Skoči na vsebino

mo? motorja za M6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Halo, gledam nakup M6 karavan letnik 2005 in me zanima kateri motor je primeren za ta avto, gledam 120 km, je to premalo? Rad imam dinami?no vo?njo, vozila bi se le 2.

Napisano

ce je to 120 bencin pol ni za nikamor, tudi 2.0 benz ni za nikamor

dizel 120 je vec kot dost, bencinar 2.3 pa je najboljsi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ce je to 120 bencin pol ni za nikamor, tudi 2.0 benz ni za nikamor

dizel 120 je vec kot dost, bencinar 2.3 pa je najboljsi

 

Najbolj primeren je 2.3i, z dizlom pa ne more? falit, bilokaterega vazame?.

 

1.8 benz je premi?na ovira, 2.0 benz je da se kukrtolk pelje?, ker kanta ni lahka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najbolj primeren je 2.3i, z dizlom pa ne more? falit, bilokaterega vazame?.

 

 

 

 

Bolj, kot je mo?an, manj fali? -> ?isto obratno sorazmerje. :danzoman:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Jaz imam 1.8 benz, pa je ?ist dovolj za normalno vo?njo, za divjat pa res ni, samo tako ali tako ni bilo nobene 6-ke 06l oz. 05l z 2.0 ali 2.3 motorjem samo dizli.

Napisano

Ok, zanima me dizel zaradi navora in ni? drugega, je pa res da tvegam pogostej?a popravila.

To je potem 136 konjski motor kajne? To bi pa kar zadostovalo.

Napisano

oba dizla, 120 in 136 konjski sta super...

razlike so minimalne, 136konjski malo bolje vlece v visjih vrtljajih

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

oba dizla, 120 in 136 konjski sta super...

razlike so minimalne, 136konjski malo bolje vlece v visjih vrtljajih

 

 

Ma ?e nisi zahteven in ?e dela? malo km, potem je tut 1.8 dovolj! Men osebno ?ist ok potegne !

Napisano

Prijatlejima M6 karavan letnik 2006 ali 2007 120 KM dizel. Avot je ?isto spodoben za vozit. Na avotsecsti bo? zlahka vozil 160 kmh. Dejansko ti bo omejitev predvsem promet na avotcesti. Vendar pti taki vo?nji motor nima neke rezerve v mo?i. Ne pri?akuj nekih hudih pospe?kov, ker za to rabi? 170 KM in ve?.

 

Z bencinci nimam pojma sam ?e nima minimalno 150 km nima? kaj iskat pri tem avtu.

 

Jaz imam novo M6 karavan in sem danes vozil iz KP v LJ med 160 in 180 kmh Brez te?av, seveda motor ni imel neke rezerve na mo?i. Za imet rzerevo in vozit tako hitro rabi? 160-180 KM.

Napisano

No sej v bistvu je problem tut , k je bencin 1.8 po?re?en motor ?e ga goni?!

Jaz sem prej mel TDI 105 konj in tisto je ?ele nepremi?nina! ?eprav ljubitelji VW pravijo, da je raketa :) ampak ni, in ?e ga primerjam z bencin 1.8 116 konj, je to prava raketa! pa oba sta enoprostorca! ( no nasploh nisem ljubitelj teh starih TDI in VW )

 

sej se strinjam da je mal ?voh za dinami?no vo?njo, sploh po AC k je ?e zraven precej glasen nad 140!

Napisano

Ne bi rad kvaril teme, ampak sem pa? kmet in s hribov doma, pa ne zastopm prav preve? vsega tega:

 

1. ?emu imeti Mazdo 6 karavan za to, da se v njej vozita le dva? Vsaj na za?etku je nekako tako napisano, ?e sem jaz to prav razumel?

 

2. Sem mogo?e zamudil kak?no spremembo Zakona o varnosti v cestnem prometu, ki dovoljuje hitrosti na avtocesti nad 130 km/h? Vsaj zdi se mi, da je nekdo pisal, da se je vozil med 160 in 180 km/h, ?e sem prav razumel?

 

Mah, mogo?e me pa niti ne zanima, da ne bom kvaril teme...

Napisano

Ne bi rad kvaril teme, ampak sem pa? kmet in s hribov doma, pa ne zastopm prav preve? vsega tega:

 

1. ?emu imeti Mazdo 6 karavan za to, da se v njej vozita le dva? Vsaj na za?etku je nekako tako napisano, ?e sem jaz to prav razumel?

 

2. Sem mogo?e zamudil kak?no spremembo Zakona o varnosti v cestnem prometu, ki dovoljuje hitrosti na avtocesti nad 130 km/h? Vsaj zdi se mi, da je nekdo pisal, da se je vozil med 160 in 180 km/h, ?e sem prav razumel?

 

Mah, mogo?e me pa niti ne zanima, da ne bom kvaril teme...

 

Lej, trenutno sva dva. Tudi limuzina je ok, nisem rekel da ni.

Imam pa enga ogledanga, CD 120 KM. Bomo videli.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se mi je zdelo, da nekaj ne štima, pa nisem mogel pogruntat, kaj ne štima...
    • Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.   Pa tudi to, da kitajska vlada subvencionira vse proizvajalce EV, ne drži več. Jih je - do konca leta 2022. Tudi Teslo in VW ter vse druge, ki so imeli tovarne na Kitajskem. In seveda so se našli tudi lumpi, ki so to izkoriščali (pač velika država, se tudi kaj skrije). In so imeli nekaj sto avtomobilskih znamk. Ki pa zdaj, ko je "brezplačen" denar izginil, tudi izginjajo.   Zdaj/letos so na Kitajskem aktualne predvsem subvencije za kupce EV, ki nanje preidejo iz ICE - torej naredijo "trade-in" obstoječega ICE in kupijo EV.   Ampak zahodni mediji se še vedno obešajo na "subvencije", pri čemer sploh ne vedo, o kakih subvencijah je govora. Oziroma so zanje vse enake. Pri čemer kar lepo spregledamo, da so subvencije za nakup EV tudi po evropskih državah, vključno s Slovenijo. Aha, pri nas dajemo subvencije ljudem in ne proizvajalcem. Hja, če verjamete, da se ne pretočijo direktno k njim. Jaz sem takoj za to, da se subvencije ukinejo, se bodo tudi EV hitro pocenili od sedaj napihnjenih cen (ki jih napihujejo proizvajalci, saj vedo, da "ljudje" dobijo subvencijo). Pač taka psihološka fora.   Kar pa se tiče prodaje vozil - EU zakoni veljajo za vse, ki prodajajo tu - pa če so to korejska, ameriška, kitajska ali pa indijska podjetja. In za EV je bistveno lažje zagotavljati poprodajno podporo, kot za ICE. Tistih par delov podvozja, ki so izpostavljeni obrabi, imaš na zalogi, prav tako nekaj karoserijskih delov pa kak polnilec in "tablice" na armaturi. Okvare baterij in elektromotorjev pa so bistveno redkejše kot pri ICE. 
    • Subvencij je baje 'zmanjkalo'. Kljub upadu prodaje....spet je nekdo obogatel. Kot s kuponi. V narobnem poslu smo
    • Glih včeraj opravil nakupe na temu za 3500 eur. Long live China ❤️🇨🇳
    • Tretje je pa baby dino.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.