Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker sem imel mal prevec cajta sem se odlo?u da iz avta ki ga imam da dele odmontiram zavorne ?eljusti, jih obnovim in montiram na mojo Mazdo.

Bom vidu do kam bom pr?u, ker ni tok lahko (beri poceni) kot sem mislu!

 

Pa za?nimo: odmontiral prednje in zadnje ?eljusti

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Prvi problemi ?e pri vodilih!

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Sledi postopek demonta?e "bata":

S stisnjenim zrakom "porinemo" bat ven iz ?eljusti. Uporabimo en kos lesa ali podobno da nam ne "odleti" ven. To je sploh pomembno pri prednih ?eljustih kjer sta dva bata. Druga?e gre ven samo eden.

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

S kak?nim majhnim izvija?em previdno odmaknemo za??itno gumico in bat vzamemo stran.

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

 

Gumico potisnemo navznoter in pazljivo odstranimo varovalni obro?ek okrog gumice. Gumico odstranimo.

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Dol vzamemo ?e notranjo tesnilno gumico.

 

Objavljena slika

 

In vidimo kak?no je stanje batkov in gumic. Bolj slabo. :ne vem:

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Zaenkrat tolk. Zdej moram za??itit vse odprtine in navoje in potem dam peskat.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano
:bravo::bravo::bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano
:rispekt:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hehe, obnova ?eljusti je meni lu?tno delo, pa ?e pi?tolo za peskat imam. :D Problem je, ker so tesnila za Mazdo svinjsko draga. :vskalo: Bom pa do spomladi spet (ve?je) ?eljusti pucal za Cliota, da jih vr?em gor.

Napisano

Tesnila original za vse ?tiri ?eljusti so res ?ez 400?, neoriginal iz Nem?ije cca 100? Bom pa ?e pr nas mal povpra?u.

Ker res nima smisla da dam slabe nazaj (?eprov je res sam ena tesnilna gumica slaba od ?estih - tista na sliki).

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Hehe, obnova ?eljusti je meni lu?tno delo, pa ?e pi?tolo za peskat imam. :D Problem je, ker so tesnila za Mazdo svinjsko draga. :vskalo: Bom pa do spomladi spet (ve?je) ?eljusti pucal za Cliota, da jih vr?em gor.

 

ne pozabi name!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Tesnila original za vse ?tiri ?eljusti so res ?ez 400?, neoriginal iz Nem?ije cca 100? Bom pa ?e pr nas mal povpra?u.

Ker res nima smisla da dam slabe nazaj (?eprov je res sam ena tesnilna gumica slaba od ?estih - tista na sliki).

 

 

?e kaj pametnega najde?, bi tudi mene zanima, ker imam zani? gumice na vodilih. Bi pa rabil za vse 4.

Napisano

To vse sem naredil v soboto na hondi Jazz, i zraven zamenjal ?e vse 4 diske, vse plo??ice in komplet olje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Naj nekdo prestvi to v temo DIY, dalje pa ?e s kak?no mastjo nama?ete bat in notranjost cilindra?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Naj nekdo prestvi to v temo DIY, dalje pa ?e s kak?no mastjo nama?ete bat in notranjost cilindra?

 

ATE mast za mazanje cilindrov-batov v zavornih cilindrih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ne pozabi name!!

 

Ni blema, samo najavi se prej pa bova zrihtala spotoma, ko se bo menjalo bremze. Pa se jih po?tima, speska, po?triha, ni da ni.

 

ATE mast za mazanje cilindrov-batov v zavornih cilindrih.

 

Daj povej kje ti to dobi? ker sam je nimam. :blush: Za vodila in plo??ice uporabljam bakreno mast oziroma tesnilom prilo?eno turbico masti zanje. Pa batek ponavadi nama?em z zavornim oljem preden ga vtaknem noter. :P

Pa ko bo tole narejeno bi bilo res pametno, da se prepuca in prestavi v DIY. :bravo:

Napisano

Kupi? v ve? ali manj v vsaki avto trgovini.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vse razstavljeno in odpeljano na peskanje!

Gumice za prednje ?eljusti ?e dobil - 28? za obe ?eljusti. Za zadnje so pa naro?ene. :bravo:

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Sem imel glih eno uro cajta pa sm cilindr?ke spucal da vidim ?e bodo ?e dobri.

Pa sam eden je mal "tko tko" ostali so ok.

 

To je prej,

Objavljena slika

 

to pa zdej.

Objavljena slika

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Kupi? v ve? ali manj v vsaki avto trgovini.

 

Hvala, urejeno. :bravo:

 

Sem imel glih eno uro cajta pa sm cilindr?ke spucal da vidim ?e bodo ?e dobri.

Pa sam eden je mal "tko tko" ostali so ok.

To ima? kar sre?o. Na 100NXu so bili tako zarjaveni, da sem rabil nove, ki seveda niso bili poceni. :vskalo:
Napisano
:bravo: ja lepo delo jaz sem to lansko leto naredil in sem dal za zadnji set gumic za levo in desno stran vsega 45 evrov v top avtu Ho?e sem pa prvo ?el k ?erbineku pa je mel za eno stran ceno 135 evrov idijoti nabavljajo isto poceni robo samo da pol pakirajo v vre?kice z napisom mazda
Napisano

?ez vikend bom spet mal delu na tem projektu - ?e bo cajt.

Dobu sm nazaj speskano, in pa gumice za spredi mam. Najprej morm pa pobarvat.

Barvo sm kupu ?rno - neka posebna ki zdr?i 800°C (ko pobarva? mor? segret zadevo na 160°C da se strdi :ne vem: )

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Pobarvani prvi kosi, in "pe?eni" v pe?ici pri 150°C za pol ure! :bravo:

Ena slikca: (pa ?e ena od prej - da se vidi razlika!)

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

No, prve ?eljusti so kon?ane. :bravo:

Zmontirane bodo ko bo toplej zuni - je gara?a ?ist polna.

?e slikca nosilca na katerem sm mel ?eljust v pe?ici in pa slikca kon?anega izdelka!

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

@jstdoma: super opravljeno!

 

Da si malo sposodim temo:

 

Mene ?aka nabava zgornjih protipra?nih gumic za sprednje ?eljusti za 323f BA 1.5, ali kdo ve, kje je mo?no pri nas dobiti te zadeve? Na?eloma lahko tudi ebay, jaz sem ?e gledal, a ne najdem ni?esar pametnega...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.