Skoči na vsebino

Letne gume_2011

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Wooohooo, tudi v moji glupi 205/50/17 dimenziji so tele GY....bomo vidli drugo leto, ?e bodo Dunlopke ?e za zamenjati....zgleda so v GY za?eli ve?dimenzionalno gledati :bravo: ...tudi mene zanima kak?na bo cena, upajmo da bo kaj ni?je kot tele sedaj, ker bo en konkurent v teh dimenzijah ve? :)

  • Odgovori 154
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

V soboto grejo gor letne Pirelli cinturato P7.Bo kon?no konec teh zimskih glist. :bravo:

 

 

Napisano

V soboto grejo gor letne Pirelli cinturato P7.Bo kon?no konec teh zimskih glist. :bravo:

 

V kateri dimenziji jih ima?,pa kolko km si ?e naredil z njimi.

Me zanima kolk zdr?ijo, ker glede lege na cesti so baje super.

Napisano

A pozna kdo te Toyo pnevmatike, pa izku?nje z njimi.

 

http://www.mojegume.si/toyo/proxes-cf-1-225-45-zr17-94w-xl

 

Pozdravljen

 

Ja jaz sem jih imel na prej?njem avtu sicer v dimenziji 195/50 r15.

Prvo sezono je bla guma ok, minus je bila samo obraba, polovica profila adijo (kot radirka)

 

Drugo sezono pa sem imel ob?utek kot da se vozim s plastiko (trda guma), res pa je tudi da ni bilo ve? veliko profila na njej.

Napisano

V kateri dimenziji jih ima?,pa kolko km si ?e naredil z njimi.

Me zanima kolk zdr?ijo, ker glede lege na cesti so baje super.

 

205/55/16.Z njimi sem naredil okoli 5000 km.Po de?ju dr?ijo kot po suhem.So izredno tihe in ?e ?parovne z nafto.Najbolj?e gume,ki sem jih imel do sedaj.Lani spomladi sem dal 70? za eno preko neta. :bravo:

 

 

Napisano

Gume so gor http://www.mazda-si.net/index.php?s=&s...st&p=209267

 

Ve? vtisov bom dal po 1000km + ko truga ne bo gor, da vidim glasnost.

 

Druga?e je pa sam ob?utek prehoda iz 16 na 18 :rispekt: - cesto ?utim na roki + servotronic al kaj ?e deluje veliko bolje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po leto?njih testih so me malo zamikale Bridgestone ecopia 150. Rabim mero 205/55/16 91V.

 

http://www.adac.de/infotestrat/tests/reife...rcePageId=31821

 

So 10 ? dra?je od P7 sa opasa?em ali Potenze Re 050. Malo me samo moti sredinski kanal, namesto polne ?rte. Ne vem, ?e je to najbolj?e za po mokrem (take so bile neko? Continental eco contact - najbolj?e ocenjene na testu - v resnici pa ne tako dobre). Pa ?e eco so, se pravi bolj trde, kar pomeni slab?i koeficient trenja.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Po 1500km lahko re?em, da sem dobro kupil, avto je seveda tr?i, gre povsem naravnost, dr?i se ceste 1A, in tudi prej?nji moker teden je ?lo po ovinkih brez problema tr?e.

 

Good buy!!!

 

Sedaj bo vpra?anje kaj bo po kilometrih, ampak tudi ?e se znucajo staneta 2 kompleta 4-ih toliko kot 1 komplet novih bridgestonk...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po 1500km lahko re?em, da sem dobro kupil, avto je seveda tr?i, gre povsem naravnost, dr?i se ceste 1A, in tudi prej?nji moker teden je ?lo po ovinkih brez problema tr?e.

 

Good buy!!!

 

Sedaj bo vpra?anje kaj bo po kilometrih, ampak tudi ?e se znucajo staneta 2 kompleta 4-ih toliko kot 1 komplet novih bridgestonk...:)

 

Kaj za ene gume ma? to ?

Napisano

Sam so res pocen ko sto mater. 50% cenej od premium znamk. :) ...Jures pa jih kdaj tudi pretera??ali izku?nje zgolj na podlagi upo?tevanja prometnih predpisov :)

Napisano

Sam so res pocen ko sto mater. 50% cenej od premium znamk. :) ...Jures pa jih kdaj tudi pretera??ali izku?nje zgolj na podlagi upo?tevanja prometnih predpisov :)

 

Prvih 1500 sem peljal lepo, po tem sem jih pa steral ?ez ovinke, ter v de?ju testiral speljevanje, dolge hitre ovinke in bremzanje + manever (z absom)

 

Vse ok - dr?ijo, najbolj me je skrbel de?, ker edina slaba to?ka vseh testov je bila ta, ampak profil dela svoje v vodi :)

 

P.S. ?e bolj me pa je skrbel kur?ev pesek ki ga nih?e ne pospravi, tega je toliko na cesti da je samo hre??alo izpod gum, na ovinkih v malo bolj hribovitem delu ga je toliko ob strani da bi lahko doma ?karpo zbetoniral....motoristi zo ?e zunaj in ?e koga odnese na pesku v ovinku bo itak neprilagojena hitrost

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Super...bom imel v glavi tele gume, drugo leto jih bom moral kar zamenjati kot ka?e...tako da tale pride 75 eur po komadu, Dunlopka pa 150 eur :whatever:

Napisano

Super...bom imel v glavi tele gume, drugo leto jih bom moral kar zamenjati kot ka?e...tako da tale pride 75 eur po komadu, Dunlopka pa 150 eur :whatever:

 

To mi deli ?paranje pri gumah in bremzah. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To mi deli ?paranje pri gumah in bremzah. :blush:

 

Kdo pravi da ?para, jaz samo pravim (?e od nekdaj) da ime ni vse

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kdo pravi da ?para, jaz samo pravim (?e od nekdaj) da ime ni vse

 

To pravim tudi jaz, me pa zanima kako bo naslednje leto oziroma 2 sezono uporabe.

Prej sem uporabljal vse ?ivo, Toyo obvezno skurit v 1 sezoni, Dunlop do 2 sezoni pol v kanto, Goodyear isto, Michelin pa bom ?e vidu. Pol ko ?rto potegne? si na istem, oziroma pri?para? 1 monta?o 1 letanje in 1 leto skrbi. :ne vem:

 

To je na mojo uporabo, pri drugih je ziher druga?e.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sej pravim da drugo leto morda pridejo v po?tev...bo ?e Jures povedal kako so se obna?ale do takrat in ?e kdo verjetno. Dunlopke pobira ko sto mater :whatever:

Napisano

Jaz se pa trenutno sekiram ker so Michelin Pilot Sport 3 tako prekleto drage. :( Ampak nekako ne dvomim, da se bo avto dr?al kot klop pa ?e obraba naj bi bila bolj?a kot trenutne. Treadwear na trenutnih je 240, na Pilot Sport je 320 (ve?ja ?tevilka pomeni, da trajajo dlje) obenem ko gledam teste je guma prva liga. ?e je za prvogradnjo v avtu z oznako AMG to ?e nekaj pomeni. :bravo:

Napisano

Jaz se pa trenutno sekiram ker so Michelin Pilot Sport 3 tako prekleto drage. :(

 

Mene ?e ?akajo, pa niso ble drage. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.