Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem si vzel ?as in malce preklicaril poobla??ene servise za Mazdo v okolici. Imam mazdo 6 diesel letnik 09, 103 kw 30.000 km ( servis je bil narejen na 12.000 ker je minilo eno leto prej kot 20.000Km). V Murski Soboti so mi dal ceno 260 EUR v Mariboru cca 260 EUR in v Celju 380 EUR. Ali je ?isto vseeno na kateri poobla??eni servis peljem? V Ce in v MB so mi rekli olje, olje zavor, filter kabine,filter olja. A morm bit ?e na kaj pozorn?

lp

In hvala za odgovor

Napisano

Sicer ?e ne vem kako je pri mazdi, ampak pri hyundaiu ti v servisni pi?e, kaj mora biti zamenjano ob vsakem servisu in kaj je treba preverit. Potem pa je le odvisno koliko ra?unajo za uro dela in koliko ur bodo delali. Pokli?i koliko ra?unajo na uro in koliko ur dela bodo imeli, sami deli pa mislim, da bi morali meti iste cene ;)

 

lp

Napisano

wtf menjava zavornega olja na 30.000km???? cena rednega servisa bi moral biti na vseh pobla??enih servisih enak! tako da 380? pozabi na tega!!

Redni servis pa naj bi zajemal:

olje+oljni filter ,kabinski filter,zra?ni filter(?e se malo vozi? potem zra?nega skoraj nebi bilo potrebno zamenjat odvisno kje se vozi? ni pa velik stro?ek) pa verjetno naftni filter. Ima? pa verjetno DPF in je zato taka cena! Lahko pri?para? da sam nabavi? materjal(ceneje) zamenjajo pa ti na uradnem servisu kjer ti potem tudi servisno po?templajo ;) Stvar dogovora

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Danes sem si vzel ?as in malce preklicaril poobla??ene servise za Mazdo v okolici. Imam mazdo 6 diesel letnik 09, 103 kw 30.000 km ( servis je bil narejen na 12.000 ker je minilo eno leto prej kot 20.000Km). V Murski Soboti so mi dal ceno 260 EUR v Mariboru cca 260 EUR in v Celju 380 EUR. Ali je ?isto vseeno na kateri poobla??eni servis peljem? V Ce in v MB so mi rekli olje, olje zavor, filter kabine,filter olja. A morm bit ?e na kaj pozorn?

lp

In hvala za odgovor

 

po 30.000km oz eno leto je ?e vedno olje in oljni filter - ni? drugega.

 

Priporo?ljivo je pa tudi kabinski filter - ostalo se samo preverja!!!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

po 30.000km oz eno leto je ?e vedno olje in oljni filter - ni? drugega.

 

Priporo?ljivo je pa tudi kabinski filter - ostalo se samo preverja!!!

 

Kabinski filter menjaj zaradi samega pretoka zraka ,predvsem pa sve?ine zraka(saj ve? vonj po plesni na za?etku ;) )

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.