Skoči na vsebino

power box M6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  je Boss napisal:

Tko kot Jures pravi - motor za?ne vle?i iz kleti, se pravi da? gas pri 1000 obratih in lepo potegne kar za diesel glih ni zna?ilno. Da ne re?em kak?en u?itek je medpospe?ek, ko stisne? nekje pri 60km/h v tretji. Prehitevanja so pa sploh WooooW :jupiii::jupiii:

 

se strinjam z bossom...sam zanima me kako bi blo ce bi dal software cipat a bi lahko potem imel se kr ta cip notri?

www.trziskisladoled.si

Napisano
  je jures napisal:

ja ta box zacne trgat ze pri 3, programi naprej pa samo porazdelijo delovno polje....jaz se vozim komot 1000-1500rpm...

 

 

Halo, a je to kaka skrivnost, ker nih?e ne pove od katere firme maste te boxe ?

Napisano

crd tuning

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

crd tuning

 

Misli? resno ali se hecamo, ker nameravam kupiti.

Ti boxi stanejo 89?,govorili ste o 200 in ve?, pa ful majhno izgleda na sliki. A imajo ti tudi za nastavljat razli?ne stopnje, kot pravite.

Kolk pa se realno dvigne poraba.

Napisano
  je lc4 napisal:

Misli? resno ali se hecamo, ker nameravam kupiti.

Ti boxi stanejo 89?,govorili ste o 200 in ve?, pa ful majhno izgleda na sliki. A imajo ti tudi za nastavljat razli?ne stopnje, kot pravite.

Kolk pa se realno dvigne poraba.

 

89 je osnoven, gre pa do 350?....od nenastavljivega, do nastavljivega do takega z daljincem (lahko med voznjo preklaplja?)

nenastavljivega NE KUPUJTE (!!!) ?e imate DPF!!!

 

v ceniku celo 400? a ker sem jih kupil ze kar nekaj za fante daje dobro ceno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

89 je osnoven, gre pa do 350?....od nenastavljivega, do nastavljivega do takega z daljincem (lahko med voznjo preklaplja?)

nenastavljivega NE KUPUJTE (!!!) ?e imate DPF!!!

 

v ceniku celo 400? a ker sem jih kupil ze kar nekaj za fante daje dobro ceno

 

Imam M6 brez DPF, 136hp. Kolk bi pri?el nastavljivi, oz. ali tudi nenastavljivi da tiste obljubljene konji?e.

Ali tudi pri nenastavljivem avto lep?e vle?e iz nizkih obratov ?

  • 3 tedne kasneje...
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Se opravi?ujem, da pogrevam staro juho. Sedaj imam ta Mal Electronicsov box in zaenkrat ?e nisem zasledil neke razlike. Iz prve sem ga dal na 4, zdaj je na 6. Turbina ?e vedno za?ne ?opat pri 1800 obratih, prej ne. Naj dam ?e na ve?? Aja, pa dve diodi sta gor. Kaj pomeni katera? Ena mi sveti rde?e. Kdaj se pa druga pri?ge? ?e enkrat se opravi?ujem za nesmiselna vpra?anja in se zahvaljujem za odgovore :ne vem:

Napisano

?e eno vpra?anje. Kaj pomenijo ?rke, ki se nadaljujejo po ?tevilkah? So to samo naslednje stopnje?

Napisano
  je Tomozuki napisal:

?e eno vpra?anje. Kaj pomenijo ?rke, ki se nadaljujejo po ?tevilkah? So to samo naslednje stopnje?

 

 

TT- To?no Tako

www.trziskisladoled.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Niti ne. Od kar sem montiral Textar diske in ploščice na 6-ko,ima 6-ka boljše bremze kot CX30, ki ima original Ate. Ko no čas za menjavo gredo tudi na 30-ko Textar. Potem bodo v redu. 
    • Tako kot je napisal @Slivka. Močno dvomim, da boš tukaj na koncu v zaželjenem profitu. Verjetno bi nekaj prišparal ko bi potegnil črto čez 5-10 let, samo dvomim, da bo to takšen znesek, da se je smiselno s tem sploh ukvarjat, predvsem pa sedaj ko tale EV prihodnost ni jasna.
    • Hja, vsak po svoje. Jaz sem najbolj zadovoljen, če grem lahko 5x na teden z motorjem v službo. Še da bi bil dizelaš, bi bilo pa že pravljično...   Kakorkoli, dobro razmisli. Če je Mazda CX-30 itak zrela za menjavo, ja, prav. Če bi pa menjal samo zato, ker misliš, da boš z drugim prišel ceneje skozi, pa dobro preračunaj: - že sama menjava bo strošek - staro za novo ti ponavadi ocenijo malo slabše, da potem z dobičkom prodajo naprej - kako hitro električni zgublja vrednost - imaš dovolj močne varovalke ali bo treba "dvigniti" varovalke, kar pomeni večjo priključno moč in večjo omrežnino - kasko zavarovanje - ... ... ... ... ...     Tak račun nikakor ni enostaven, zato si je treba kar čas vzet...
    • Saj tudi nebo, brez skrbi, ker to ni 6tka...😁😉. 3ke in 30tke imajo bolj zmogljive zavore glede na težo..... 
    • Takole, včeraj sem prvič moral konkretno stestirati F1 Asym 6, ko je pred avto skočila mačka v naselju (preživela, brez poškodb je pa moralo biti na centimetre, ker je čez volan nisem več videl, samo še na levi strani ko je švignila na drugo stran), takšnega gripa si nisem predstavljal, še mene kot voznika je zalimalo na volan. Pogoji, vlažna cesta, tk da zaenkrat pohvale, @Boss si se potem odločil za nakup ali ne?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.