Skoči na vsebino

Letne gume_2011

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Aha, kul bom preveril ?e te pol. Saj te er300 so original gor a ne?

 

P.S.

Kaka pa je razlika med samo P7 in P7 cinturato? Eko varianta?

  • Odgovori 154
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

razlika je ogromna :)

jaz sem do zdaj mel ER300 pa je cist ok guma, je glasnejsa ampak ne tok, da je motece

 

P7 cinturato je vseen boljsa

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Aha, ja mal berem teste. Na?eloma pohvaljo pirelli, ene moti pa? da nima roba, in se hitro po?koduje feltne. Ampak dobr, to me ne moti tok. Sej 16 col in 55 presek ni neka niizkoprofilna guma...Zaenkrat najcenej?o najdel v lj, 71? kos

Napisano

Imel prej turanza er300

 

+ mala poraba

+ malo tisja

 

- zdrsavala v speljevanju v klanec (pri meni vsak dan to vazno) se posebej ker tako skacem na glavno cesto

- hitro obrabila

 

Federalka sedaj je ravno nasprotje zaradi col in profila, a mi bolj ustreza stilu voznje, upam da obraba ne bo hitra.

 

Skratka turanza er300 je verjetno najboljsa guma za kruzerje ki gledajo porabo, ni pa za kako sportno voznjo.

Vceraj do varazdina in nazaj z avtocesto do ptuja poraba 6,3....s turanzo vem da zlahka pod 6

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa sej H je do 210 :) Kar se mene ti?e je to ?ez glavo :D

 

Homologo ga verjetno skrbi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz imam gor Dunlop sportmax TT 225/45 R17, zaenkrat si zaslu?ijo samo pohvale tako v mokrem kot v suhem.

 

Upam da mi bodo zdr?ale bolj dolgo kot Kumho, ki so zdr?ale samo eno sezono :P

Napisano

Homologo ga verjetno skrbi

 

Ja, za M6 je homo V (za poleti).

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Jaz imam gor Dunlop sportmax TT 225/45 R17, zaenkrat si zaslu?ijo samo pohvale tako v mokrem kot v suhem.

 

Upam da mi bodo zdr?ale bolj dolgo kot Kumho, ki so zdr?ale samo eno sezono :P

 

Jest imam enake, samo ogreti se morajo pa so bomba :bravo:

Napisano

Od petka imam nove Michelin PS3 ... in zaenkrat, po prevozenih par 100 km nimam nobenih pripomb ... bomo videli kako bo po enem, dveh, treh letih :D ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mamu jim... Kako majhna je izbira solidnih gum v moji dimenziji, da o zalogah sploh ne govorim :vskalo:

Preklical in preveril ?e vse ?ivo pa je tega res malo in drago (235/60/18). Pirelli Z ZERO ROSSO A je kot bi iskal iglo v senu, ko pa najde? je cena ubita?na. La?i? je imel zadnji? ?e 4 kom GY F1 pa jih je ?ez vikend prodal, ko nisem imel ?asa it tja :angry2: Skratka zaenkrat ?e zimaki do konca :D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Mamu jim... Kako majhna je izbira solidnih gum v moji dimenziji, da o zalogah sploh ne govorim :vskalo:

Preklical in preveril ?e vse ?ivo pa je tega res malo in drago (235/60/18). Pirelli Z ZERO ROSSO A je kot bi iskal iglo v senu, ko pa najde? je cena ubita?na. La?i? je imel zadnji? ?e 4 kom GY F1 pa jih je ?ez vikend prodal, ko nisem imel ?asa it tja :angry2: Skratka zaenkrat ?e zimaki do konca :D

 

 

Poklici Lustreka na Ladji pri Medvodah >> 01 361 75 00 ( http://www.informacija.net/avtoservis-lustrek )... Cene zelo ugodne ... pa tudi narociti se da, ce jih le dobavitelji imajo...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Js sem v?eraj probal PilotSport 3 po mokerm, predvsem po ?abah in dr?ijo odli?no.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz imam na svojem Kumho 235/35/R19 in sem z oprijemom zelo zadovoljen. Mokro/suho jodli?en oprijem.

 

Jest bom moral letls poleti menjati letne pnevmmatike dim. 225/45/18, pa me zanima cena teh tvojih velikank. Men je avtomojster predlagal michelin ali kumho se najbolj pa continental. Cena bi bila 210 do 250?.

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.