Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tole pa ?e ni ve? hec :notworth:

 

Mogo?e se 1X v lajfu udele?im kaj takega. :jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

5:15 => ve? kot 13000HP :hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Neki za na?ega ?mega;

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

tole je pa kr 2.0 GT, po mo?nosti turbo :D

 

TURBO 2.0 GT pise v komentarjih... Predelano ma tut silikonske cevi pa nwm kaj to pa v videu pove ;)

If in doubt, flat out... 

Napisano
Napisano

he he kr huda ?eprav sm te psnetke ?e enkrat gledala druga?

pa lahko povem da za ?rno mazno imam ?e na?rt,ki pa umap da mi bo do drugega leta ratalo :dudek:

Napisano

Peri?nik v akciji, hehe;

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Peri?nik v akciji, hehe;

 

 

pi?uka sam a njemu ne seka odbija? po gumi spredi med zavijanjem?

 

 

Car specs:

 

1991 Mazda Miata

 

Jackson Racing supercharger

Cold Air intake

Dual feed fuel rail

Racing Beat headers and exhaust

Jackson Racing Boost Controller

Wilwood Big Brake Kit

Carbotech XP8 pads

Spec Miata Suspension Kit

Toyo R888 205/50R15

Team Dynamics Pro Race 1.2 wheels

Racing Beat chassis braces

Custom designed Splitter/under tray

Hard Dog Roll Bar

Ultra Shield Seats

Willans 6 point harnesses

Momo quick disconnect steering wheel

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.