Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tole pa ?e ni ve? hec :notworth:

 

Mogo?e se 1X v lajfu udele?im kaj takega. :jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

5:15 => ve? kot 13000HP :hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Neki za na?ega ?mega;

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

tole je pa kr 2.0 GT, po mo?nosti turbo :D

 

TURBO 2.0 GT pise v komentarjih... Predelano ma tut silikonske cevi pa nwm kaj to pa v videu pove ;)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Kaka ideja za Didi;

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Napisano

he he kr huda ?eprav sm te psnetke ?e enkrat gledala druga?

pa lahko povem da za ?rno mazno imam ?e na?rt,ki pa umap da mi bo do drugega leta ratalo :dudek:

Napisano

Peri?nik v akciji, hehe;

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Peri?nik v akciji, hehe;

 

 

pi?uka sam a njemu ne seka odbija? po gumi spredi med zavijanjem?

 

 

Car specs:

 

1991 Mazda Miata

 

Jackson Racing supercharger

Cold Air intake

Dual feed fuel rail

Racing Beat headers and exhaust

Jackson Racing Boost Controller

Wilwood Big Brake Kit

Carbotech XP8 pads

Spec Miata Suspension Kit

Toyo R888 205/50R15

Team Dynamics Pro Race 1.2 wheels

Racing Beat chassis braces

Custom designed Splitter/under tray

Hard Dog Roll Bar

Ultra Shield Seats

Willans 6 point harnesses

Momo quick disconnect steering wheel

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ups, za jutri nam ne kaže dobro na obali. 😳  
    • o zdej jo je viper ornk nafutral.....:)
    • Nima smisla, to smo predebatirali na dolgo in široko. Vglavnem g140 ima več navora v nižjih obratih kar je najbolj pomembno za vsakodnevno vožnjo. Do 140km/h g140 bolje vleče, nato pa zmanjka konjičkov in je x186 boljši. Upoštevaj, da je 2.5l motor na trgu več kot 10 let in je extra vzdržljiv. Tudi x186 naj ne bi imel težav, samo ne vem če je kdo z njim prevozil več kot 200k, da bi lahko govorili o vzdržljivosti.    G140 ima tudi cenejše servise kot X186.    Kar se tiče porabe, ko mi žena posodi g140, ročni menjalnik, imam na relaciji Kranj- Domžale in nazaj porabo 5,8l. Z njim imamo prevoženih 3800 km in je povprečje 7,5l, s tem, da žena večino vozi po mestu.   Avto se vozi odlično, zelo tih in umirjen motor. Drži da je malce trše podvozje, ampak sej se verjetno ne voziš vsak dan po makedamu?
    • Med vrsticami najdeš rešitev   Sam tvoja miata pa še kar gaga, vidiš  
    • Zgledalo je da teče po ¨gumbih¨ za havbo odpret, armaturna pa je bla suha, tako da more tepihi. Možno po kablih? Žal ne vem če je bla šipa menjana.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.