Skoči na vsebino

MAZDA 6 ali

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?e bo? kupoval z o?mi potem bo mazda, ?e pa z razumom potem pa ?koda! As simple as that!

Malce pogooglaj po netu pa bo? hitro ugotovil kje bo? dosti ceneje skozi pri?el z servisi/rez. deli, tudi poraba bo v povpre?ju verjetno cca 0,5 l ni?ja pri ?kodi (kar poglej juresovo porabo).

Bo? pa z mazdo po?el ve? zavidanja sosedov ;) v sloveniji pa tudi to nekaj ?teje! :P

 

To?no tako,kot si napisal. ;)

Pa ?e to,kdor ima ?e 6-ko bi verjetno te?ko pre?altal na oktavijo.Vsaj meni ne bi ?la ta varianta.

 

 

  • Odgovori 132
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

lol :hohoho: you must be kidding?

 

dead serious

 

za peljat mazda, da te peljejo pa superb all the way...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ne vem od kod ta fama, da Mazdin diesel pokuri ve? kot VAG-ov TDI v isto velikem in te?kem avtomobilu.

 

Na poti do Monze in nazaj smo ?li Z Juresovim Exeom in mojo ?estko. Poraba na koncu v enaki vo?nji je bila skoraj enaka. Juresova malce ve?, ker smo naredili ?e en trip z njegovim avtom do Coma.

 

Po drugi strani vozim tudi Golfa VI 2.0 TDI 110KM pa je jedva nekaj deci ni?ja poraba verjetno predvsem zaradi bistveno ni?je te?e Golfa. O pospe?kih pa raje ne bi, ker pri Golfu ima? skoz ob?utek, da ga neki du?i :blush:

33112_1.png

Napisano

boss ne vem ce si vidu moj zadnji tank 5.5l/100km

zdajsnji bo spet neki podobnega, ceste pa kosovsko-makedonske, mislim da kaalman bo ze vedu kako to zgleda...

 

aja imam pa skoraj 268.000km, in za foro probal koncno pa je slo po stevcu nekaj cez 210...

TDIjevci morajo priznat, da je to lepa stevilka, isto tko kot priznam da mi zadnje casa tik-taka kot priv TDI-ji...mogoce mi je nekdo menjal motor :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

boss ne vem ce si vidu moj zadnji tank 5.5l/100km

zdajsnji bo spet neki podobnega, ceste pa kosovsko-makedonske, mislim da kaalman bo ze vedu kako to zgleda...

 

aja imam pa skoraj 268.000km, in za foro probal koncno pa je slo po stevcu nekaj cez 210...

TDIjevci morajo priznat, da je to lepa stevilka, isto tko kot priznam da mi zadnje casa tik-taka kot priv TDI-ji...mogoce mi je nekdo menjal motor :D

 

My point exactly... Jaz sem s povpre?no porabo 6,5 ?ist zadovoljen sploh po tem, ker mam zadnje ?ase kr velik mestne vo?nje pa sem vse skupi komaj 1x pri?el ?ez 7 litrov/100km na tank.

33112_1.png

Napisano

Ne vem od kod ta fama, da Mazdin diesel pokuri ve? kot VAG-ov TDI v isto velikem in te?kem avtomobilu.

 

Na poti do Monze in nazaj smo ?li Z Juresovim Exeom in mojo ?estko. Poraba na koncu v enaki vo?nji je bila skoraj enaka. Juresova malce ve?, ker smo naredili ?e en trip z njegovim avtom do Coma.

 

Po drugi strani vozim tudi Golfa VI 2.0 TDI 110KM pa je jedva nekaj deci ni?ja poraba verjetno predvsem zaradi bistveno ni?je te?e Golfa. O pospe?kih pa raje ne bi, ker pri Golfu ima? skoz ob?utek, da ga neki du?i :blush:

 

To je res.?im ima kdo TDi se takoj hvali,da pije malo.Kot sem ?e enkrat napisal od kolega A4 (res da je quattro) ne pije nikoli pod 8/100-raje ve?,tam ene 8,8/100.to res ni niti blizu hvaljenim TDi-jem.

 

Zadnji? sem bral en test nove M6,2,2,163 konji?ev.Povpre?na poraba je bila 6,7 litr?kov.

Se niso mogli na?udit in so stalno primerjali z Audijem in ugotovili,da je popila manj. :P

Ni jim ?lo nikakor v ra?un,da je popapcala "?parov?ek". ;)

 

 

Napisano

Jaz bom se enkrat napisal da je poraba odvisna le od voznika in ne masine....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

okoli TDIjev....legendaren eden in edini je bil 1.9 (90in110KM) TDI ki je za moje pojme tata mata glede vzdr?ljivosti in nizke porabe za dizelske motorje ?e danes....in na to se VAG grupa "?verca" ?e danes.

 

Labi strinjam se z primerjavo voziti/biti vo?en, jaz sem ciljal na tvojo primerjavo glede velikosti in materialov...tukaj superb za predjed poje ?estico. ;)

Napisano

Novi Mazdin motor 2.2 dizel ima verigo in ?e to je velik plus proti motorjem iz VW skupine ki so na jermene oziroma nasploh plus proti jermenskim motorjem. Mazda 6 je proti Octaviji razred zase ?e posebej glede na podvozje. Jaz osebno nebi nikoli vzel Octavije ?e bi lahko vzel Mazdo pa pazi sem imel 5 ?kodilakov pred Mazdo!!! ?kode: 1. Forman lx 2. Felicija combi lx 3. Fabija combi Tdi 4. Octavija 1. Tdi 5. Roomster Tdi Mazde: 1. Mazda 5 CD tx

Napisano

Mazda 6 je proti Octaviji razred zase ?e posebej glede na podvozje.

Jaz osebno nebi nikoli vzel Octavije ?e bi lahko vzel Mazdo!

 

Vse povedano.... :rispekt::ouje:
Napisano

Saj lahko vzame? trikrakega. Sicer pa lepa notranjost, sploh barve pa?ejo... :bravo:

 

To je notranjost za v salon.Totalno neuporabna in ?ez kak?no leto je "pisana".?e ima? ?e kak?nega otroka noter... :aaaaa:

 

okoli TDIjev....legendaren eden in edini je bil 1.9 (90in110KM) TDI ki je za moje pojme tata mata glede vzdr?ljivosti in nizke porabe za dizelske motorje ?e danes....in na to se VAG grupa "?verca" ?e danes.

 

Labi strinjam se z primerjavo voziti/biti vo?en, jaz sem ciljal na tvojo primerjavo glede velikosti in materialov...tukaj superb za predjed poje ?estico. ;)

 

To je to.Vse naprej je povpre?no.

 

 

Napisano

To je notranjost za v salon.Totalno neuporabna in ?ez kak?no leto je "pisana".?e ima? ?e kak?nega otroka noter... :aaaaa:

To je to.Vse naprej je povpre?no.

 

imel tega na toledotu 110 (TD in rde? I) :bravo: res dobra ma?ina - 140.000 brez problema samo servis.

 

TDI 90 pa je bil za moje pojme pre?voh.

 

Skratka - ?e se ho?e? smejat ko gleda? in vozi? avto = MAZDA

- ?e se pa ho?e? smejat ko je servis in ko ti otroc ska?ejo not blatni pa Octavia

:bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

imel tega na toledotu 110 (TD in rde? I) :bravo: res dobra ma?ina - 140.000 brez problema samo servis.

 

TDI 90 pa je bil za moje pojme pre?voh.

 

Skratka - ?e se ho?e? smejat ko gleda? in vozi? avto = MAZDA

- ?e se pa ho?e? smejat ko je servis in ko ti otroc ska?ejo not blatni pa Octavia

:bravo:

 

...?e se pa ho?e? smejat in imet otroke not ter majhni stro?ki servisa je formula slede?a:

 

Mazda 6+usnjena ?rna notranjost(obri?e? vsez mokro krpo)+ svoj mehanik.

Enostavno kot skuhat pajelo. ;)

 

 

Napisano

...?e se pa ho?e? smejat in imet otroke not ter majhni stro?ki servisa je formula slede?a:

 

Mazda 6+usnjena ?rna notranjost(obri?e? vsez mokro krpo)+ svoj mehanik.

Enostavno kot skuhat pajelo. ;)

 

kupuje novega.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To?no tako,kot si napisal. ;)

Pa ?e to,kdor ima ?e 6-ko bi verjetno te?ko pre?altal na oktavijo.Vsaj meni ne bi ?la ta varianta.

 

Ko bi pa letno dajal pol manj za registracijo, pa tankal 2 litra ali ve? pri istem stilu vo?nje manj (da ne govorim o alternativnih gorivih, ki jih okti prenese M pa bojda bolj ne kot ja), pa ko bi na uradnem servisu (da ne govorim o ?alabajzerjih) pla?al pol ali ?e ve? manj, se pa ?lovek zamisli. Jaz bi takoj pre?altal a izguba na ceni mi je prevelika na moji M6 da bi se jo spla?al nekomu podarjat, ki bo jokal da je star model ?prav je FL in kaj jaz vem kaj ?e vse.

 

Ne vem od kod ta fama, da Mazdin diesel pokuri ve? kot VAG-ov TDI v isto velikem in te?kem avtomobilu.

 

Na poti do Monze in nazaj smo ?li Z Juresovim Exeom in mojo ?estko. Poraba na koncu v enaki vo?nji je bila skoraj enaka. Juresova malce ve?, ker smo naredili ?e en trip z njegovim avtom do Coma.

 

Po drugi strani vozim tudi Golfa VI 2.0 TDI 110KM pa je jedva nekaj deci ni?ja poraba verjetno predvsem zaradi bistveno ni?je te?e Golfa. O pospe?kih pa raje ne bi, ker pri Golfu ima? skoz ob?utek, da ga neki du?i :blush:

 

Imel smo pri hi?i 1.9 tdi 110 KM. Ne vem kako je z 2.0 verjetn ?re ve?. No pri na?i OKTI sem ji delal risanke in ni ?lo prek 5,8. Mazdura ravno v?eraj Linz in nazaj, AC tempomat na 150 ve?ino ?asa - 7,8, ko sem zjutri tankal je blo pa dejanskih 7,6.

 

Od tod meni fama da 1,9 tdi ?re manj.

 

Jaz bom se enkrat napisal da je poraba odvisna le od voznika in ne masine....

 

Moral bi naredit en Linz z Oktavijo ... Bo Madmax dal en krog. Pa da vidmo. :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ko bi pa letno dajal pol manj za registracijo, pa tankal 2 litra ali ve? pri istem stilu vo?nje manj (da ne govorim o alternativnih gorivih, ki jih okti prenese M pa bojda bolj ne kot ja), pa ko bi na uradnem servisu (da ne govorim o ?alabajzerjih) pla?al pol ali ?e ve? manj, se pa ?lovek zamisli. Jaz bi takoj pre?altal a izguba na ceni mi je prevelika na moji M6 da bi se jo spla?al nekomu podarjat, ki bo jokal da je star model ?prav je FL in kaj jaz vem kaj ?e vse.

Imel smo pri hi?i 1.9 tdi 110 KM. Ne vem kako je z 2.0 verjetn ?re ve?. No pri na?i OKTI sem ji delal risanke in ni ?lo prek 5,8. Mazdura ravno v?eraj Linz in nazaj, AC tempomat na 150 ve?ino ?asa - 7,8, ko sem zjutri tankal je blo pa dejanskih 7,6.

 

Od tod meni fama da 1,9 tdi ?re manj.

Moral bi naredit en Linz z Oktavijo ... Bo Madmax dal en krog. Pa da vidmo. :)

 

madmax ima alternativno gorivo :closedeyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pa sej to nista avta enakega razreda jao..

 

Octavia = Golf/jetta = Small family/compact = mazda3 (sedan)

Superb = Seat Exeo = Passat = Large Familiy Car = Mazda6

 

?eprav je superb malo "pove?an"

mazda 6 je 4,7... superb je 4.8

Kaj je bolj?e, Passat al Mazda3? <_<

 

Razumem da je ?lovek fen Mazde, samo Mazdo 6 tla?it v visoki razred in Mazdo 3 v zgornjni srednji je pa malo sme?no. Avtomobila sta kar lepo v enakem razredu.

 

Kot prvo, Mazda 3 (kot tudi Golf/Jetta) spada v spodnji srednji razred in ne v zgornji srednji razred.

 

Octavia spada v zgornji srednji razred, kjer so avtomobili, kot je Passat, Audi A4, BMW 3, Peugeot 407, Citroen C5, Renault Laguna, Toyota Avensis, Honda Accord, Seat Exeo, ... Mazda 6

 

Superb pa je avto visokega razreda, in se postavlja ob bok Audiju A6, BMW 5, Peugeot 607,... in v tem razredu Mazda nima nobenega modela, mogo?e bi svoje dni sem spadal Xedos 9.

 

lahko pa vsak sam preveri razrede avtomobilov: www.avto-magazin.si/media/upload/AttachedFile/2011/.../bestcar_2009.pdf

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Razumem da je ?lovek fen Mazde, samo Mazdo 6 tla?it v visoki razred je pa res sme?no. Avtomobila sta kar lepo v enakem razredu.

 

Kot prvo, Mazda 3 (kot tudi Golf) spada v ni?ji srednji razred in ne v srednji razred.

 

Octavia spada v srednji razred, kjer so avtomobili, kot je Passat, Audi A4, BMW 3, Peugeot 407, Citroen C5, Renault Laguna, Toyota Avensis, Seat Toledo (predhodnik modela Exeo)

 

 

Registriral sem se zato ker sem tudi jaz pred podobno dilemo.

 

Ali Mazda 6 ali nov Passat.

 

Prvo kot prvo, Mazda 6 spada v razred Superba, Passata ipd. Medtem ko Octavia je Golf razred. Tisti, ki trdi druga?e se ne spozna kaj preve?. Octavia je narejena na osnovi Golfa (podalj?ana osnova). Sedaj tukaj lahko debatiramo o medrazredih ipd Octavia ima podalj?ano rit itd. Zaradi kraj?e medosne razdalje je v notranjkosti manj prostora ipd. Zaradi teh marketin?kih medrazredov sili Octavia vi?e od Golfa ampak v resnicvi je tam kjer je.

 

Cena Octavie je enostavno previsoka. Octavio smo gledali, ko smo se odlo?ali za nakup Pe?oja 5008. Sedaj ko gledamo za nakup Passata pa gledamo Mazdo 6.

 

O zanesljivosti ne vem. Vendar ti novi Passati so ?e kar nezanelsjivi (so novi). Kako je kaj z zanesljivostjo Mazdo 6?

Napisano

Registriral sem se zato ker sem tudi jaz pred podobno dilemo.

 

Ali Mazda 6 ali nov Passat.

 

Prvo kot prvo, Mazda 6 spada v razred Superba, Passata ipd. Medtem ko Octavia je Golf razred. Tisti, ki trdi druga?e se ne spozna kaj preve?. Octavia je narejena na osnovi Golfa (podalj?ana osnova). Sedaj tukaj lahko debatiramo o medrazredih ipd Octavia ima podalj?ano rit itd. Zaradi kraj?e medosne razdalje je v notranjkosti manj prostora ipd. Zaradi teh marketin?kih medrazredov sili Octavia vi?e od Golfa ampak v resnicvi je tam kjer je.

 

Cena Octavie je enostavno previsoka. Octavio smo gledali, ko smo se odlo?ali za nakup Pe?oja 5008. Sedaj ko gledamo za nakup Passata pa gledamo Mazdo 6.

 

O zanesljivosti ne vem. Vendar ti novi Passati so ?e kar nezanelsjivi (so novi). Kako je kaj z zanesljivostjo Mazdo 6?

NE SPADA V TA RAZRED!!!!!

 

Enkrat za vselej

http://www.avto-magazin.si/novice/razred-d...srednji-razred/

 

zgornji srednji razred

 

Modeli:

D 85 Alfa Romeo Alfa 159

D 86 Audi A4/Allroad/A5

D 87 BMW serije 3

D 88 Brilliance BS6

D 89 Chevrolet Epica

D 90 Citroën C5

D 91 Fiat Croma

D 92 Ford Mondeo

D 93 Honda Accord

D 94 Hyundai Sonata

D 95 Kia Magentis

D 96 Lexus IS

D 97 Mazda6

D 98 Mercedes-Benz razreda C / CLC

D 99 Opel Insignia

D 100 Peugeot 407

D 101 Renault Laguna

D 102 Saab 9-3

D 103 Seat Exeo

D 104 ?koda Octavia

D 105 Subaru Legacy /Outback

D 106 Toyota Avensis

D 107 Volvo S40/V50

D 108 VW Passat/Passat CC

 

Vi?ji razred

 

 

Razred E - vi?ji razred

 

Prvo ime, ki ob dru??ini znanih avtomobilskih imen pade v oko, je azijski Brilliance. Vsa Evropa je za njihovo limuzino BS6 izvedela po katastrofalnih rezultatih preizkusnih tr?enj, kjer se je pokazalo veliko pomanjkljivosti na podro?ju varnosti velike limuzine, katere glavni adut je nizka cena. Nekateri prodajalci te kitajske limuzine v Evropi so ?e prenehali prodajati ta, po mnenju organizacij, ki izvajajo preizkusne trke, zelo nevaren avtomobil. V vi?jem razredu je BMW v leto?njem letu prenovil serijo 5, oblikovno sicer zelo malenkostno, a zato je ve? novosti na tehni?nem podro?ju. Poleg Brilliancea pa so ?isto novi kar trije avtomobili. Ameri?ani ?elijo v Evropi ve? tr?nega dele?a s Cadillacom CTS, (mimogrede, kar zadeva Cadillac se popravlja tudi njihova prisotnost v Sloveniji), Jaguar ?eli s privla?nim XF-om pozabiti na stare ?ase neuspe?nega S-Typa in za?eti novo obdobje, pri Volvu pa so aktualna V70 in XC70 zamenjali z novima modeloma, ?e bolj luksuznima in ve?jima ter ?e bolj zalo?enima s tehniko, ki prepre?uje prometne nesre?e ali bla?i njihove posledice. V tem razredu po pravilu kraljujejo po obliki klasi?no limuzinsko zasnovani Audi A6, BMW Serije 5 in Mercedes-Benz razreda E. Tudi letos je v vi?jem razredu 22 predstavnikov, ki tekmujejo za va?o naklonjenost. Izbira je pestra - tu so tako klasi?ni nem?ki predstavniki (BMW, Mercedes-Benz, Audi), cenej?i Chevrolet Epica, Citroën C6, Kia Opirus kot tudi posebne?i, kot sta Renaultov Vel Satis in Lancia Thesis. Precej poseben je tudi Lexus GS. Lani ste bralci Avto magazina, ki ste sodelovali v akciji Najbolj?i avtomobili 2006, na vrh razreda postavili BMW-ja serije 5, Audija A6 in Mercedes-Benza CLS ter tako ponovili izbor iz leta 2005 in potrdili, da v tem razredu Slovenci ?e vedno stavimo na nem?ke predstavnike.

 

Audi A6/Allroad

BMW serije 5

Brilliance BS6

Cadillac CTS

Chevrolet Epica

Chrysler Sebring

Chrysler 300 C

Citroën C6

Honda Legend

Hyundai Grandeur

Jaguar XF

Kia Opirus

Lancia Thesis

Lexus GS

Mercedes-Benz E

Mercedes-Benz CLS

Peugeot 607

Renault Vel Satis

Saab 9-5

?koda Superb

Volvo V70 / XC70

Volvo S80

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

clovek je lepo napisa...in spada je

superb je malo daljsi, cenovno se primerja z mazdo 6

 

http://www.auto-motor-und-sport.de/verglei...se-1880179.html

ja 5cm je tisto kar lo?i razrede, druga?e Mazda in ?koda zmagovalca komforta, Renault in Mazda pa malo ve?ja poraba

 

?e odmislimo razrede je zaradi cene smiselno primerjati ta 2 avta - a to je le na ra?un dra?je mazde <_< Rezultati

http://www.auto-motor-und-sport.de/verglei...179.html?show=2

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Registriral sem se zato ker sem tudi jaz pred podobno dilemo.

 

Ali Mazda 6 ali nov Passat.

 

Prvo kot prvo, Mazda 6 spada v razred Superba, Passata ipd. Medtem ko Octavia je Golf razred. Tisti, ki trdi druga?e se ne spozna kaj preve?. Octavia je narejena na osnovi Golfa (podalj?ana osnova). Sedaj tukaj lahko debatiramo o medrazredih ipd Octavia ima podalj?ano rit itd. Zaradi kraj?e medosne razdalje je v notranjkosti manj prostora ipd. Zaradi teh marketin?kih medrazredov sili Octavia vi?e od Golfa ampak v resnicvi je tam kjer je.

 

Cena Octavie je enostavno previsoka. Octavio smo gledali, ko smo se odlo?ali za nakup Pe?oja 5008. Sedaj ko gledamo za nakup Passata pa gledamo Mazdo 6.

 

O zanesljivosti ne vem. Vendar ti novi Passati so ?e kar nezanelsjivi (so novi). Kako je kaj z zanesljivostjo Mazdo 6?

Mogo?e da po raznih kriterijih "doma?ih majstrov" Octavia res ne spada v razred s Mazdo 6, ampak Superb pa definitivno ne pade v isti razred kot Passat ali Mazda 6.

 

Sej pravim, nekateri bi radi iz Mazde 6 naredili avto visokega razreda, kar pa M6 definitivno ni!

 

 

clovek je lepo napisa...in spada je

superb je malo daljsi, cenovno se primerja z mazdo 6

 

http://www.auto-motor-und-sport.de/verglei...se-1880179.html

In kaj to pove... da je Mazda draga v primerjavi s ?kodo, ker je za razred ni?ji avto tam tam ?e gledamo ceno.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.