Skoči na vsebino

power box M6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tko kot Jures pravi - motor za?ne vle?i iz kleti, se pravi da? gas pri 1000 obratih in lepo potegne kar za diesel glih ni zna?ilno. Da ne re?em kak?en u?itek je medpospe?ek, ko stisne? nekje pri 60km/h v tretji. Prehitevanja so pa sploh WooooW :jupiii::jupiii:

 

se strinjam z bossom...sam zanima me kako bi blo ce bi dal software cipat a bi lahko potem imel se kr ta cip notri?

www.trziskisladoled.si

Napisano

ja ta box zacne trgat ze pri 3, programi naprej pa samo porazdelijo delovno polje....jaz se vozim komot 1000-1500rpm...

 

 

Halo, a je to kaka skrivnost, ker nih?e ne pove od katere firme maste te boxe ?

Napisano

crd tuning

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

crd tuning

 

Misli? resno ali se hecamo, ker nameravam kupiti.

Ti boxi stanejo 89?,govorili ste o 200 in ve?, pa ful majhno izgleda na sliki. A imajo ti tudi za nastavljat razli?ne stopnje, kot pravite.

Kolk pa se realno dvigne poraba.

Napisano

Misli? resno ali se hecamo, ker nameravam kupiti.

Ti boxi stanejo 89?,govorili ste o 200 in ve?, pa ful majhno izgleda na sliki. A imajo ti tudi za nastavljat razli?ne stopnje, kot pravite.

Kolk pa se realno dvigne poraba.

 

89 je osnoven, gre pa do 350?....od nenastavljivega, do nastavljivega do takega z daljincem (lahko med voznjo preklaplja?)

nenastavljivega NE KUPUJTE (!!!) ?e imate DPF!!!

 

v ceniku celo 400? a ker sem jih kupil ze kar nekaj za fante daje dobro ceno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

89 je osnoven, gre pa do 350?....od nenastavljivega, do nastavljivega do takega z daljincem (lahko med voznjo preklaplja?)

nenastavljivega NE KUPUJTE (!!!) ?e imate DPF!!!

 

v ceniku celo 400? a ker sem jih kupil ze kar nekaj za fante daje dobro ceno

 

Imam M6 brez DPF, 136hp. Kolk bi pri?el nastavljivi, oz. ali tudi nenastavljivi da tiste obljubljene konji?e.

Ali tudi pri nenastavljivem avto lep?e vle?e iz nizkih obratov ?

  • 3 tedne kasneje...
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Se opravi?ujem, da pogrevam staro juho. Sedaj imam ta Mal Electronicsov box in zaenkrat ?e nisem zasledil neke razlike. Iz prve sem ga dal na 4, zdaj je na 6. Turbina ?e vedno za?ne ?opat pri 1800 obratih, prej ne. Naj dam ?e na ve?? Aja, pa dve diodi sta gor. Kaj pomeni katera? Ena mi sveti rde?e. Kdaj se pa druga pri?ge? ?e enkrat se opravi?ujem za nesmiselna vpra?anja in se zahvaljujem za odgovore :ne vem:

Napisano

?e eno vpra?anje. Kaj pomenijo ?rke, ki se nadaljujejo po ?tevilkah? So to samo naslednje stopnje?

Napisano

?e eno vpra?anje. Kaj pomenijo ?rke, ki se nadaljujejo po ?tevilkah? So to samo naslednje stopnje?

 

 

TT- To?no Tako

www.trziskisladoled.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.