Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Rabim en nasvet!

Ko je motor hladen mi ob?asno turbina ne dela, dokler se motor ne segreje na delovno temperaturo!

Kaj bi lahko bil mo?en vzrok?

Kak?en konektor mogo?e ali pa kaj na elektroniki? Sama turbina, ?e bi odpovedala potem bi za vselej in ne enkrat dela, pa spet ne, pa spet...??? :ne vem:

Ima kdo kak?en podoben primer ali pa nasvet?

Gre pa za M6, CD120, 2003 letnik..

Hvala!

Napisano

Rabim en nasvet!

Ko je motor hladen mi ob?asno turbina ne dela, dokler se motor ne segreje na delovno temperaturo!

Kaj bi lahko bil mo?en vzrok?

Kak?en konektor mogo?e ali pa kaj na elektroniki? Sama turbina, ?e bi odpovedala potem bi za vselej in ne enkrat dela, pa spet ne, pa spet...??? :ne vem:

Ima kdo kak?en podoben primer ali pa nasvet?

Gre pa za M6, CD120, 2003 letnik..

Hvala!

 

nisem prepri?an, ampak a ni to normalno - preventivno?? Mraz je strup....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

nisem prepri?an, ampak a ni to normalno - preventivno?? Mraz je strup....

 

ja to bi ?e blo mogo?e ampak tej bi vedno blo isto pri hladnem motorju, tak pa enkrat dela normalno ko je hladna in topla drugi? jo je pa treba ogret pa ?e potem jo mor? kar pritiskat da se vklopi!??
Napisano

Majstori, turbina NE dela na ?alter, dela lahko vedno samo ne daj dovolj pritiska, ni nujno da je to, lahko je samo kako tipalo za tempraturo ki po?ilja napa?ne podatke in potem ra?unalnik ne deuje optimalno, ker ima napa?ne podatke, lahko ne dela pedalo za gas, lahko ne dela elektri?na loputa, lahko pa je samo problem v kak?ni cevki.

?e se ne kadi modro pol ni panike za turbino.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Majstori, turbina NE dela na ?alter, dela lahko vedno samo ne daj dovolj pritiska, ni nujno da je to, lahko je samo kako tipalo za tempraturo ki po?ilja napa?ne podatke in potem ra?unalnik ne deuje optimalno, ker ima napa?ne podatke, lahko ne dela pedalo za gas, lahko ne dela elektri?na loputa, lahko pa je samo problem v kak?ni cevki.

?e se ne kadi modro pol ni panike za turbino.

 

ne, kadi se ne ni? pa tudi druga?e laufa normalno!

pa? danes naprimer zjutri sem se namenil prehitevat pa ni blo nobenga odziva motorja, vrtljaji so bli skor na 5 pa ni? kaj posebnega, naenkrat pa je eksplodirala.??

a tester poka?e napako, ?e bi ga ravno tedaj mel priklopljenega???

Napisano

Ti ma? samo nekaj sneto, ali pa ti en elektromegnetni ventil?ek ne deluje prav oziroma je napaka na elektriki le tega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ti ma? samo nekaj sneto, ali pa ti en elektromegnetni ventil?ek ne deluje prav oziroma je napaka na elektriki le tega.

 

tnx!

upam, da bo res samo to napaka,da ne bankrotiram zravn popravila! :zvizga:

Napisano

Ja to se dogaja, ?e je mraz in je treba vozit na vi?jih obratih, da avto normalno vle?e. Zdej a je to kaka za??ita pred priganjanjem hladnega motorja la je kej druzga ne bi ?pekuliral samo kot je meni znano se to ve? ali manj dogaja vsem diesel Mazdam .

 

Ali je mote?e? Hmm, kakor kdaj samo jaz imam ?e filing kdaj bo rabil ve? obratov za spravt isti navor iz sebe tako, da me niti ne preseneti ve?.

33112_1.png

Napisano

Ja to se dogaja, ?e je mraz in je treba vozit na vi?jih obratih, da avto normalno vle?e. Zdej a je to kaka za??ita pred priganjanjem hladnega motorja la je kej druzga ne bi ?pekuliral samo kot je meni znano se to ve? ali manj dogaja vsem diesel Mazdam .

 

Ali je mote?e? Hmm, kakor kdaj samo jaz imam ?e filing kdaj bo rabil ve? obratov za spravt isti navor iz sebe tako, da me niti ne preseneti ve?.

 

Pa? meni se to dogaja le obcasno zato mi je malo ?udno da bi imel za??ito kak?no not!

potem ?e bi jo imel, bi vedno delovalo isto, tko pa enkrat dela povsem normalno drugi? pa zataji.

Sem ga v?eri mel na testerju na servisu pa poka?e vse OK!!niti ene napake ne poka?e ali pa karkoli!

Kot bi bil nov in to pri 200.000 prevo?enimi km.

Mogo?e pa res ni kaj hudega in ga le mraz malo matra

Napisano

Sej men tudi ni vedno... tako, da ?e nisem pogruntal vzorca.

33112_1.png

Napisano

Po moje kot sem rekel, je to prepametno za nas :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej zato se pa ne sekiram, ker se dogaja po navadi samo takrat, ko je fejst mraz pa ?e to, ko ma?ina ni ?isto do konca ogreta....tko da :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Sej zato se pa ne sekiram, ker se dogaja po navadi samo takrat, ko je fejst mraz pa ?e to, ko ma?ina ni ?isto do konca ogreta....tko da :ne vem:

 

?isto mo?no je da med ogrevanjem temperatura na kakem tipalu niha. Ko zalavfa? zalavfa? tudi webasto, se segreva, vendar ko za?ne greti mo?neje gretje, toplota teko?ine upade, enako ko motor lavfa mirno se teko?ina hitreje segreva, ko posko?i? spet odvzame toploto...vmes se Webasto vklopi....etc

 

Traja nekaj ?asa da se vse uravnovesi na isto temperaturo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Imam neko podobno te?avo. Avto imam sicer komaj 2 tedna, vendar se mi je 2 krat zgodilo, da sploh ni ?elel potegnit in sicer takoj po tistem, ko sem prestavil v vi?jo prestavo. En primer je bil, ko sem speljeval izpred semaforja, prestavil v tretjo prestavo nekje pri 3000 obratih in potem ti?ina. Plin do konca, ampak avto je kruzal kot da bi imel uklopljen tempomat. Potem sem gas spustil in ga ?e enkrat dodal, nakar je "zagrabil" in za?el normalno pospe?evat. Drugi slu?aj je bil podoben, spet izpred semaforja, pretikam do 4-te prestave in potem v 5. Spet se ne zgodi ni?, ostanem pri 130km/h in kljub dodajanju plina ne pridem niti za km/h naprej. Potem spet odvzamem in dodam plin, in motor za?ne normalno pospe?evat. Mogo?e kak?en senzor? :unsure: Se ?e v najprej zahvaljujem za odgovore.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.