Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa napi?, ?e kej olja papca :unsure: !!!!!

 

P.S: Jest bom tud zdej kmal menjal pa dolival :whatever: .

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

bom ziher....sam, da gre nekaj km skozi ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

ne RS notri dajati, pije ga rado, pa to olje je za dirke, ?e ga non-stop ti??i? do podna.Sem imel pa nisem bil zadovoljen.Sedaj imam valvoline vr1 racing 5-50, je vredu ,bolj?e se obnese kot z RS.Drugi? moram sprobati od motula 300v.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Kaj pa nardi? ?e ventili ho?jo za?et ropotat pa olje ji bil nedolgo zamenjan?

ti bom povedal ce se bo ponovilo...jaz imam ta problem skoraj vedno ene 3k km po menjavi olja...

 

bomo vidli kaj bo sedaj...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

ne RS notri dajati, pije ga rado, pa to olje je za dirke, ?e ga non-stop ti??i? do podna.Sem imel pa nisem bil zadovoljen.Sedaj imam valvoline vr1 racing 5-50, je vredu ,bolj?e se obnese kot z RS.Drugi? moram sprobati od motula 300v.

300V a ni to za motorje ???

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo jaz imam QMI ?e 2000 Km. Po menjavi motor deluje bolj mirno, bolj tiho in la?je pri?iga :) . Nivo olja se ne spreminja- stalno na sredini pal?ke :) . Torej QMI operacija je uspela. Pacient zelo zadovoljen :) .

mazda-mx3 kako pa pri tebi? Vse OK :ne vem: ?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

ooo..super super.... :D

 

Pri meni je tudi vse ql...sma zdej, ko ne ropotajo vec ventili so pa tesnila kolektorja sla v klinac...hehe....torej imam ze naslednji poseg pripravljen, sam pri wildcat moram se kose narocit :)

 

No...se da povem....po priporocilu yavarye sem tankal 100okt. benz...hmmm...zanimivo, da sem ze prisparal nekaj tolarckov, prav tako kot je rekel yavarye, da se bo zgodilo (sem ze cez 250km pa se niti do pol tanka nisem prisel)...hvala hvala hvala :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

ooo..super super.... :D

 

Pri meni je tudi vse ql...sma zdej, ko ne ropotajo vec ventili so pa tesnila kolektorja sla v klinac...hehe....torej imam ze naslednji poseg pripravljen, sam pri wildcat moram se kose narocit :)

 

No...se da povem....po priporocilu yavarye sem tankal 100okt. benz...hmmm...zanimivo, da sem ze prisparal nekaj tolarckov, prav tako kot je rekel yavarye, da se bo zgodilo (sem ze cez 250km pa se niti do pol tanka nisem prisel)...hvala hvala hvala :D

Hm.....jah o?itno je poznat da teh 100 oktanov....sam kaj ki tako lepo vle?e pal ga pa ?e bolj priganjam...... :ne vem: Pa smo s porabo spet tam! :angry:

 

 

LP dAVid

Feel free....

Napisano

Preden smo ?li v Mursko soboto sem tankal 100 oktanski bencin in se kr pozna na porabi, naredu sem 450 km (ne preve? "lepe" vo?nje) in mi ?ele za?enja svetit lu?ka za bencin.

Napisano

Preden smo ?li v Mursko soboto sem tankal 100 oktanski bencin in se kr pozna na porabi, naredu sem 450 km (ne preve? "lepe" vo?nje) in mi ?ele za?enja svetit lu?ka za bencin.

Kolk ma? pa velik tank???

 

 

LP daVid

Feel free....

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni!

 

Prebral sem vse odgovore, ampak - fantje prosim ne mi zamerit - nihce ni teh tekocin: QMI, MotorUp,... preiskusal na mlajsemu tipu avtomobilov.

 

A je kdo poskusal na Mazdi6 in Mazdi3?

A bi bilo sploh smiselno to dolivat v rosno mlade avtomobile; moja je stara niti ne 1,5 leta?

 

Hvala za odgovore.

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

Pozdravljeni!

 

Prebral sem vse odgovore, ampak - fantje prosim ne mi zamerit - nihce ni teh tekocin: QMI, MotorUp,... preiskusal na mlajsemu tipu avtomobilov.

 

A je kdo poskusal na Mazdi6 in Mazdi3?

A bi bilo sploh smiselno to dolivat v rosno mlade avtomobile; moja je stara niti ne 1,5 leta?

 

Hvala za odgovore.

 

Mislim da je te dodatke bolj smotrno uporabljat pri starej?ih avtekih....jest v mojo nebi tega dajal...RES NE!!

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Tudi jaz si v nov avto ne upam tega notr tla?it, ?eprav sem ga (QMI) imel neko? v Wartburgu pa ni bilo neke ob?utne razlike, razen da je mogo?e prvih par sekund motor lep?e stekel.

33112_1.png

Napisano

mare ti raj? probi dat not olje 5w -40 ne pa 5w 50 ker je 50 velik bol redk k se segreje na delavno temperaturo kokr pa 40 pa ti mogo?e zarad teha ropotajo ventil?ki

Napisano

David, najprej mormo kupit M3 ali M6, pol pa bomo vidl ?e bomo mel jajca za nalit kej tacga notr! :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.