Skoči na vsebino

mazda 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Tako, narejen servis....cedilo po 250.000km ?e kr solidno :) malce me je goljufalo pri olju (koli?ina) ampak bomo re?l :) .Menjal se je samo oljni filter in olje, zato ker je bil pred 10.000km narejen servis; pred?asno zato, ker je bil nivo olja na "X". Prede menjavo narejena regeneracija DPF, sedaj je tudi avto nehal cukati pri konstantnem oz. rahlem pospe?evanju. Zaenkrat z avtomobilom ve? kot zadovoljen.

 

Lansko leto je zdr?ala "road trip" po Toskani (Chianti), upam da bo letos pa kak?na dalj?a tura :) (Francija, Nizozemska, Anglija), seveda ?e bi uspe mojo prepri?at :)

 

Cedilo (na sliki zgleda slab?e kot je v ?ivo)

 

post-6273-0-51344400-1453114991_thumb.jpg

 

 

Kilometri:

 

post-6273-0-75918600-1453115014_thumb.jpg

Napisano

Men ni n? ve? n? jasn.... a mi lohka kdo pove za zihr kok olja gre v 2.2d, l2009, R2 motor? K sm ga nalivu j biu pri 4,7l na minimum, pol sm ga pa nalil ?e 0,3l (skupno 5l) je biu pa med min in max..... sem ga hotu ?e 1l naro?it, pa danes preverim koli?ino olja v motorju je pa na max oz. 1mm ?ez.

Napisano

A si vedno meril ob enakih pogojih?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

ja, ista lokacija,... saj ne drugega, sam da ne bi imel premalo olja v motorju...

Napisano

Ja ja, to je znan problem s podlo?kami. ?e jih preventivno zamenja? si re?en. 

 

On pa govori nekaj drugega "Men ni n? ve? n? jasn.... a mi lohka kdo pove za zihr kok olja gre v 2.2d, l2009, R2 motor? K sm ga nalivu j biu pri 4,7l na minimum, pol sm ga pa nalil ?e 0,3l (skupno 5l) je biu pa med min in max..... sem ga hotu ?e 1l naro?it, pa danes preverim koli?ino olja v motorju je pa na max oz. 1mm ?ez.".

 

Torej, dan prej, je bil med min in max ,naslednji dan pa ?ez max. Torej v 1 dnevu , ne vem koliko kilometrov je sicer naredil vmes, pa ne more nivo olja zrast za par decilitrov.

Napisano

Kilometrov sem naredil cca.10, po netu sem zasledil da gre v motor 4,7l olja zato sem ga 5l kupil...ena razlaga je, ker je biu olje pred tocenjem v prtljazniku vozila pri -5?C, da j tok casa (30min) tekel do karterja, ker je biu pa kr gost glede na to da j 5w30... zanima me ce ima kdo 100% podatek kok olja gre v motor, da zacnem napako iskati, ce sploh le-ta obstaja. Ce so podlozke, jih bom pac zamenjal, ne bi pa rad demontiral sobe brez veze, ker v olju ni bilo nobene svinjarije pa tut pije ne olja, vsaj mislim (dpf regeneracija in slavni X)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vrjamem da se hecaš.  Če ne potem pa ne vem, pač odstopanje na spojih kjer je ukrivljenost pločevine plastike enaka mora tudi barva sedet pa je lahko ookoli avta karkooli.
    • Sej te obleke se tolk hitro sušijo, da če jih daš zvečer sušit so zjutraj že suhe.
    • Definitivno takšna razlika ni tovarniško odstopanje. Kvečjemu večji nanos laka. Sem imel na prejšnji Mazdi3 isto reč, s tem, da sem kupil testno. Reklamacije ni, ker je bilo videno-kupljeno. Zadnji desni blatnik je bil temnejši (preveč laka), vendar je trgovec vztrajno trdil, da ni bil nikoli poškodovan. Ko sem jo prodajal, je bodoči kupec priskrbel mehanika in ličcarja, ki sta jo pregledala in, seveda, blatnik je bil barvan. Na srečo je bila to edina hiba in sem jo prodal, kot sva se zmenila. Tvoj primer je sigurno za reklamacijo. Vseeno odpri havbo in preveri spredaj, da ni še kaj zvito/polomljeno zadaj za odbijačem. Lahko da se poznajo sledi demontaže/montaže odbijača. Če pogledam podoben kot podobne ali enake barve, je odtenek na pločevini enak kot na plastiki:
    • Važno pa da to statistiko spremlja vedno 'neprilagojena hitrost'....ker če je cesta v pi...omejitev 90, je prilagojena hitrost 40......in so krivi mi. V Nemčiji vsakemu avtu poberejo podatke z ECUja in analizirajo, izmerijo profil gum, IN preverijo stanje ceste na področju nesreče! Pri nas pa pride z blokcom, vzame podatke, ugotovi krivdo za plačilni nalog in gre. P.S. Prišla prva slikca iz nemčije za mulca....42 na 30 - 50€. avto je še name pisan ampak slika je High resolution, se vid da ni niti obrit
    • Glede na to koliko je nivo kulture na cestah padel od koronskih casov naprej, smo se dobri...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.