Skoči na vsebino

Nagradno vpra?anje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

YavarYe :bravo: Vsi ti narezani diski nimajo za burek proti pravemu big brake kitu. Sploh, ?e so ?e original bremze bolj za okras. Ne bi ga jaz sral z 300-400 konji in bremzami, ki jih original konji spotoma zvijejo. <_<

  • Odgovori 75
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Dobro da robi predstavlja svojo Mazdo ker ?e dolgo se ni nobende spustil v tak?en tuning.

 

Baje obstaja ena raz?irjena in nabildana Cx7 ampak se lastnik ni hotel ali upal tu predstavit.

 

Verjetno pa z svoji po?etjem tudi ajvarju ve?a? zagon, da bo za Suckera za?el obiskovat Tuning strani in ne samo repair strani.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Dobro da robi predstavlja svojo Mazdo ker ?e dolgo se ni nobende spustil v tak?en tuning.

 

Baje obstaja ena raz?irjena in nabildana Cx7 ampak se lastnik ni hotel ali upal tu predstavit.

 

Verjetno pa z svoji po?etjem tudi ajvarju ve?a? zagon, da bo za Suckera za?el obiskovat Tuning strani in ne samo repair strani.

 

Veliko se zamuja, ker ve? ali manj vse zadr?im zase, ni treba da vsi vedo kaj je pod plehom skrito. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Veliko se zamuja, ker ve? ali manj vse zadr?im zase, ni treba da vsi vedo kaj je pod plehom skrito. :hudicek:

 

Ma? raje presene?enja

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Veliko se zamuja, ker ve? ali manj vse zadr?im zase, ni treba da vsi vedo kaj je pod plehom skrito. :hudicek:

 

Jaz tukaj pi?em zato, da lahko kdo kaj potegne stran in ne i??e na novo. Bi tudi od drugih pri?akoval enako....

Lahko mi vsaj na pm napi?e? izku?nje in kaj sploh ima? "spodaj".

Napisano

Jaz tukaj pi?em zato, da lahko kdo kaj potegne stran in ne i??e na novo. Bi tudi od drugih pri?akoval enako....

Lahko mi vsaj na pm napi?e? izku?nje in kaj sploh ima? "spodaj".

 

Osnova je mazda 6 MPS, dej pa deli ra?unice,kaj vse rihta al ne rihta :D

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Dobr zgleda ,sam tiste podlo?ke in vijaki pa pokvarijo vse skupaj. <_<

Dobro si tole po?vasal, ?e kje ostane? te bodo lahko kar za maf ven potegnili. Tole je ?ala, brez zamere.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dobr zgleda ,sam tiste podlo?ke in vijaki pa pokvarijo vse skupaj. <_<

Dobro si tole po?vasal, ?e kje ostane? te bodo lahko kar za maf ven potegnili. Tole je ?ala, brez zamere.

 

Te?ko je narediti na tako debel alu tanj?i zvar.

Vijaki so od gumi pufarjev, podo?ke sem pa? vzel, kar imam na zalogi.

 

 

Se pa pozna na mo?i in to krepko :danzoman::):jupiii:

Priporo?am vsem z DISI motorji, da si zamenjajo original airbox z kakim aftermarked cold intake-om, ker prirastek mo?i je gled na enostavnost in ceno res konkreten!

Napisano

A se ti kdaj med vo?njo sli?i kot da nekje pu??a zrak ?

Si kaj preverjal tlak pred in po zamenjavi filtra ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A se ti kdaj med vo?njo sli?i kot da nekje pu??a zrak ?

Si kaj preverjal tlak pred in po zamenjavi filtra ?

 

Tlak je enak, tisto "pu??anje" je pa surging in se sli?i iz turbine, ko preve? pritisne? plin pri prenizkih obratih.

Je tudi pri stock airboxu, ampak je zadu?en zvok, da se ne sli?i.

 

Sli?i se tudi blowoff skozi filter.

 

Tlak je okrog bara.

Napisano

Tlak je enak, tisto "pu??anje" je pa surging in se sli?i iz turbine, ko preve? pritisne? plin pri prenizkih obratih.

Je tudi pri stock airboxu, ampak je zadu?en zvok, da se ne sli?i.

 

Sli?i se tudi blowoff skozi filter.

 

Tlak je okrog bara.

 

Js sem imel tlak do 1,3 bara, :ne vem: , razen ?e DH la?e, bom ?e po psi preveril.

Js itaq nimam originalnega bov-a, ampak mam TurboSmart-ovega, veliko manj zamuja, pa avto deluje kot da je "prehlajen" :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ro-bi blow off se ne more sli?ati skozi filter. Mogo?e misli? compressor surge, ko zapre? loputo in (zaradi prepo?asnega originalnega ventila) se za trenutek ful upo?asni turbina, oziroma se sli?i kot golob?ki? :)

Napisano

Ro-bi blow off se ne more sli?ati skozi filter. Mogo?e misli? compressor surge, ko zapre? loputo in (zaradi prepo?asnega originalnega ventila) se za trenutek ful upo?asni turbina, oziroma se sli?i kot golob?ki? :)

 

Skoz filter se pa sli?i ko recimo pousti? gas ali pa ga spusti?, seveda pod pogojem da je tlak bil nad nulo, to dela tud men.

To se mi je zgodilo parkrat, ko sem ga nekaj ?asa preve? .... :blush:

Full sme?en zvok in gas = mrtev nekaj sekund, pol pa sune da ti ni n? jasn. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pr men je druga?, se zasli?i nekaj podobnega ko dam gas do dile, na formuli smo sli?al podobno, kot da elektronika nebi dojemala kaj se dogaja in ne da iskre-benza, pol pa pokapira in samo puli.

 

Tisto kao golobi, pa men naredi vedno ko popustim gas, ?e seveda je kj prtiska v intejku.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A tudi, ?e ima? vklopljen sprint booster? Mogo?e je narejeno namensko z lagom, da na vsako traznje ne posko?i prehitro? A prej je isto delalo? ?e ne pa mogo?e zdaj elektronika ne dojema ker ima? vse malo bolj odprto? :blush:

Napisano

A tudi, ?e ima? vklopljen sprint booster? Mogo?e je narejeno namensko z lagom, da na vsako traznje ne posko?i prehitro? A prej je isto delalo? ?e ne pa mogo?e zdaj elektronika ne dojema ker ima? vse malo bolj odprto? :blush:

 

Sprint nima veze, bov sem zategnu do konca in od?raufal do konca, pa vse brez haska.

Takole je samo med vo?njo, na mestu ni ni? od tega.

Bom popoldne dal gor originalen bov pa da vidim.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pomoje so tudi golob?ki oz. strokovni izraz compressor surge :)

Nekaj takega, kot se na za?etku sli?i, pol je pa blow off sli?en

 

 

Sam kok mi je pa tale Protege huda :ljubezen:

 

Hehe to so pravi golob?ki ja. :bravo:

 

Rabim turbo! :blush:

 

Sma ?e dva sramezljiv

Napisano

Ro-bi blow off se ne more sli?ati skozi filter. Mogo?e misli? compressor surge, ko zapre? loputo in (zaradi prepo?asnega originalnega ventila) se za trenutek ful upo?asni turbina, oziroma se sli?i kot golob?ki? :)

 

Ti, a ve? da se sli?i! In to konkretno, jasno, nezmotljivo! Blow off je blow off.

Stavim, kar ho?e?!

Kompresor surge je drug zvok in se tudi sli?i.

Ko pohodi? na recimo 2500 rpm, se do kake 4 jurje sli?i surge, ko turbina bi filala, pa nima izpuha, da bi pogoltnil in posledi?no ?e bolj zavrtel. Zato piha pri kompresorju ob lopaticah NAZAJ. To povzro?a vibracije in uni?uje turbino, zato ni pametno ti?at pri nizkih obratih.

Blow off se pa sli?i vsaki?, ko vzamem plin, pred loputo se naredi tlak, za loputo vakum, turbina obremenjena, ker motor ne po?ira. In vakum za loputo odpre blow off ventil, da pihne nazaj v sesalno cev in sprosti tlak med turbino in loputo.

 

Z novim intakeom se sli?i VSE v kabino in to konkretno. Pri enakomerni vo?nji je skoraj kot stock, ko pohodi?, pa zaru?i.

 

lp

Napisano

Dobro ne rabi? se razburjati in staviti. :D Gotovo ima? prav, ne mislim se kregati s tabo. :) Samo to mi povej a ima? original BOV ali si dal kak?nega drugega, ki spusti zrak v atmosfero in ne nazaj v sesalni trakt? ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.