Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Probaj "mazda 6" , ?e bo kaj bolj?e.

 

Sicer sem pa zadnji? na?el enega handlerja ki ima 3 motorje od mazd 3,5,6 mogo?e bi lahko kaj ugodnega zrihtal. Jaz sem spra?eval za ?obe. Ma?ine imajo prevo?eno cirka 40.000km.

  • Odgovori 50
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Jah, ne ve?. Ravno tako kot dobra rabljena ?oba..ne ve?. :) Ampak ?e da? za eno rabljeno stvar ne vem..200? namesto 1200? pa ?e ti ta stvar dela ne vem..recimo 100.000km je to ?ist ok. Itak prej proda? ... :D

Napisano

Ja, lahko pa kupim neko stvar za 200 ?, pla?am ?e 200 ? za vgradnjo (ker ob menjavi vztrajnika se menja tudi sklopka) in ugotovim, da sem na slab?em ali istem kot prej.. In ?e enkrat ponovi? vajo pa si na ceni novega, ki bo zdr?la 200k km. ?e pa ma kdo kakega za 200 ? ki bo zdr?al 100k km se pa priporo?am ;)

 

lp

Napisano

Jah, odvisno. Kokr ma? sre?o. V?asih je treba tudi kaj rizkirat. Jaz vem , da bi iskal druge alternative kot pa tisto najdra?jo ceno na uradnem servisu..

Ker o?itno so deli za pop***** dragi.

Napisano

Jah, odvisno. Kokr ma? sre?o. V?asih je treba tudi kaj rizkirat. Jaz vem , da bi iskal druge alternative kot pa tisto najdra?jo ceno na uradnem servisu..

Ker o?itno so deli za pop***** dragi.

 

V?asih se je za vpra?at ali so deli na uradnih servisih tudi uradni!!!

Meni je v Kranju dal neke OEM diske na CX7, Boj?u so na cosmosu o?itno sestavili sklopko na hojladri!!!

 

Kriza res

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ti je dal OEM (Original equipment manufacturer) pol je blo v redu :P

 

Zaenkrat sem dobil ceno za oboje z delom vred malo pod 900 ? pa gre za nove dele in ta ki mi dela preklinja ?ez tiste, ki si ?unga lunga robo notr vgrajujejo, tk oda mislim, da nek kr? ne more bit.

 

Sem se pa tut sam odlo?u, da bom tole menjal ?ele ko bo dejansko treba, avto se ?e ?isto dobro pelje, sklopka ne drsi, avta pa tudi ne trese.. Ko se bodo pa ti simptomi za?eli pojavljat bomo pa menjali ;)

 

lp

Napisano

Ker sem imel podobno situacijo in sem si cca pol leta govoril, da bom po?akal da za?ne avto trest, te lahko le opozorim da kak?nih znakov ne bo za opazit. Pedal bo samo enkrat ostal v podnu in klicat bo treba avtovleko. ;)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Pred cca. 6 meseci sem imel iste te?ave , z sklopko in vztrajnikom. ce na servisu je bila 1250 eur. Jaz sem zamenjal oboje za 480 eur. deli + 200 eur. delo.

Razlaga:

1. OBNOVLJEN vztrajnik sem kupil preko bolhe od enega gospoda z primorske. Ko sva se dobila mi je pokazal kaj je dejansko bilo obnovljeno. Ker se ta gospod spozna na te stvari, mi je dejal, da na vztrajniku ponavadi grejo vzmeti, zato ni enakomernega pritiska na lamelo kar povzro?i tresljaje in posledi?no obrabo sklopke oz. lamele.

2. Sklopka nova v avto trgovini VALEO je bila 470 eur. in ?e to ker se baje poznava z prodajalcem.

Na tem istem forumo sem dobil ?tevilko enega prodajalca avto delov ki naj bi oskrboval tudi mazda servise in, ki prodaja tudi na drobno. Cena kompleta torej (potisna plo??a, lamela in le?aj) 275 eur. Pika na I pa je, da ti to vse pripelje na dom.

3. Kam naj peljem menjat sklopko. Cena delovne ure na mazda servisu je bila 52 eur. "WTF". Zato sem se odlo?il, da probam kje drugje in sem se odlo?il za CHEVROLET servis. Cena delovne ure 29 eur.

Zamenjava sklopke in vztrajnika je traja 2 uri. Ker je to servis imajo tudi prikju?ke z katerim so mi pregledali komplet ra?unalnik na mazdi, ter poiskali morebitne napake, ki jih ni bilo.

Torej ?e povzamem vse od menjave je poteklo 6 mesecev moja mazda 6 2004 dizel te?e kot urica, brez napake.

 

PS: ?e se spra?uje? kako ve? ali je rabljen vztrajnik slab ali dober, lahko ti re?em JE VIDET. Plo??a na vztrajniku mora biti gladka skoraj brez praske.

 

Torej meni je ratalo pridet dosti ceneje, kot na servisu; ne vem zakaj nebi tudi tebi.

 

LP Uro?.

Napisano

Ja treba je katalo?ke pogledati ja.

 

Jaz sem ravno dobil en injektor, za 2006 - , 105kw je katalo?ka RF7J13H50 recimo.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

rabis pa pol se pravo lamelo,ker originalna NI primerna ya "navaden" vztrajnik,ker nina vgrajenega blazenja.

Ce bos menjal menjaj vse.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

rabis pa pol se pravo lamelo,ker originalna NI primerna ya "navaden" vztrajnik,ker nina vgrajenega blazenja.

Ce bos menjal menjaj vse.

 

ti pa rabis pocitek ker si vrjetno zaspan od piknika..

www.trziskisladoled.si

Napisano

ti pa rabis pocitek ker si vrjetno zaspan od piknika..

 

Ne HTC me malo heca.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

rabis pa pol se pravo lamelo,ker originalna NI primerna ya "navaden" vztrajnik,ker nina vgrajenega blazenja.

Ce bos menjal menjaj vse.

 

A to na uradnem servisu re?em nej mi enomasnega vgradijo pa pol pravo sklopko al kako to gre? :) Al morm sam ?arat pa iskat vztrajnike, ki bi pasal in potem ?e sklopko, ki bo pasala?

 

lp

Napisano

A to na uradnem servisu re?em nej mi enomasnega vgradijo pa pol pravo sklopko al kako to gre? :) Al morm sam ?arat pa iskat vztrajnike, ki bi pasal in potem ?e sklopko, ki bo pasala?

 

lp

 

Lahko prosim slika? ksihte po tej izjavi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A to na uradnem servisu re?em nej mi enomasnega vgradijo pa pol pravo sklopko al kako to gre? :) Al morm sam ?arat pa iskat vztrajnike, ki bi pasal in potem ?e sklopko, ki bo pasala?

 

lp

 

Po mojih informacijah, za mazdo6 trenutno ?e ne obstaja enomasni kit. Bo treba ?e malo po?akat :)

Slaba stvar enomasnega je potem bla?enje sunkov pri speljevanju, sicer jih obla?i lamela, vendar ne tako kot "dual-mass flywheel", ravno zaradi tega so za?eli prakticirati le-te in iz piz*e naredili kozolc.

 

Lp T

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Pred cca. 6 meseci sem imel iste te?ave , z sklopko in vztrajnikom. ce na servisu je bila 1250 eur. Jaz sem zamenjal oboje za 480 eur. deli + 200 eur. delo.

Razlaga:

1. OBNOVLJEN vztrajnik sem kupil preko bolhe od enega gospoda z primorske. Ko sva se dobila mi je pokazal kaj je dejansko bilo obnovljeno. Ker se ta gospod spozna na te stvari, mi je dejal, da na vztrajniku ponavadi grejo vzmeti, zato ni enakomernega pritiska na lamelo kar povzro?i tresljaje in posledi?no obrabo sklopke oz. lamele.

2. Sklopka nova v avto trgovini VALEO je bila 470 eur. in ?e to ker se baje poznava z prodajalcem.

Na tem istem forumo sem dobil ?tevilko enega prodajalca avto delov ki naj bi oskrboval tudi mazda servise in, ki prodaja tudi na drobno. Cena kompleta torej (potisna plo??a, lamela in le?aj) 275 eur. Pika na I pa je, da ti to vse pripelje na dom.

3. Kam naj peljem menjat sklopko. Cena delovne ure na mazda servisu je bila 52 eur. "WTF". Zato sem se odlo?il, da probam kje drugje in sem se odlo?il za CHEVROLET servis. Cena delovne ure 29 eur.

Zamenjava sklopke in vztrajnika je traja 2 uri. Ker je to servis imajo tudi prikju?ke z katerim so mi pregledali komplet ra?unalnik na mazdi, ter poiskali morebitne napake, ki jih ni bilo.

Torej ?e povzamem vse od menjave je poteklo 6 mesecev moja mazda 6 2004 dizel te?e kot urica, brez napake.

 

PS: ?e se spra?uje? kako ve? ali je rabljen vztrajnik slab ali dober, lahko ti re?em JE VIDET. Plo??a na vztrajniku mora biti gladka skoraj brez praske.

 

Torej meni je ratalo pridet dosti ceneje, kot na servisu; ne vem zakaj nebi tudi tebi.

 

LP Uro?.

 

 

ma? mogo?e cifro od tega gospoda, ki je imel obnovljen dvomasni vztrajnik? oziroma ?e ve? kje bi dalo ?e dobit kak?nega?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.