Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tole pa ?e ni ve? hec :notworth:

 

Mogo?e se 1X v lajfu udele?im kaj takega. :jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

5:15 => ve? kot 13000HP :hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

tole je pa kr 2.0 GT, po mo?nosti turbo :D

 

TURBO 2.0 GT pise v komentarjih... Predelano ma tut silikonske cevi pa nwm kaj to pa v videu pove ;)

If in doubt, flat out... 

Napisano
Napisano

he he kr huda ?eprav sm te psnetke ?e enkrat gledala druga?

pa lahko povem da za ?rno mazno imam ?e na?rt,ki pa umap da mi bo do drugega leta ratalo :dudek:

Napisano

Peri?nik v akciji, hehe;

 

 

pi?uka sam a njemu ne seka odbija? po gumi spredi med zavijanjem?

 

 

Car specs:

 

1991 Mazda Miata

 

Jackson Racing supercharger

Cold Air intake

Dual feed fuel rail

Racing Beat headers and exhaust

Jackson Racing Boost Controller

Wilwood Big Brake Kit

Carbotech XP8 pads

Spec Miata Suspension Kit

Toyo R888 205/50R15

Team Dynamics Pro Race 1.2 wheels

Racing Beat chassis braces

Custom designed Splitter/under tray

Hard Dog Roll Bar

Ultra Shield Seats

Willans 6 point harnesses

Momo quick disconnect steering wheel

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem premišljeval, kam bi dal tole sliko, na katero sem naletel med komentarji, ko sem nekaj iskal.   Najprej sem jo mislil dati pod "To je pa kr smeh", ampak zadeva niti malo ni smešna... Mogoče še najbolj paše sem...      
    • pri 200kkm sem odstranil dpf in egr, menjana povratna cevka za nafto, neka posoda za antifriz, ki je počasi puščala, zadnji desni ležaj in enkrat se je strgal jermen za vodno pumpo/klimo/alternator zaradi jermenice alternatorja. cca 2 leti malo pokadi sivo/belo pri vžigu. Servisira jo Pelko in pravi, da to ni nič, injektorje je testiral B-innova in baje so ok (enega je menjal), antifriz ne pušča, praktično ne porablja olja (zadnja 2 servisa sem dodal pol flaške Metabond old, prej cca 1L olja na 15kkm). Poraba 7.4 L/100, mogoče malo visoka čeprav je AVT in AWD...pa ta dim pri vžigu mi gre na mal živce...
    • No ja, če ti je to rekel, pol pač je vse skup logično. No ja, sej za dobr biznis je to dober nasvet.   Sem že spraševal enkrat pa mislim, da ni bilo odgovora. A je kdo na forumu kupil novega dizla, ga vozil sam in imel take težave? Ja Mazdi pač ne paše, da je avto za poslovne najeme in fafing.
    • Zakaj bi pa kompliciral, sej nisem retard? Zakaj in kam naj bi ga pospravil? ... rolo gre lepo nazaj na svoje originalno mesto, umaknem ga le za ta trenutek, ko nalagam bicikel. Sej ne vem, a si kej drugega mislil, ampak drugače ne gre, da bi z nameščenim rolojem nalagal bicikel. Ko pa je bicikel notri pa gre rolo lepo nazaj na svoje mesto.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.