Skoči na vsebino

Mazda CX-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

 

Tuki je en ful fajn testek mazde CX-5.

 

V?e? mi je to, da je mazda imela to?no toliko veliko porabo, kot jo je deklarirala mazda. (Ponavadi te tovarni?ke ?tevilke niso prave in so bistveno ve?je v realnosti)

Napisano

Sva?ta, auto dolge lu?i, nisem vedel

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zanimivo ja...se mal pa ti nav vec nc treba delat :)

 

se ga bos lahko na?%&$ k zmaj v eni gostinjoni pa te bo avto sam dam pelu :D

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

zanimivo ja...se mal pa ti nav vec nc treba delat :)

 

se ga bos lahko na?%&$ k zmaj v eni gostinjoni pa te bo avto sam dam pelu :D

 

pol bojo pa taxi slu?be propadle :D

Napisano

V?eraj sem se zapeljal s CX-5 po moji zaviti "testni progi", po kateri se zadnjih 10 let furam skoraj vsaki dan. Pred njim sem v zadnjih dve tednih za primerjavo po isti cesti fural ?e Qashqai, Sportage, Mokko in Yetija. CX-5 se pelje bolj ?portno kot Yeti, je bolj udoben kot Qashqai, bolj prostoren kot Sportage in preprosto bolj?i od Mokke (ki je sicer kul avto, ampak v nobeni stvari mi ni posebej izstopal pred ostalimi, katerih najbolj?e lastnosti sem na?tel). Najbolj sem bil navdu?en nad menjalnikom, volanom in podvozjem, ki so res odli?ni. Te stvari me zelo zelo te?ko navdu?ijo, odkar imam MX-5. Avto se pelje ?portno a je hkrati udoben ?ez luknje v cesti in zelo tih v notranjosti (bil je dizel). Notranjost sploh ni tako dolgo?asna ko se pri?gejo lu?ke, veliko bolj?a kot ?e ga samo gleda? v salonu. V?e? mi je bil tudi vrtljiv gumb na sredini, ?eprav je ob?asno malce komplicirano upravljati, ker ne ve? kaj se bo premaknilo ?e ga premika? kot joystick ali vrti?. Treba bi se bilo navaditi, sam koncept mi je pa veliko bolj v?e? kot gumbi ali touchscreen. Sploh slednji se mi zdi med vo?njo zelo neprakti?en za uporabo (ga pa tudi ima).

 

Nekih posebnih slabosti med dobre pol ure trajajo?o testno vo?njo sploh nisem opazil (za razliko od vseh ostalih, kjer me je hitro kaj zmotilo), tako da sem bil res ful prijetno presene?en. Vrhunski avto, je pa tudi res, da je najdra?ji med omenjenimi.

  • 2 meseca kasneje...
  • 2 meseca kasneje...
  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

mogo?e vam je ?e znan naslednji vpoklic zaradi napake na 1 senzorju pritiska izpu?nih plinov in sem spadajo naslednja vozila

CX-5 (KE), 2,2l Dizel | JMZKE*9**00109955?142099 | 26.01.2012?16.10.2012 |

CX-5 (KE), 2,2l Dizel | JMZKE*9**00142060?208549 | 16.10.2012?11.03.2013 |

Napisano

mogo?e vam je ?e znan naslednji vpoklic zaradi napake na 1 senzorju pritiska izpu?nih plinov in sem spadajo naslednja vozila

CX-5 (KE), 2,2l Dizel | JMZKE*9**00109955?142099 | 26.01.2012?16.10.2012 |

CX-5 (KE), 2,2l Dizel | JMZKE*9**00142060?208549 | 16.10.2012?11.03.2013 |

 

Hm, zanimivo :blink:

Po ?tevilkah je tudi moja vmes...

lp

Napisano

Sj ce bos slucajno ti pozabu pa avto ne bo...fotru se je pri cca 22000km prizgala lucka za elektroniko motorja..tok da bos cedu zakaj se gre...

www.trziskisladoled.si

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Danes med cakanjem na servis sem imel na izbiro nove 3,5,6 pa sem se odlocil za CX5, ga se nisem vozil, 3ka pa zaenkrat se ni v mojem potrebnem segmentu.

 

Lajkam

Pozicija, zoom zoom vodljivost ( ampak glej opombo)

Cd150 motor auuuu vlece

Prostor zadaj

 

Opomba: na ovinkih Zagorje - Trbovlje se je avto guncal kot da sem v colnu, gume so bile vse na 2.0....sem dvignil vse na 2.6 in nazajgrede je bilo kot da so naredili tunel....

 

Gume so Yokohama in brez obrabe pri 20.000 :jezicek:

 

Pljuvam

Ni vec indikatorja temp vode samo blue lucka - fuj

Pri 70 ze zelo velik hrup v kabini - wtf? A so to gume ali ze slabsa izolacija

Keyless nima vec gumbov na vratih, in je treba iskat kljuc za odklep / zaklep - adijo ves smisel (mogoce stvar opreme?), Do sedaj je vse bilo keyless, kljuc samo v zepu. Ce hocem ta feature ga hocem tudi v celoti

Slab pregled nazaj

Res je osvetlitev armature ni vec nastavljiva, podnevi ne vidis nic.....(v trojkj novi je to se huje ker.se ti tisti novi display zadimi in si na soncu vegeta)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Danes med cakanjem na servis sem imel na izbiro nove 3,5,6 pa sem se odlocil za CX5, ga se nisem vozil, 3ka pa zaenkrat se ni v mojem potrebnem segmentu.

 

Lajkam

Pozicija, zoom zoom vodljivost ( ampak glej opombo)

Cd150 motor auuuu vlece

Prostor zadaj

 

Opomba: na ovinkih Zagorje - Trbovlje se je avto guncal kot da sem v colnu, gume so bile vse na 2.0....sem dvignil vse na 2.6 in nazajgrede je bilo kot da so naredili tunel....

 

Gume so Yokohama in brez obrabe pri 20.000 :jezicek:

 

Pljuvam

Ni vec indikatorja temp vode samo blue lucka - fuj

Pri 70 ze zelo velik hrup v kabini - wtf? A so to gume ali ze slabsa izolacija

Keyless nima vec gumbov na vratih, in je treba iskat kljuc za odklep / zaklep - adijo ves smisel (mogoce stvar opreme?), Do sedaj je vse bilo keyless, kljuc samo v zepu. Ce hocem ta feature ga hocem tudi v celoti

Slab pregled nazaj

Res je osvetlitev armature ni vec nastavljiva, podnevi ne vidis nic.....(v trojkj novi je to se huje ker.se ti tisti novi display zadimi in si na soncu vegeta)

 

Me veseli, da si vsaj nekaj lajkov :prstgor:

Ja, te gume so kar glasne in verjetno je tudi izolacija slab?a. V primerjavi z mojo prej?njo Astro je velika razlika in nisem moral verjeti, da je pri mazdi tako slabo.

Drugo pa je vse odvisno od opreme. Moja ima vse te gumb?ke in za ?telat display ter cool kamero za rikverc.

 

Lp

Napisano

Me veseli, da si vsaj nekaj lajkov :prstgor:

Ja, te gume so kar glasne in verjetno je tudi izolacija slab?a. V primerjavi z mojo prej?njo Astro je velika razlika in nisem moral verjeti, da je pri mazdi tako slabo.

Drugo pa je vse odvisno od opreme. Moja ima vse te gumb?ke in za ?telat display ter cool kamero za rikverc.

 

Lp

 

jaz avto gledam zgolj iz uporabni?kega vidika, saj v njem pre?ivim 40k letno............

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

Ej...ta mazda cx5 mi je ?e bolj v?e?..lepa...malo me zanima..prodaja pri nas v Slo.kdaj jo bojo za?eli prodajati...LP Ale?

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Tukaj ni? novega.

 

Ampak je zanimivo, da so CX5 prav skorajda vsi ozna?ili z najslab?o oceno

 

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilnost/novice/slovenski-avto-leta-2018-je-volkswagen-polo/443244

 

Najbolj usmiljeni so bili ravno na RTV

Tretje mesto si je v na?i redakciji prislu?ila mazda CX-5. To je svetovno najbolj prodajana mazda vrhunskega dizajna, vrhunskega imid?a. Odli?en polo?aj za volanom, odli?na tehnika, odli?ne vozne lastnosti, odli?no udobje, hi-tech motorji. Avto na ravni premijskih avtov. Zakaj torej ne spada na vrh, ?e je tako vrhunska? Ker je to odli?na izbira, ko kupuje? take sorte avto, ?ir?e gledano pa avto ne uvaja ni?esar tak?nega, kar bi v avtomobilski svet uvedlo nekaj tak?nega, kar bo v prihodnjih letih zaposlovalo druge avtomobilske znamke.

 

Torej sen ne ocenjuje ve? avta kot avta ampak dodano vrednost.... po drugi strani pa:

 

Po temeljiti debati, razmisleku in pregledu vseh mo?nih vidikov, od cene, novih tehnologij do uporabnosti in primernosti za slovenski trg, smo v ekipi Avtomobilnosti najve? to?k podelili VW polu. Polo je civica premagal, ker varnostno opremo ponuja za izredno dostopno dopla?ilo. Vemo, petnajst tiso? ni malo, a za ta denar dobimo avto z aktivnim tempomatom - predvsem pa je ob?utek v polu izredno dober, daje ob?utek vsaj za razred ali dva dra?jega avtomobila. Tista oguljena fraza, da ima vse, kar imajo tudi veliki, je zdaj resni?na, da bolj ne bi mogla biti. A tisto, kar ga dela prvaka, je desjtvo, da kljub podra?itivi avto ponuja veliko tudi racionalne?em - ?e je bil nekdaj golf tisti optimalni avto, za katerega smo rekli, da ?e mora? izbrati en avto za vse, je to golf - no, zdaj je to lahko polo. Seveda ima nekaj mo?nosti za izbolj?ave, fiesta se recimo veliko bolje pelje in skoraj si upamo oceniti, da je tehni?no enaka Seatova ibiza lep?a - objektivno, ne pa subjektivno!

 

To je tako kot bi primerjal Samsung Galaxy S8 z Yaomingom ....en je 1000? drugi pa 300?, zmaga Yaoming ker ima ?e ?italec prstnih odtisov tako kot Samsung....4 razrede razlike a v istem ko?u.....................................................................................................a je ?kodo Kodiaq premagal zgolj za to?ko, pri Kodiaqu pa pi?e da je drag tako kot konkurenca...

 

 

Torej?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zato, ker nima digitalnih stevcev ;) pa vec kakndidatov je iz VAG koncerna... verjetno so dali prednost VW Polo, ker je Skoda v VAG koncernu nizje rangirana... ;)

 

Tole je recimo notranjost najmanj opremljenega Polota, ki se prodaja na Ceskem (pri nas menda ne...)

 

post-10-0-53649100-1516450519_thumb.jpeg

 

Takle se prodaja pri nas...

 

post-10-0-36538400-1516450527_thumb.jpeg

 

Takega so pa verjetno dobili novinarji, ki so ocenjevali...

 

post-10-0-51756500-1516450534_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.