Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ima kdo kak?en nasvet?

 

Ob?asno se mi na Mazdi 6 diesel (2003), ob npr. ?akanju v kri?i??u vrtljaji prostega teka dvignejo na 1500 obratov in potem nekaj ?asa laufa pod tak?nimi obrati!

lu?ka se ne pri?ge nobena tudi drugih te?av potem ko peljem ni!

Ima oz. je imel kdo p?odobno te?avo?

kak?n nasvet mogo?e?

Napisano

ima kdo kak?en nasvet?

 

Ob?asno se mi na Mazdi 6 diesel (2003), ob npr. ?akanju v kri?i??u vrtljaji prostega teka dvignejo na 1500 obratov in potem nekaj ?asa laufa pod tak?nimi obrati!

lu?ka se ne pri?ge nobena tudi drugih te?av potem ko peljem ni!

Ima oz. je imel kdo p?odobno te?avo?

kak?n nasvet mogo?e?

 

mrzel ali topel ali vedno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mrzel ali topel ali vedno

 

topel! ko npr. ga pustim te?i pred trgovino dalj ?asa ali pa v kak?nem zastoju!

druga?e pa popolnoma brez te?av!

imam neko informacijo, da se naj bi takrat ?istil!?kaj naj bi se ?istilo?

Napisano

?e je 2003, potem se nima kaj ?istit, ker nima tega dpf filtra. :)

 

A NIMA DPF FILTRA?2002 VEM DA GA NIMAJO , 2003 PA NAJ BI GA NEKATERE ?E IMELE?????

 

A ve kdo mogo?e kako je stemi filtri DPF? od katerega letnika tej naprej ga imajo?

Napisano

topel! ko npr. ga pustim te?i pred trgovino dalj ?asa ali pa v kak?nem zastoju!

druga?e pa popolnoma brez te?av!

imam neko informacijo, da se naj bi takrat ?istil!?kaj naj bi se ?istilo?

 

in se ti takrat slu?ajno ne vklopi kompresor klime? A v?ge normalno?

 

Spra?ujem ker lahko zaradi obremenitve alternatorja 'kompenzira' z obrati

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A NIMA DPF FILTRA?2002 VEM DA GA NIMAJO , 2003 PA NAJ BI GA NEKATERE ?E IMELE?????

 

A ve kdo mogo?e kako je stemi filtri DPF? od katerega letnika tej naprej ga imajo?

 

Am, nekje proti konca leta 2005 ga majo prve..

Napisano

in se ti takrat slu?ajno ne vklopi kompresor klime? A v?ge normalno?

 

Spra?ujem ker lahko zaradi obremenitve alternatorja 'kompenzira' z obrati

 

ne ni? se drugega ne vklopi!pa? gre na pribli?no 1500 vrtljajev pa kak?no minuto tko laufa pol pa s5 normalno naprej!?

je pa res, da mi to dela odkar sem menjal IMV ventil(ventil prostega teka)!

Napisano

ne ni? se drugega ne vklopi!pa? gre na pribli?no 1500 vrtljajev pa kak?no minuto tko laufa pol pa s5 normalno naprej!?

je pa res, da mi to dela odkar sem menjal IMV ventil(ventil prostega teka)!

 

nov ventil?

menjan kje?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

nov ventil?

menjan kje?

 

Menjan na Mazda servisu v Avstriji!Sem zraven stal ko ga je menjal tk, da mislim da je namontiran ok!

 

Men je na volvu po?el podobno, kadar je bil mraz. Pomagal je kontakt sprej enkrat na let na priklopu senzorja na zra?nem filtru.

 

aja? bom poizkusil, ?e bo kaj pomagalo!
Napisano

Menjan na Mazda servisu v Avstriji!Sem zraven stal ko ga je menjal tk, da mislim da je namontiran ok!

aja? bom poizkusil, ?e bo kaj pomagalo!

 

Potem je lahko res kaj premaknjeno na luft messerju - ta uravnava tudi stant gas - preglej celo cev ce ni kje staknjena, luknjasta, in vse kontakte

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • JA točno TO.  Zadovoljiti je potrebno EU.
    • Saj tudi stari niso nek presežek lepote.
    • Dobro, to smo razčistili neštetokrat ,koliko je ta stran merodajna za porabo . Vsak vpiše podatke sam in kar hoče. Približno toliko je resna ,kot kaka stran kake odslužene,  zafnane  influencerke. Mi smo to rešili na cesti in to je najbolj merodajno. Dino-land  pa naj živi v upanju, da vozijo najboljše motorje. 😉
    • Imel sem točno tak. 16" original Alfa alu in provo vgragnjo 18", avto je imel tudi športno podvozje. Ne moreš verjet, koliko je bil pozimi mehkejši, slabše ležat in se zibal, ko so v križišču avti s 90 zdrveli mimo.   Če tega ne opaziš ali ti je važno udobje, so 16" top izbira. Imam kolega, ki je Insignia 19" prodal in šel na 17" al 16". Cenejše gume in tudi razlika v ceni felne, njemu je bilo za lego vseeno.
    • Vse v redu in prav Bini, ampak ne boš me prepričal, da je na enaki poti in pod enakimi pogoji, poraba med motorjema različna za 1,6 l/100km. Niti približno ni take razlike ne v tehničnih podatkih ne na portalih tipa spritmonitor.    Spritmonitor.de CX-30 186 manual 6,60 CX-30 186 automatic 7,30 CX-30 140 manual 6,62 CX-30 140 automatic 6,95   Je pa seveda možno, da vsi lažejo kot vedno pravi Alex, ko se mu omenjajo portali o porabi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.