, ?eprav ni na avto. klimi ?

Kje bi lahko biu problem? Bo potrebno menjati komplet kontrolno plo??o ?

 

LP

Napisano

po pritisku tipke AUTO dela klima v avtomatiki, ?e potem izklopi? samo kompresor z tipko AC, potem dela avtomatika vendar ali v ECO na?inu ali popolnoma brez kompresorja, takrat pa? dela ventilacija v avtomatskem na?inu dokler ne zavri? kole??ka za pihanje ali za temperaturo, takrat se preklopi v navaden ro?ni na?in...

 

kaj pomeni, da te?ko spreminja? hitrost pihanja in temperaturo, pa ne vem... ali je problem tudi ko je na?in AUTO vklopljen?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

po pritisku tipke AUTO dela klima v avtomatiki, ?e potem izklopi? samo kompresor z tipko AC, potem dela avtomatika vendar ali v ECO na?inu ali popolnoma brez kompresorja, takrat pa? dela ventilacija v avtomatskem na?inu dokler ne zavri? kole??ka za pihanje ali za temperaturo, takrat se preklopi v navaden ro?ni na?in...

 

kaj pomeni, da te?ko spreminja? hitrost pihanja in temperaturo, pa ne vem... ali je problem tudi ko je na?in AUTO vklopljen?

 

 

Na ekranu ne pi?e ECO niti AUTO pa vseeno spreminja hitrost.

S te?avo mislim, da vrtim gump pet krogov pa se premaknejo stopinje za 0,5 oz. je potrebno gump malo pritisnit notr. Pri ventilatorju pa vrti? proti plusu pa se ne premakne ni?, ali pa se premika ravno v obratno smer.

Napisano

te pa bo verjetno te?ava v komandni plo??i...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Tut js tako mislim, samo nevem ?e se spla?a vozit k avtoelektri?arju, ali je bol? kje dobit komplet drugo pli??o.

 

poglej 'zbite' na avto.net

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.