Skoči na vsebino

cx-7

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zvon bom delal sam, material sem danes preveril in ga lahko dobim.

CX tehta 1880 z mano vred in 1/3 bencina.

Zadaj bo zaenkrat pri zavorah original, ko bom sprobal, se bom odlo?il dalje. Morda samo kake mehkej?e pakne in bo ?e dovolj.

 

Kak?en materijal si bo? pa prvo??u ?

Sej pol ni niti 150 kil te?ja od M6. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

AlMgSi1 v stanju T6

 

Ok pa oblika, bo? kar po obstoje?em pomeril.

Proti oksidiranju bo? verjetno eloksiral vse skupaj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ali kdo ve, kje bi dobil nove "gumi vlo?ke" (busings) iz uretana?

Avto gre skoz ovinke ko na ?olci, ?e je hitrost malo vi?ja, pa ne najdem na netu ni? :(

 

Glede na salame(gume) ki so na feltnah, bi mogo?e najprej to kaj ukrepal, pol mogo?e sploh nebi blo treba n? druzga pipat. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Glede na salame(gume) ki so na feltnah, bi mogo?e najprej to kaj ukrepal, pol mogo?e sploh nebi blo treba n? druzga pipat. :ne vem:

 

Ne bi rekel, da so gume glavni vzrok.

Mam ob?utek, da ?pura "diha" ko zabremza?, pospe?uje? in v ovinku.

?e so gume mehke, je ob?utek drug.

Bom pa naslednje gume dal ?ir?e in ni?je.

Napisano

 

Sej pol ni niti 150 kil te?ja od M6. ?zmeden?

 

Sem pa prebral, da je CX-7 jetrca, ker ima mehaniko od M6 in zaradi mnogo ve?je te?e vse crkuje!?

150 kil pa res ni neke krize.

Napisano

Sem pa prebral, da je CX-7 jetrca, ker ima mehaniko od M6 in zaradi mnogo ve?je te?e vse crkuje!?

150 kil pa res ni neke krize.

 

Hja bojc zna kaj na to temo povedat......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hja bojc zna kaj na to temo povedat......

 

 

No ja, saj je znano npr. za diske... Ampak kar se sklopke ti?e pa raje ne bom komentiral, ker je res katastrofa in to priznavajo tudi na servisu. Te originalni deli za njo so res eno sranje. ?e so ?e "naumili" en tak avto, bi vsaj lahko malo bolj izra?unali kaj taka zver potrebuje, ne pa da so ?li po neki ?udni liniji najmanj?ega odpora in zadevo "poflikali"

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

potem je skoraj bolje kupovat Tuning dele pa z njimi servisirat avto.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

potem je skoraj bolje kupovat Tuning dele pa z njimi servisirat avto.

 

 

Vsaj v teh dveh primerih zagotovo :)

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

V mojem je sklopka ?e prva, ima pa 85.000 km.

?e se pokvari, bom dal ali naredit 6 krako v Sinter, ali pa nabavil eno hudo, da bo mir.

Tiste iz sinterja so mi do sedaj v ?tirih avtih slu?ile odli?no, le malo grobe so bile, ker so bile 3 krake. 6 kraka je pa dosti prijaznej?a pri speljevanju in ne zatuli, kot da si prerezal zmrznjeno bedro na cirkularko :blink:

Napisano

V mojem je sklopka ?e prva, ima pa 85.000 km.

?e se pokvari, bom dal ali naredit 6 krako v Sinter, ali pa nabavil eno hudo, da bo mir.

Tiste iz sinterja so mi do sedaj v ?tirih avtih slu?ile odli?no, le malo grobe so bile, ker so bile 3 krake. 6 kraka je pa dosti prijaznej?a pri speljevanju in ne zatuli, kot da si prerezal zmrznjeno bedro na cirkularko :blink:

 

Tle je sama sklopka ?e najmanj?i problem,-stro?ek, vztrajnik je pa j????ba. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Tle je sama sklopka ?e najmanj?i problem,-stro?ek, vztrajnik je pa j????ba. :blush:

 

Vztranik je kos ?eleza ;)

 

Zaenkrat vse dela b.p., bremze so gor 355mm, izpuh je komplet Fi 76mm in metalcat.

Avto leti ko pujsa pepa ;)

Napisano

Vztranik je kos ?eleza ;)

 

Zaenkrat vse dela b.p., bremze so gor 355mm, izpuh je komplet Fi 76mm in metalcat.

Avto leti ko pujsa pepa ;)

 

Aha in zvizec zavije ?okolado, CX ima famoznega dvomasnega, razen ?e si ga ?e zamenjal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nisem vedel tega, sorry.

 

Ni panike, vsak dan nekaj novega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.