Skoči na vsebino

Tole je pa kr smeh


Boss

Priporočeno sporočilo

ob temu textu se bomo pa mogo?e samo ne?tajerci zabavali ;)

 

 

 

Toti je tak dobro napiso da vmre? od smeha:

 

Mene zanima, ?e je to normalno da pupe tolko komplicirajo pa jamrajo pri

sexu? Da pojasnim, skoro fsaka ma kaki kompleks pa ga te proba preusmerit

da smo dedi krivi ?e ona nea u?iva namesto da bi se fajn sprostila pa bi te

bilo fse iberkul. Recimo grema s kako se malo pohecat na rjuhe pa prvo tak

pravi da nea more sexat ?e pa lu? sveti ko jo moti. Si mislim, da jo ziher

moti, da bi se mogla pokazat taka ko je. Ampak vreji, sn diplomatsko tiho

ko Rupel pa ?e bolj je tak fino pa romanti?no ?e se malo tema naredi, no in

tak lu? vgasnema. Te pa se more ona ?e fino na?timati, prvo jo kovter moti,

pa malo jo leva ritnica boli pa se more bolj na desno prevagat pa ko

za?nema se spet za?ne: "?uj nea tak, bolj notri ga daj... ne tak, bolj ne

levo... rekla sn desno kam ga zaj ti?i??... ne tak, prevlki je, malo me

?uli...ja zaj ga pa ni? nena ?utim... daj bolj pritisni... nea morem tak

fejst migat daj bolj po?asi...". Bi jo najraje kar s kova?em fseko po bu?i.

Pa saj se nea more? skoncentrirat ?e pa tak komplicira pa ti fokus zahebe.

Prvo ?e met 15+ cm batino, te jo ?uli, pa drugi polo?aj spet ni vreji, pa

ni? se nea sme vidit. Saj tui jaz (?e) nisn popolni ampak se nea sekiram

tak fejst sploh sn pa tiho pa k sexu pristopim bolj umetni?ko, nena pa tak

znanstveno po planu, ko da je treba fse tak naredit kot je ?ula od kake

kolegice pa ko je v Cosmopolitanu pisalo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 13,7k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

ob temu textu se bomo pa mogo?e samo ne?tajerci zabavali ;)

Toti je tak dobro napiso da vmre? od smeha:

 

Mene zanima, ?e je to normalno da pupe tolko komplicirajo pa jamrajo pri

sexu? Da pojasnim, skoro fsaka ma kaki kompleks pa ga te proba preusmerit

da smo dedi krivi ?e ona nea u?iva namesto da bi se fajn sprostila pa bi te

bilo fse iberkul. Recimo grema s kako se malo pohecat na rjuhe pa prvo tak

pravi da nea more sexat ?e pa lu? sveti ko jo moti. Si mislim, da jo ziher

moti, da bi se mogla pokazat taka ko je. Ampak vreji, sn diplomatsko tiho

ko Rupel pa ?e bolj je tak fino pa romanti?no ?e se malo tema naredi, no in

tak lu? vgasnema. Te pa se more ona ?e fino na?timati, prvo jo kovter moti,

pa malo jo leva ritnica boli pa se more bolj na desno prevagat pa ko

za?nema se spet za?ne: "?uj nea tak, bolj notri ga daj... ne tak, bolj ne

levo... rekla sn desno kam ga zaj ti?i??... ne tak, prevlki je, malo me

?uli...ja zaj ga pa ni? nena ?utim... daj bolj pritisni... nea morem tak

fejst migat daj bolj po?asi...". Bi jo najraje kar s kova?em fseko po bu?i.

Pa saj se nea more? skoncentrirat ?e pa tak komplicira pa ti fokus zahebe.

Prvo ?e met 15+ cm batino, te jo ?uli, pa drugi polo?aj spet ni vreji, pa

ni? se nea sme vidit. Saj tui jaz (?e) nisn popolni ampak se nea sekiram

tak fejst sploh sn pa tiho pa k sexu pristopim bolj umetni?ko, nena pa tak

znanstveno po planu, ko da je treba fse tak naredit kot je ?ula od kake

kolegice pa ko je v Cosmopolitanu pisalo.

 

:hohoho::hohoho::hohoho:

 

Mene bi pri taki definitivno vse minilo... Bi se oblekel in ?el :whatever:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

He he,Boss,tudi nam ?tajercem je sme?no.... :P:D

 

?e dobro, ker ob kleni lublan??ini tud jaz dol padam od smeha

 

evo nekaj primerov s prevodi (za vsak slu?aj)

 

 

 

1. Dons sm si kofi ?ist ful po?ugrala.

(danes sem si kavo preve? posladkala s sladkorjem)

 

2. Kva me kola? lih k doga wokam.

(zakaj me kli?e? ko sprehajam psa?)

 

3. A si vidu keta kok po rufu klajmba.

(si videl kako se ma?ek sprehaja po strehi?)

 

4. U?er se je en oldi z rufa skenslu.

(Starej?i gospod je v?eraj naredil samomor. Sko?il je s strehe.)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo enega (za mene) najnovej?ega polcijskega.

 

Pridejo mlade policajke v slu?bo (nanovo). Sedijo v sejni sobi. (spoznavanje z novimi kolegi). Vstopi v sobo starej?i kolega in vpra?a prvo:

"A si ti Petra?"

"Ne, (pravi malda P.), Peter je mene."

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot obljubljeno ?e par zavarovalni?kih scen:

 

1. Ko sem pri?la domov sem zapeljala na dvori??e napa?ne hi?e in se zabila v drevo, ki ga doma nimamo.

 

2. Drugi avto se je zaletel v mojega, ne da bi me prej opozoril.

 

3. Mislil sem, da je bilo okno spu??eno, ampak sem opazil, da je bilo dvignjeno, ko sem dal skozenj mojo glavo.

 

4. Zaletel sem se s parkiranim kamionom, ki je prihajal z druge strani.

 

5. Pe?ec se je zaletel vame in se spravil pod moj avto.

 

6. Nek tip je bil povsod po cesti in sem moral ve?krat obrniti volan, preden sem ga zadel.

 

7. Odpeljal sem na rob ceste, po?istil svojo ta??o in se odpravil do naslednje postaje, pe?.

 

8. Vozil sem trideset let, ko sem zaspal za volanom in imel eno nesre?o.

 

9. Bila sem na poti k doktorju zaradi zadnji?nih problemov, moje umetno koleno je popustilo in imela sem nesre?o.

 

10. Da se ne bi zabil v odbija? avtomobila pred mano, sem zadel pe?ca.

 

11. Moj avtomobil je bil pravilno parkiran, ko je zadel v drugo vozilo.

 

12. Neviden avtomobil je pri?el od nikoder, zadel v moj avto in izginil.

 

13. Povedal sem policiji, da nisem bil po?kodovan, vendar ko sem snel klobuk, sem opazil, da je bila moja lobanja po?ena.

 

14. Bil sem prepri?an, da starec ne bo bikoli pri?el na drugo stran ceste, ko sem zadel vanj.

 

15. Pe?ec ni vedel, v katero smer naj te?e, zato sem zapeljala ?ezenj.

 

16. Videla sem po?asno premikajo?ega se, ?alostenga starega gospoda, ki se je odbil od havbe mojega avtomobila.

 

17. Posredni razlog nesre?e je bil majhen tip v majhnem avtomobilu z velikimi usti.

 

18. Vrglo me je iz avtomobila, ko je ta zapustil cesto. Na?lo me je nekaj psov v bli?njih smetnjakih.

 

:hohoho::hohoho::hohoho::hohoho::hohoho::hohoho::hohoho::hohoho::hohoho::hohoho:

Lp

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

haha,..una o nevidnmu avtu je zakon,.. :hohoho:

 

Vsi so zakon.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

LA?EM!!!

 

'' kva so bedni ''

 

:hohoho::hohoho:

 

?e bo? kej pametn te popoldne prebutam !!! :hohoho:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.