Skoči na vsebino

Mazda CX-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

 

Tuki je en ful fajn testek mazde CX-5.

 

V?e? mi je to, da je mazda imela to?no toliko veliko porabo, kot jo je deklarirala mazda. (Ponavadi te tovarni?ke ?tevilke niso prave in so bistveno ve?je v realnosti)

Napisano

Sva?ta, auto dolge lu?i, nisem vedel

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zanimivo ja...se mal pa ti nav vec nc treba delat :)

 

se ga bos lahko na?%&$ k zmaj v eni gostinjoni pa te bo avto sam dam pelu :D

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

zanimivo ja...se mal pa ti nav vec nc treba delat :)

 

se ga bos lahko na?%&$ k zmaj v eni gostinjoni pa te bo avto sam dam pelu :D

 

pol bojo pa taxi slu?be propadle :D

Napisano

V?eraj sem se zapeljal s CX-5 po moji zaviti "testni progi", po kateri se zadnjih 10 let furam skoraj vsaki dan. Pred njim sem v zadnjih dve tednih za primerjavo po isti cesti fural ?e Qashqai, Sportage, Mokko in Yetija. CX-5 se pelje bolj ?portno kot Yeti, je bolj udoben kot Qashqai, bolj prostoren kot Sportage in preprosto bolj?i od Mokke (ki je sicer kul avto, ampak v nobeni stvari mi ni posebej izstopal pred ostalimi, katerih najbolj?e lastnosti sem na?tel). Najbolj sem bil navdu?en nad menjalnikom, volanom in podvozjem, ki so res odli?ni. Te stvari me zelo zelo te?ko navdu?ijo, odkar imam MX-5. Avto se pelje ?portno a je hkrati udoben ?ez luknje v cesti in zelo tih v notranjosti (bil je dizel). Notranjost sploh ni tako dolgo?asna ko se pri?gejo lu?ke, veliko bolj?a kot ?e ga samo gleda? v salonu. V?e? mi je bil tudi vrtljiv gumb na sredini, ?eprav je ob?asno malce komplicirano upravljati, ker ne ve? kaj se bo premaknilo ?e ga premika? kot joystick ali vrti?. Treba bi se bilo navaditi, sam koncept mi je pa veliko bolj v?e? kot gumbi ali touchscreen. Sploh slednji se mi zdi med vo?njo zelo neprakti?en za uporabo (ga pa tudi ima).

 

Nekih posebnih slabosti med dobre pol ure trajajo?o testno vo?njo sploh nisem opazil (za razliko od vseh ostalih, kjer me je hitro kaj zmotilo), tako da sem bil res ful prijetno presene?en. Vrhunski avto, je pa tudi res, da je najdra?ji med omenjenimi.

  • 2 meseca kasneje...
  • 2 meseca kasneje...
  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

mogo?e vam je ?e znan naslednji vpoklic zaradi napake na 1 senzorju pritiska izpu?nih plinov in sem spadajo naslednja vozila

CX-5 (KE), 2,2l Dizel | JMZKE*9**00109955?142099 | 26.01.2012?16.10.2012 |

CX-5 (KE), 2,2l Dizel | JMZKE*9**00142060?208549 | 16.10.2012?11.03.2013 |

Napisano

mogo?e vam je ?e znan naslednji vpoklic zaradi napake na 1 senzorju pritiska izpu?nih plinov in sem spadajo naslednja vozila

CX-5 (KE), 2,2l Dizel | JMZKE*9**00109955?142099 | 26.01.2012?16.10.2012 |

CX-5 (KE), 2,2l Dizel | JMZKE*9**00142060?208549 | 16.10.2012?11.03.2013 |

 

Hm, zanimivo :blink:

Po ?tevilkah je tudi moja vmes...

lp

Napisano

Sj ce bos slucajno ti pozabu pa avto ne bo...fotru se je pri cca 22000km prizgala lucka za elektroniko motorja..tok da bos cedu zakaj se gre...

www.trziskisladoled.si

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Danes med cakanjem na servis sem imel na izbiro nove 3,5,6 pa sem se odlocil za CX5, ga se nisem vozil, 3ka pa zaenkrat se ni v mojem potrebnem segmentu.

 

Lajkam

Pozicija, zoom zoom vodljivost ( ampak glej opombo)

Cd150 motor auuuu vlece

Prostor zadaj

 

Opomba: na ovinkih Zagorje - Trbovlje se je avto guncal kot da sem v colnu, gume so bile vse na 2.0....sem dvignil vse na 2.6 in nazajgrede je bilo kot da so naredili tunel....

 

Gume so Yokohama in brez obrabe pri 20.000 :jezicek:

 

Pljuvam

Ni vec indikatorja temp vode samo blue lucka - fuj

Pri 70 ze zelo velik hrup v kabini - wtf? A so to gume ali ze slabsa izolacija

Keyless nima vec gumbov na vratih, in je treba iskat kljuc za odklep / zaklep - adijo ves smisel (mogoce stvar opreme?), Do sedaj je vse bilo keyless, kljuc samo v zepu. Ce hocem ta feature ga hocem tudi v celoti

Slab pregled nazaj

Res je osvetlitev armature ni vec nastavljiva, podnevi ne vidis nic.....(v trojkj novi je to se huje ker.se ti tisti novi display zadimi in si na soncu vegeta)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Danes med cakanjem na servis sem imel na izbiro nove 3,5,6 pa sem se odlocil za CX5, ga se nisem vozil, 3ka pa zaenkrat se ni v mojem potrebnem segmentu.

 

Lajkam

Pozicija, zoom zoom vodljivost ( ampak glej opombo)

Cd150 motor auuuu vlece

Prostor zadaj

 

Opomba: na ovinkih Zagorje - Trbovlje se je avto guncal kot da sem v colnu, gume so bile vse na 2.0....sem dvignil vse na 2.6 in nazajgrede je bilo kot da so naredili tunel....

 

Gume so Yokohama in brez obrabe pri 20.000 :jezicek:

 

Pljuvam

Ni vec indikatorja temp vode samo blue lucka - fuj

Pri 70 ze zelo velik hrup v kabini - wtf? A so to gume ali ze slabsa izolacija

Keyless nima vec gumbov na vratih, in je treba iskat kljuc za odklep / zaklep - adijo ves smisel (mogoce stvar opreme?), Do sedaj je vse bilo keyless, kljuc samo v zepu. Ce hocem ta feature ga hocem tudi v celoti

Slab pregled nazaj

Res je osvetlitev armature ni vec nastavljiva, podnevi ne vidis nic.....(v trojkj novi je to se huje ker.se ti tisti novi display zadimi in si na soncu vegeta)

 

Me veseli, da si vsaj nekaj lajkov :prstgor:

Ja, te gume so kar glasne in verjetno je tudi izolacija slab?a. V primerjavi z mojo prej?njo Astro je velika razlika in nisem moral verjeti, da je pri mazdi tako slabo.

Drugo pa je vse odvisno od opreme. Moja ima vse te gumb?ke in za ?telat display ter cool kamero za rikverc.

 

Lp

Napisano

Me veseli, da si vsaj nekaj lajkov :prstgor:

Ja, te gume so kar glasne in verjetno je tudi izolacija slab?a. V primerjavi z mojo prej?njo Astro je velika razlika in nisem moral verjeti, da je pri mazdi tako slabo.

Drugo pa je vse odvisno od opreme. Moja ima vse te gumb?ke in za ?telat display ter cool kamero za rikverc.

 

Lp

 

jaz avto gledam zgolj iz uporabni?kega vidika, saj v njem pre?ivim 40k letno............

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

Ej...ta mazda cx5 mi je ?e bolj v?e?..lepa...malo me zanima..prodaja pri nas v Slo.kdaj jo bojo za?eli prodajati...LP Ale?

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Tukaj ni? novega.

 

Ampak je zanimivo, da so CX5 prav skorajda vsi ozna?ili z najslab?o oceno

 

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilnost/novice/slovenski-avto-leta-2018-je-volkswagen-polo/443244

 

Najbolj usmiljeni so bili ravno na RTV

Tretje mesto si je v na?i redakciji prislu?ila mazda CX-5. To je svetovno najbolj prodajana mazda vrhunskega dizajna, vrhunskega imid?a. Odli?en polo?aj za volanom, odli?na tehnika, odli?ne vozne lastnosti, odli?no udobje, hi-tech motorji. Avto na ravni premijskih avtov. Zakaj torej ne spada na vrh, ?e je tako vrhunska? Ker je to odli?na izbira, ko kupuje? take sorte avto, ?ir?e gledano pa avto ne uvaja ni?esar tak?nega, kar bi v avtomobilski svet uvedlo nekaj tak?nega, kar bo v prihodnjih letih zaposlovalo druge avtomobilske znamke.

 

Torej sen ne ocenjuje ve? avta kot avta ampak dodano vrednost.... po drugi strani pa:

 

Po temeljiti debati, razmisleku in pregledu vseh mo?nih vidikov, od cene, novih tehnologij do uporabnosti in primernosti za slovenski trg, smo v ekipi Avtomobilnosti najve? to?k podelili VW polu. Polo je civica premagal, ker varnostno opremo ponuja za izredno dostopno dopla?ilo. Vemo, petnajst tiso? ni malo, a za ta denar dobimo avto z aktivnim tempomatom - predvsem pa je ob?utek v polu izredno dober, daje ob?utek vsaj za razred ali dva dra?jega avtomobila. Tista oguljena fraza, da ima vse, kar imajo tudi veliki, je zdaj resni?na, da bolj ne bi mogla biti. A tisto, kar ga dela prvaka, je desjtvo, da kljub podra?itivi avto ponuja veliko tudi racionalne?em - ?e je bil nekdaj golf tisti optimalni avto, za katerega smo rekli, da ?e mora? izbrati en avto za vse, je to golf - no, zdaj je to lahko polo. Seveda ima nekaj mo?nosti za izbolj?ave, fiesta se recimo veliko bolje pelje in skoraj si upamo oceniti, da je tehni?no enaka Seatova ibiza lep?a - objektivno, ne pa subjektivno!

 

To je tako kot bi primerjal Samsung Galaxy S8 z Yaomingom ....en je 1000? drugi pa 300?, zmaga Yaoming ker ima ?e ?italec prstnih odtisov tako kot Samsung....4 razrede razlike a v istem ko?u.....................................................................................................a je ?kodo Kodiaq premagal zgolj za to?ko, pri Kodiaqu pa pi?e da je drag tako kot konkurenca...

 

 

Torej?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zato, ker nima digitalnih stevcev ;) pa vec kakndidatov je iz VAG koncerna... verjetno so dali prednost VW Polo, ker je Skoda v VAG koncernu nizje rangirana... ;)

 

Tole je recimo notranjost najmanj opremljenega Polota, ki se prodaja na Ceskem (pri nas menda ne...)

 

post-10-0-53649100-1516450519_thumb.jpeg

 

Takle se prodaja pri nas...

 

post-10-0-36538400-1516450527_thumb.jpeg

 

Takega so pa verjetno dobili novinarji, ki so ocenjevali...

 

post-10-0-51756500-1516450534_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tile novi tdi motorji so res pravi šparovčki, glede tega jim ni kaj očitati. 
    • Zakaj pa jih ne maraš? Zame je usnje top izbira, sedeži se praktično ne umažejo, izgledajo šik, prijetni na dotik in načeloma vzdržljivejši kot tekstil.
    • Po dolgem čakanju prispela... po dveh dneh vožnje zaenkrat zelo navdušen. Avto pozitivno preseneča. Se je pa potrebno navaditi na kar nekaj novosti, ki niso tipične za Mazdo. 
    • Se mi je zdelo, da mora biti neka smiselna razlaga, ker po objavah na forumu deluje dovolj inteligentno, da česa takega namerno ne bi naredil...
    • To je razlog,za kaj sem se kljub že pripravljeni predinštalaciji z le 2x1,5mm2 za po en zvočnik odločil v iste cevi vlečt še po dodaten kabel🧐 ....res svetovna jeba🥺...kdor je že kaj takega delal,bo znal kako zanimivo zgodbico z kletvicami opisati😄   Za par,ki je bližje sedežni garnituri je speljanih 10m (4x),za ostala dva bližje fronti pa ostalo. Najbrž bo na koncu malce manj,ker sem pustil orng rezervo...ne smem iti čisto v vogale,torej bo glede na fronto in surrounde stropni set tvoril okrnjeno pravokotno piramido z poševnim vrhom (ker imam strop z 12-stopinjskim naklonom). Po moje bo za "zadnja" Atmosa cca. 9m,za sprednja pa7m.   Kar se pa fi-ja kablov za zvočnike tiče se držim Nubert-ovih priporočil. Pri klasičnem dvožilnem priklopu za vse vrste zvočnikov (tako kompakte kot stoječe) je do razdalje 10m dovolj 2x2,5mm2,boljše 2x4mm2 (če se imaš za "high-enderja" in hočeš iti na ziher)... Zaradi skin efekta itd. je bolje npr. 2x2x2mm2 kot pa 2x4mm2 (ok 2mm2 ne dobiš,a je vzeto zaradi primerjave)....še bolje pa je 2x2x2,5mm2 (to imam jaz za vse sprednje in oba surrounda). Za Atmos kot rečeno ni tako rizično..ne igrajo pod 200Hz,tukaj pride še umerjanje in kompenzacija z mikrofonom itd....(tukaj je pri zvoku bolj kritična akustika,kjer pa  me čaka še veliko dela😅)...a sem vseeno šel na ziher,tako,da bo vsak stropni zvočnik imel na voljo 2x 3mm2.   Je pa vsepovsod kontaktiranje izvedeno z posrebrenimi bakrenimi votlicami (crimp tehnika),in vijačeni kontakti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.