Skoči na vsebino

Obnova zavornih ?eljusti


Priporočeno sporočilo

Ker sem imel mal prevec cajta sem se odlo?u da iz avta ki ga imam da dele odmontiram zavorne ?eljusti, jih obnovim in montiram na mojo Mazdo.

Bom vidu do kam bom pr?u, ker ni tok lahko (beri poceni) kot sem mislu!

 

Pa za?nimo: odmontiral prednje in zadnje ?eljusti

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Prvi problemi ?e pri vodilih!

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Sledi postopek demonta?e "bata":

S stisnjenim zrakom "porinemo" bat ven iz ?eljusti. Uporabimo en kos lesa ali podobno da nam ne "odleti" ven. To je sploh pomembno pri prednih ?eljustih kjer sta dva bata. Druga?e gre ven samo eden.

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

S kak?nim majhnim izvija?em previdno odmaknemo za??itno gumico in bat vzamemo stran.

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

 

Gumico potisnemo navznoter in pazljivo odstranimo varovalni obro?ek okrog gumice. Gumico odstranimo.

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Dol vzamemo ?e notranjo tesnilno gumico.

 

Objavljena slika

 

In vidimo kak?no je stanje batkov in gumic. Bolj slabo. :ne vem:

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Zaenkrat tolk. Zdej moram za??itit vse odprtine in navoje in potem dam peskat.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:bravo::bravo::bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tesnila original za vse ?tiri ?eljusti so res ?ez 400?, neoriginal iz Nem?ije cca 100? Bom pa ?e pr nas mal povpra?u.

Ker res nima smisla da dam slabe nazaj (?eprov je res sam ena tesnilna gumica slaba od ?estih - tista na sliki).

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe, obnova ?eljusti je meni lu?tno delo, pa ?e pi?tolo za peskat imam. :D Problem je, ker so tesnila za Mazdo svinjsko draga. :vskalo: Bom pa do spomladi spet (ve?je) ?eljusti pucal za Cliota, da jih vr?em gor.

 

ne pozabi name!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tesnila original za vse ?tiri ?eljusti so res ?ez 400?, neoriginal iz Nem?ije cca 100? Bom pa ?e pr nas mal povpra?u.

Ker res nima smisla da dam slabe nazaj (?eprov je res sam ena tesnilna gumica slaba od ?estih - tista na sliki).

 

 

?e kaj pametnega najde?, bi tudi mene zanima, ker imam zani? gumice na vodilih. Bi pa rabil za vse 4.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To vse sem naredil v soboto na hondi Jazz, i zraven zamenjal ?e vse 4 diske, vse plo??ice in komplet olje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naj nekdo prestvi to v temo DIY, dalje pa ?e s kak?no mastjo nama?ete bat in notranjost cilindra?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naj nekdo prestvi to v temo DIY, dalje pa ?e s kak?no mastjo nama?ete bat in notranjost cilindra?

 

ATE mast za mazanje cilindrov-batov v zavornih cilindrih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne pozabi name!!

 

Ni blema, samo najavi se prej pa bova zrihtala spotoma, ko se bo menjalo bremze. Pa se jih po?tima, speska, po?triha, ni da ni.

 

ATE mast za mazanje cilindrov-batov v zavornih cilindrih.

 

Daj povej kje ti to dobi? ker sam je nimam. :blush: Za vodila in plo??ice uporabljam bakreno mast oziroma tesnilom prilo?eno turbico masti zanje. Pa batek ponavadi nama?em z zavornim oljem preden ga vtaknem noter. :P

Pa ko bo tole narejeno bi bilo res pametno, da se prepuca in prestavi v DIY. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kupi? v ve? ali manj v vsaki avto trgovini.

 

Hvala, urejeno. :bravo:

 

Sem imel glih eno uro cajta pa sm cilindr?ke spucal da vidim ?e bodo ?e dobri.

Pa sam eden je mal "tko tko" ostali so ok.

To ima? kar sre?o. Na 100NXu so bili tako zarjaveni, da sem rabil nove, ki seveda niso bili poceni. :vskalo:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:bravo: ja lepo delo jaz sem to lansko leto naredil in sem dal za zadnji set gumic za levo in desno stran vsega 45 evrov v top avtu Ho?e sem pa prvo ?el k ?erbineku pa je mel za eno stran ceno 135 evrov idijoti nabavljajo isto poceni robo samo da pol pakirajo v vre?kice z napisom mazda
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ez vikend bom spet mal delu na tem projektu - ?e bo cajt.

Dobu sm nazaj speskano, in pa gumice za spredi mam. Najprej morm pa pobarvat.

Barvo sm kupu ?rno - neka posebna ki zdr?i 800°C (ko pobarva? mor? segret zadevo na 160°C da se strdi :ne vem: )

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@jstdoma: super opravljeno!

 

Da si malo sposodim temo:

 

Mene ?aka nabava zgornjih protipra?nih gumic za sprednje ?eljusti za 323f BA 1.5, ali kdo ve, kje je mo?no pri nas dobiti te zadeve? Na?eloma lahko tudi ebay, jaz sem ?e gledal, a ne najdem ni?esar pametnega...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.