Skoči na vsebino

m6- bel dim


Priporočeno sporočilo

Imam m6 2004 letnik, dizel 136 ,z 175.000 kilometri ki najbr? niso realni,ker je iz uvoza. Skrajno zadovoljna z vo?njo in udobjem , pi?em in hkrati spra?ujem, zakaj pa vedno vsako leto preseneti z visoko ceno popravila, torej ta za?etek leta se je za?el z belim dimom, ki naredi dimno zaveso dolgo kak slab kilometer, da se ?e pti?i med sabo zaletavajo- smrdi pa po za?ganem olju. Ponavadi se to dogaja ko je motor ogret, in ni nujno da vsak dan, pa? ko se ji zljubi. na zadnjih vratih je celo o?pricana od olja in tudi kar popije ga pol litra na 50 km. peljala sm jo k dvema serviserjoma, prvi je zamenjal dihtunge na dizah, po priporo?ilu iz a-cosmosa, o?istil karter ki je bil poln nekih ostru?kov, a stanje ni ni? bolj?e. dve leti nazaj smo menjali turbino, zato je drugi serviser komentiral da bi znali biti batni obro?ki, ali sami bati, da pa to ugotovimo pa je treba razdreti motor , ker ra?unalnik ne javlja nobenih napak. kompresije ne zgublja, mo?i tudi ne, zato sm res v dvomih komu verjeti in kaj sploh zamenjati. Prosim za kak pameten nasvet, sama sem bolj laik , sem pa zasledila da hvalite serviserja iz medvod, pa bi prosila za telefonsko. hvala lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam m6 2004 letnik, dizel 136 ,z 175.000 kilometri ki najbr? niso realni,ker je iz uvoza. Skrajno zadovoljna z vo?njo in udobjem , pi?em in hkrati spra?ujem, zakaj pa vedno vsako leto preseneti z visoko ceno popravila, torej ta za?etek leta se je za?el z belim dimom, ki naredi dimno zaveso dolgo kak slab kilometer, da se ?e pti?i med sabo zaletavajo- smrdi pa po za?ganem olju. Ponavadi se to dogaja ko je motor ogret, in ni nujno da vsak dan, pa? ko se ji zljubi. na zadnjih vratih je celo o?pricana od olja in tudi kar popije ga pol litra na 50 km. peljala sm jo k dvema serviserjoma, prvi je zamenjal dihtunge na dizah, po priporo?ilu iz a-cosmosa, o?istil karter ki je bil poln nekih ostru?kov, a stanje ni ni? bolj?e. dve leti nazaj smo menjali turbino, zato je drugi serviser komentiral da bi znali biti batni obro?ki, ali sami bati, da pa to ugotovimo pa je treba razdreti motor , ker ra?unalnik ne javlja nobenih napak. kompresije ne zgublja, mo?i tudi ne, zato sm res v dvomih komu verjeti in kaj sploh zamenjati. Prosim za kak pameten nasvet, sama sem bolj laik , sem pa zasledila da hvalite serviserja iz medvod, pa bi prosila za telefonsko. hvala lp

 

?e ene podlo?ke?

Preberi si to temo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Turbina je ?la ?vi?gat drugam in sicer na odpad.

 

041 667 335 -Simon

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Turbina je ?la ?vi?gat drugam in sicer na odpad.

 

041 667 335 -Simon

 

pol so lahko bile tud podlozke...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

od podlozk ni belega dima

turbo kot je ajvar reku, mogoce se injektorji in v najslabsem primeru (kot pri meni) pocen bat...

 

madona samo Labi opazam, da v vsaki temi si imel podobne probleme, saj si imel potem v bistvu kar nekaj problemov.... :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sej se ve kaj je slo pri men, lahk se enkrat napisem:

 

-takoj na zacetku je sla visokotlacna pumpa

-dva sencnika

-pocen bat

-menjalnik

-zamaseno cedilo+podlozka

-senzor aribaga desni

-motorcek za dvig luci

-motorcek za voznikovo sipo

-LMM

 

bat, menjalnik in pumpa je blo zaradi napake v materialu, ostalo pa smola in standardne napake pri 6-kah

zahvaljujoc servisu (btc) je blo vse reseno, vecina v garanciji ali so stel kot garancija, ceprav se je iztekla, ostalo pa smo se zmenili...

 

mogoce sem se kaj pozabil, ampak v 8mih letih in 265.000km je to to. avta pa nisem nikol sparal, to je tud res :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sej se ve kaj je slo pri men, lahk se enkrat napisem:

 

-takoj na zacetku je sla visokotlacna pumpa

-dva sencnika

-pocen bat

-menjalnik

-zamaseno cedilo+podlozka

-senzor aribaga desni

-motorcek za dvig luci

-motorcek za voznikovo sipo

-LMM

 

bat, menjalnik in pumpa je blo zaradi napake v materialu, ostalo pa smola in standardne napake pri 6-kah

zahvaljujoc servisu (btc) je blo vse reseno, vecina v garanciji ali so stel kot garancija, ceprav se je iztekla, ostalo pa smo se zmenili...

 

mogoce sem se kaj pozabil, ampak v 8mih letih in 265.000km je to to. avta pa nisem nikol sparal, to je tud res :)

 

+ smetarske kante :bravo:

 

P.S. Ajvar bo rekel....kako pa to, saj ima? ja navor.. :hudicek:

 

No romar75 - upam da se ti na koncu izka?e da ni turbina....vseeno ka?e slabo. Ima? ta avto ti dve leti?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

+ smetarske kante :bravo:

 

aja teh je milijon :)

 

kante (rezultat: nova sprednja vrata, celotno pobarvana leva stran + ogledalo)

 

parking praske x 1000000

 

fasal toyoto odzadi (je sla vezna stena + odbijac)

 

kio s strani (adijo pesto+feltna+spet odbijac)

 

sipa spredaj

 

pa se plastikaza kolotek spredaj (zaradi prevec snega)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ko sem sedaj prestavljala avto, sem ?e preverila nivo olja med delovanjem motorja in ko sem potegnila ?ibko za olje, se kadi tudi iz te cevi. hm le kaj je to? ali je to normalno?

 

NI normalno, lahko da je tudi tebi po?il bat, se da enostavno preverit, samo treba je imet orodje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj bi pa nekdo preverjal nivo olja, med delovanjem motorja?

 

Zakaj pa nekateri tankajo avto pri v?ganem motorju, pa to NI dovoljeno.

 

Normalno je da je tam kjer je pal?ka za merjenje olja vakuum, lahko da je zama?en oddu?ek iz glave motorja, ker normalno se tam ven kadi samo pri zelo vro?em ugasnjenem motorju.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

avto imam ?e 4 leta. Prvi dve leti ?ist ok delal, sedaj pa kar ni konca te?av. Sem klicala Simona, sva dogovorjena da pogleda avto. Tudi on pravi, da je mo?no, da je po?il bat. Koliko nanese tako popravilo. JureS ti ve?, ker vidim, da si obnovil ?e skoraj cel avto:-) A pa ?e zaupa? vanj? Jaz sem na ?ase tolk jezna da bi ga v graben porinla. Zadnji dve leti delam sam ?e za ta k.... avto. Pred kratkim sem menjala diske spredi in zadi plus plo??ice, akumulator, ki je bil menjan ?e takrat kot turbina. Je zdr?al slabi 2 leti. Ja sej vem to je pa? potro?ni material, sam vseeno. Grozi ?e menjava sklopke, ki ima tudi lepo ?tevilko, ko vpra?am za menjavo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

avto imam ?e 4 leta. Prvi dve leti ?ist ok delal, sedaj pa kar ni konca te?av. Sem klicala Simona, sva dogovorjena da pogleda avto. Tudi on pravi, da je mo?no, da je po?il bat. Koliko nanese tako popravilo. JureS ti ve?, ker vidim, da si obnovil ?e skoraj cel avto:-) A pa ?e zaupa? vanj? Jaz sem na ?ase tolk jezna da bi ga v graben porinla. Zadnji dve leti delam sam ?e za ta k.... avto. Pred kratkim sem menjala diske spredi in zadi plus plo??ice, akumulator, ki je bil menjan ?e takrat kot turbina. Je zdr?al slabi 2 leti. Ja sej vem to je pa? potro?ni material, sam vseeno. Grozi ?e menjava sklopke, ki ima tudi lepo ?tevilko, ko vpra?am za menjavo.

 

Bilo bi pa zanimivo vedet realne Km, po moje jih ima x2 mogo?e x3 in so taka popravila recimo"normalna" :(
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

avto imam ?e 4 leta. Prvi dve leti ?ist ok delal, sedaj pa kar ni konca te?av. Sem klicala Simona, sva dogovorjena da pogleda avto. Tudi on pravi, da je mo?no, da je po?il bat. Koliko nanese tako popravilo. JureS ti ve?, ker vidim, da si obnovil ?e skoraj cel avto:-) A pa ?e zaupa? vanj? Jaz sem na ?ase tolk jezna da bi ga v graben porinla. Zadnji dve leti delam sam ?e za ta k.... avto. Pred kratkim sem menjala diske spredi in zadi plus plo??ice, akumulator, ki je bil menjan ?e takrat kot turbina. Je zdr?al slabi 2 leti. Ja sej vem to je pa? potro?ni material, sam vseeno. Grozi ?e menjava sklopke, ki ima tudi lepo ?tevilko, ko vpra?am za menjavo.

 

nisem jaz Labi...:) jaz mam raje bencinarje :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ce bi takrat kupil bencinarja, sem preprican, da zdaj ga ne bi mel vec...ze zdavni ne

 

meni se je splacalo met dizla, z vsemi temi nepredvidljvimi stroski (ki zahvaljujoc gami btc so se znizal na minimum) sem se vedno cenej prisel skoz (in bolj udobno) kot bi z bencinarjem...

 

no zdaj pa tko: meni je pocil bat 2 leti nazaj pri 180.000km, noter so mi dali rabljen bat in ostalih niso menjali (kar je drugace normalni postopek), vseen je bil strosek velik (4 mestne stevilke)

 

od takrat sem naredil 85.000km pa je vse ok

avtu zaupam, je pa tud res, ce se jutr pokvari ne bom slabe volje, ker itak odsluzil svoje (vseeno ima 265000 tezkih km)

 

akumulator je zdaj v 8mih letih tretji noter

 

moja sklopka ze ene 100.000km je kao "uboga" ampak se vedno ni crknila...za 265000km in 310Nm pa se prva sklopka je to odlicen rezultat...

 

se moras odlocit, ce hoces popravt in upat, da bo pol delal avto (tko kot sem jaz naredil, ker kmalu potem, ko mi je pocil bat je sel menjalnik...leto 2009 ni blo dobro za mazdo :D )

ampak od takrat naprej pa bp

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ce bi takrat kupil bencinarja, sem preprican, da zdaj ga ne bi mel vec...ze zdavni ne

 

meni se je splacalo met dizla, z vsemi temi nepredvidljvimi stroski (ki zahvaljujoc gami btc so se znizal na minimum) sem se vedno cenej prisel skoz (in bolj udobno) kot bi z bencinarjem...

 

no zdaj pa tko: meni je pocil bat 2 leti nazaj pri 180.000km, noter so mi dali rabljen bat in ostalih niso menjali (kar je drugace normalni postopek), vseen je bil strosek velik (4 mestne stevilke)

 

od takrat sem naredil 85.000km pa je vse ok

avtu zaupam, je pa tud res, ce se jutr pokvari ne bom slabe volje, ker itak odsluzil svoje (vseeno ima 265000 tezkih km)

 

akumulator je zdaj v 8mih letih tretji noter

 

moja sklopka ze ene 100.000km je kao "uboga" ampak se vedno ni crknila...za 265000km in 310Nm pa se prva sklopka je to odlicen rezultat...

 

se moras odlocit, ce hoces popravt in upat, da bo pol delal avto (tko kot sem jaz naredil, ker kmalu potem, ko mi je pocil bat je sel menjalnik...leto 2009 ni blo dobro za mazdo :D )

ampak od takrat naprej pa bp

 

zakaj mi pa 17 letni bencinar Xedos6 dela (pri prijatlu, ki sedja vozi le v LJ-Medvode) bolje kot njegov nov Volvo, Opel Vivaro.....avto se samo v?iga in pelje, in tanka....

Pa ?e V6 je....260.000km

 

Meni slu?ba narekuje navor, in s tem se ?isto strinjam, ?e bi bilo po moje bi pa raje hlape :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sori JureS, sem mislila Labija. Ja avto ma zih ve? km kot je na ?tevcu,to so mi takoj povedali ko sem jo prvi? peljala v BTc na servis. Jz sem ga kupila pri 97.000 in takoj naredila ta velik servis. Od kar je v mojih rokah se redno servisira tko kot je treba. Sam kot sem ?e rekla prej je blo vse super, zdej pa kr ?trajka. Res je, da nisem delala neki ful veliko km, bolj kratke relacije, 2-3x na leto pa mal dalj?e. Bom videla kaj bo rekel zdej mehanik pa se pol odlo?im al popravit al ne. Za sklopko pa tut meni pravi mehanik ?e ene 50.000km da je slaba pa ?e dela za 1x:-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ponovila se je Labi-jeva napaka.

Po?en bat na 1. colindru. :blush:

 

romarju ali labiju???

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.