Skoči na vsebino

Problem z Mazdo 323F 1,5i


Priporočeno sporočilo

Mazda 323F BA

1,5i DOHC motor, 90 KM

 

Evo, par tednov je ?e od nakupa, avto sem prevozil skozi par tur (tolk da odkrijem probleme na avtu :rolleyes: ), odkril pa sem samo en sam problem, ki pa je hkrati zelo nadle?en.. :glare:

 

Sam imam v mislim par stvari, ki bi bile potrebne zamenjave, ampak ?e prej bi rad sli?al va?a mnenja :(

 

Na kratko:

 

avto precej cukne kadar plin dodam ali odvzamem; vi?ja kot je prestava, bolj zadeva cuka; vem, da je normalno, da avti rahlo cukajo v 1. in 2., ampak tu se mi zdi ko da sm na ringl?pilu; avto druga?e lavfa brez problemov.

 

Na dolgo:

 

Kot sem rekel, cukanje nastane izklju?no pri spremembi plina; pojavi se v momentu, ko plin dodam/odvzamem; kar pomeni, da to NI ISTO kot cukanje avta pri pospe?evanju ali od enega ?tevila obratov do drugega. Vi?ja prestava kot je, bolj izrazito je cukanje pri spremembi plina; predvsem 1. in 2. prestava.

 

Samo cukanje pa izgleda nekako tako (dodajanje plina v recimo 2. prestavi):

 

Ko z pritiskom na pedal dodam plin, se takoj za?uti mo?nej?i sunek nazaj (ta sunek se precej ob?uti, tako da ne morem re?i da je to pospe?ek...), kateremu nato sledi ?ibkej?i sunek nazaj; osebno dobim ob?utek kot da se avto ziblje naprej in nazaj. Torej, sprememba plina povzro?i to "zibanje", ki pa tudi hitro preneha (se umiri, ?e dr?im plin skozi v enakem polo?aju).

 

Pri odvzemu plina je podobno, razlika je, da je prvi sunek naprej, nato pa nazaj (po parih sunkih se spet umiri); je pa pri odvzemu to cukanje manj?e kot pri dodajanju. V obeh primerih to cukanje ne traja dolgo ?asa, kve?jemu najve? 2 sekundi.

 

?e pa recimo dodam plin, nato pa takoj odvzamem pa dobim ob?utek, da sm na ringl?pilu in ne v avtu; ?e to storim, se pojavi cukanje, mo?nej?e kot samo pri dodajanju oz. odvzemanju. Dobesedno me premetava po avtu, bognedaj da je kdo zraven mene v avtu, ker me ima potem za nesposobnega... :glare:

 

Celo v 5. prestavi pri recimo 2500 obratih (?e recimo gas spustim, nato pa naredim kot je zgoraj napisano - gas pohodim in zatem takoj spustim) se vidno ob?uti sunek; tu nemorem re?ti, da je kot cukanje, saj se po za?etnem sunku nazaj in naprej zadeva umiri.

 

Torej, od najmo?nej?ega in najbolj opaznega proti naj?ibkej?emu:

kombinacija dodajanja in takoj?nega odvzema plina / dodajanje / odvzemanje

 

Velja omeniti, da ?e pri vo?nji stisnem sklopko avto NE cukne, tudi ?e gas pohodim in ma?ino po?enem v obrate oz pritiskam ter spu??am gas.

 

To cukanje so opazili tudi sopotniki, tako da si sam tega ne domi?ljam; primerjal sem z avtomobilom podobne konja?e in kljub mojim naporom nisem bil zmo?en poustvariti tega cukanja; v 1. in 2. prestavi se ?uti rahlo cukanje (to je tisto tanormalno cukanje), ampak proti moji Mazdi je tisto pljunek v morje.

 

 

Se opravi?ujem za steno teksta, upam da si lahko predstavljate situacijo, lahko pa kak?en del razlo?im ?e bolj podrobno. :(

Captain Slow za volanom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

najprej preveri vse gumaste cevi za zrak (da ni kje napokano,in vle?e fov? luft) in zamenjaj filter goriva. preveri sve?ke,ter v?igalne kable(morda keri prebija) Kako je z izpu?nim sistemom? toliko za 1x

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi rekel, da je nekaj v zvezi z iskro na sve?ki. Al so sve?ke slabe, razmaki na anodi premajhni, kabli prebijajo al pa so v?igalne tuljave slabe. V glavnem iskra je pre?voh in jo bogata me?anica zalije namesto, da bi jo iskra v?gala. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mam zelo podoben problem, samo ne v taki raz?eznosti <_< Se mi to dogaja samo na trenutke in zaenkrat ?e nisem iskal izvor problema :( Tko da, kot je ?e uklopko omenil se loti sistema izlo?evanja; slej ko prej bo? pr?u do problema ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ist tko moje mnenje, men tole ne deluje kot problem z elektroniko, prej bi reku da je kak nosilc motorja, da takole cuka. prej k sm mev ?e ?kodo (ja prej sem mel ?kodo forman, stroj da te kap) sm mu ist problem pa je blo ubistvu sam nosilc, pa? motor bol cukne ko mu doda? oziroma odvzame? plin.

druga? pa ko bo? pr?u stvari do dna kr lepo predstav resi?itev, tko kot si problem :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prvo zamenjaj sve?ke in po potrebi tudi kable potem pa nadaljuje?.

 

Sve?ke da? tak?ne kot so predpisane NGK.....

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e pa pozna? koga z enakim avtom (jih ni malo) lahko ob enem piru malo premikata stvari iz avta na avto (sve?ke, kabli, tuljave...)

 

Da ne nabavi? 200? materiala pred ugotovitvijo napake... :D

 

Tudi ta z nosilcem motorja ni neumna - ker tako mo?en sunek nazaj lahko te?a motorja naredi. dobro preglej in guncaj motor.

 

Mi smo v prvi slu?bi dobili ?kodo forman second hand ki je imela motor na vezicah :glare: in je vzdr?alo neverjetnih 40k km, potem pa po?ilo in se spomnim da se je avto obna?al po svoje...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

koliko kilometrov ma?

dost mo?no da so nosilci v povezavi s slab?im izgorevanjem... Ampak tut ?e bo? zamenjal sve?ke ti bo ob spu??anju gasa ?e vedno cuknilo ?e so nosilci slabi :)

 

vzami sve?ke ven pa poglej katere so / kak?ne so, pa ?e slu?ajno ve? kdaj so ble nove not dane? Tudi kable je smiselno pogledat. pono?i jih enkrat poglej.. moji so bili tako slabi da so se iskre vidle s prostim o?esom pono?i kako so okrog kablov skakale. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo me, en ?as nism bil prisotn, pa tudi nisem ?aril zadne dni po avtu :)

 

Glede nosilcev: kolikor sm probaval se mi zdi da nosilci niso krivi, saj avta ne trese pr ?tandgasu (?e dam gas al pa kej), tud med vo?njo ?e pohodim se ma?ina ne sesede.

 

Tko da res domnevam da ima elektrika veze pri vsej tej zadevi. Sem pa opazil pr odprti havbi ko sem poslu?al ma?ino, da je od ene 2000 obratov do 3000 bil spredi tak zvok, podobn ko tist zvok ko iskra preskakuje; bo treba kable pa to zamenjat.. :rolleyes:

 

Vglavnem, poro?am ko se zadeva izbolj?a :)

Captain Slow za volanom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo me, en ?as nism bil prisotn, pa tudi nisem ?aril zadne dni po avtu :)

 

Glede nosilcev: kolikor sm probaval se mi zdi da nosilci niso krivi, saj avta ne trese pr ?tandgasu (?e dam gas al pa kej), tud med vo?njo ?e pohodim se ma?ina ne sesede.

 

Tko da res domnevam da ima elektrika veze pri vsej tej zadevi. Sem pa opazil pr odprti havbi ko sem poslu?al ma?ino, da je od ene 2000 obratov do 3000 bil spredi tak zvok, podobn ko tist zvok ko iskra preskakuje; bo treba kable pa to zamenjat.. :rolleyes:

 

Vglavnem, poro?am ko se zadeva izbolj?a :)

 

pa roke stran od kablov, to v?ge ko ka?a...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo me, en ?as nism bil prisotn, pa tudi nisem ?aril zadne dni po avtu :)

 

Glede nosilcev: kolikor sm probaval se mi zdi da nosilci niso krivi, saj avta ne trese pr ?tandgasu (?e dam gas al pa kej), tud med vo?njo ?e pohodim se ma?ina ne sesede.

 

Tko da res domnevam da ima elektrika veze pri vsej tej zadevi. Sem pa opazil pr odprti havbi ko sem poslu?al ma?ino, da je od ene 2000 obratov do 3000 bil spredi tak zvok, podobn ko tist zvok ko iskra preskakuje; bo treba kable pa to zamenjat.. :rolleyes:

 

Vglavnem, poro?am ko se zadeva izbolj?a :)

 

Pono?i poglej k motorju bo? morda res videl iskre kje ska?ejo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes dop/pop sem se oglasu na gama servisu, po?timal ?tantgas,da mau leu? laufa in odkrili vzrok "trokiranja" :D

Kabel prebija na 4-mu cilindru in ja, je sli?at, kot da iskra preskakuje...novi kablli ?e naro?eni (aftermarket; oriđinal tu ekspensiv :P), jutri zamenjam in poro?am, ?e bo kej bul? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo me, en ?as nism bil prisotn, pa tudi nisem ?aril zadne dni po avtu :)

 

Glede nosilcev: kolikor sm probaval se mi zdi da nosilci niso krivi, saj avta ne trese pr ?tandgasu (?e dam gas al pa kej), tud med vo?njo ?e pohodim se ma?ina ne sesede.

 

Tko da res domnevam da ima elektrika veze pri vsej tej zadevi. Sem pa opazil pr odprti havbi ko sem poslu?al ma?ino, da je od ene 2000 obratov do 3000 bil spredi tak zvok, podobn ko tist zvok ko iskra preskakuje; bo treba kable pa to zamenjat.. :rolleyes:

 

Vglavnem, poro?am ko se zadeva izbolj?a :)

 

Pa teb to stalno dela al ob?asno, ker zadnji?, ko sm js sprobu se mi je res zdel, da se ?ist normalno pelje :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa teb to stalno dela al ob?asno, ker zadnji?, ko sm js sprobu se mi je res zdel, da se ?ist normalno pelje :ne vem:

 

Jah odvisno od osebe tud i guess, mogo? si navajen ko ma? mo?nej?o makino :D

 

foter je recimo tud sprobu, in je reku da mal preve? cuka za njegove pojme, posumu pa elektriko :)

Captain Slow za volanom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Sicer obujam staro temo ampak.. mam vpra?anje :D

 

Par stvari smo zamenjal, zataknal pa se nam je pri filtru za bencin; je kr fajn spodi name??en v/pri/poleg/tam nekje vglavnem.. ma?ini, zato pa me zanima ?e je kak la?ji na?in da ga zamenjamo kot pa ?raufanje ma?ine, da si vsaj pot nardimo do filtra.. :glare:

 

Anyone?

Captain Slow za volanom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer obujam staro temo ampak.. mam vpra?anje :D

 

Par stvari smo zamenjal, zataknal pa se nam je pri filtru za bencin; je kr fajn spodi name??en v ma?ini, zato pa me zanima ?e je kak la?ji na?in da ga zamenjamo kot pa ?raufanje ma?ine, da si vsaj pot nardimo do filtra.. :glare:

 

Anyone?

 

Dej sliko ker ta filter za benz V ma?ini, bi pa rad videl.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK, ne V ma?ini.. pa dobr, sj veste za kaj gre no, nism ti jst mehanik zaboga :glare:

 

Vseeno dj sliko da vidim ?e pravo stvar gleda?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.