Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A se je komu pri mazdi 6 pojavlja te?ava, da ko pritisne? avto na klimi se ne zgodi ni?. ?ez kakih 5 minut vo?nje pa kot da bi blo v stiku al premra?eno se vseskup ogreje in za?ne delat. A avto zebe, mam kak slab stik, je ?e kdo imel podobne te?ave?

Napisano

A se je komu pri mazdi 6 pojavlja te?ava, da ko pritisne? avto na klimi se ne zgodi ni?. ?ez kakih 5 minut vo?nje pa kot da bi blo v stiku al premra?eno se vseskup ogreje in za?ne delat. A avto zebe, mam kak slab stik, je ?e kdo imel podobne te?ave?

 

Pri meni zacne delat cez par minut, ?e je avto hladen. To je normalno.
Napisano

Tvoja ima KP registracijo, ?e ni dojela selitve :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri meni zacne delat cez par minut, ?e je avto hladen. To je normalno.

 

Hm ?e prej?enji mesec sem avto zjutraj v?gal, da tamalo ne dam v hladilnik in na?timal stopinje, pritisnil avto in smo ?ibal. Zdaj se pa pri mrzlemu ne zgodi ni?, pravzaprav ?e na roko nabijem ventilator pa potem pritisnem avto pade na prvo stopnjo.

 

Haha jures, ta bi bla dobra sam avto je bil sam prvo leto v KP, od takrat je pa v Ljubljani. Je pa drugi lastnik obdr?al KP tablico <_< , tretjemu je pa tud v?e? :bravo: . Drga?e sem pa ravno na meji. SP.senica je LJ, zg.senica je pa ?e KR tablca.

Napisano

Hm ?e prej?enji mesec sem avto zjutraj v?gal, da tamalo ne dam v hladilnik in na?timal stopinje, pritisnil avto in smo ?ibal. Zdaj se pa pri mrzlemu ne zgodi ni?, pravzaprav ?e na roko nabijem ventilator pa potem pritisnem avto pade na prvo stopnjo.

 

Haha jures, ta bi bla dobra sam avto je bil sam prvo leto v KP, od takrat je pa v Ljubljani. Je pa drugi lastnik obdr?al KP tablico <_< , tretjemu je pa tud v?e? :bravo: . Drga?e sem pa ravno na meji. SP.senica je LJ, zg.senica je pa ?e KR tablca.

 

si pogledal ?e je dost hladilne teko?ine? Ta greje namre? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hm ?e prej?enji mesec sem avto zjutraj v?gal, da tamalo ne dam v hladilnik in na?timal stopinje, pritisnil avto in smo ?ibal. Zdaj se pa pri mrzlemu ne zgodi ni?, pravzaprav ?e na roko nabijem ventilator pa potem pritisnem avto pade na prvo stopnjo.

 

 

To je ?ist normalno, ker ko je avto hladen, ti ?e ga ne more segrevat, zato tudi pade mo? oz. hitrost ventilatorja.

?e pa sam uravnava? mo? ventilatorja, pa je ?e ro?na nastavitev in ne avtomatsko, takrat ti tudi lu?ka na gumbu "avto" ugasne.

Avtomatika ti vklopi gretje, ko zazna, da je hladilna teko?ina na dovolj visoki temperaturi.

Opazuj na "avto" funkciji kazalec temperature motorja in obenem mo? ventilatorja.

Napisano

Zdaj sem ?e kar mal skepti?en nad sabo al sem pa ?e toliko star. Vedno pri?gem avto in ga pustim da laufa na mestu da se malo segreje(raje mal ve? benza, ko da je tamala boga), pri?gem gretje zica in zadnje ?ipe in potem gumb na 25 stopinj in avto. Lahko da se mi je prej zdel(senilnost) da je klima zalaufala na polno in za?ela gret. Sier sem zdaj imel plu?nico pa me lahko to mal jebe, razmi?ljam ?e nisem prej pri?igal gumba za odro?evanje, ne vem se predam. ?e je to normalno hvala za odgovore, jaz grem pa u lekarno po bilobil al karkol je tisto za stare bete?ne osebke.

Napisano

Zdaj sem ?e kar mal skepti?en nad sabo al sem pa ?e toliko star. Vedno pri?gem avto in ga pustim da laufa na mestu da se malo segreje(raje mal ve? benza, ko da je tamala boga), pri?gem gretje zica in zadnje ?ipe in potem gumb na 25 stopinj in avto. Lahko da se mi je prej zdel(senilnost) da je klima zalaufala na polno in za?ela gret. Sier sem zdaj imel plu?nico pa me lahko to mal jebe, razmi?ljam ?e nisem prej pri?igal gumba za odro?evanje, ne vem se predam. ?e je to normalno hvala za odgovore, jaz grem pa u lekarno po bilobil al karkol je tisto za stare bete?ne osebke.

 

?e si slu?ajno pri?gal gumb za PRVO ?ipo je velika razlika - tam ne dela AUTO ampak vedno na full in dalj traja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa ne na 25°C :blink:

 

To je za zdravje ?ele ?ok pa ?ist ni? prej se ne bo segrel avto kot, ?e da? na 21°C. Smisel avtomatike je v tem, da sama pride ?imprej do ?eljene temperature.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.