Skoči na vsebino

Mazda 323 F l.96

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, sem nov na va?em forumu

Sam sicer vozim Hondo, so mi pa Mazde tudi v?e?, v bistvu kar vsi Japanci..hehehe

 

Prijatelj kupuje avto in sem mu svetoval. naj kupi v cenovnem razredu cca. 800.000 Mazdo 323....po mojem vredi avto.

 

Za vas poznavalce Mazde imam nekaj vpra?anj glede motorja 323 F 1.5 90km, kaka je kaj poraba, slabosti, kvarljivost, skratka vse o tem avtu in motorju...

 

 

Hvala ?e vnaprej ;)

 

Lp

Napisano

motor 1.5 je isti v ve? modelih mazde 323...

 

motor je ?isto povpre?en, ni nek dirka? ipd...

 

poraba od 7 do 9 litrov povpre?no ponavadi pod 8 ali tu okrog, ?e je mestna vo?nja

 

o kvarljivosti pa ne vem kaj dosti povedat

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Guest BrainLess
Napisano

je 16 ventilec DOHC, dirka? res ni, "potegne" od 3,5 - 4k obratov naprej!

 

Je pa full notranje urejen - oblika, ?portni sede?i, tr?e podvozje, lega ok,.....

 

Kvarljivost - odvisno od prej?njega lastnika + potro?ni material (man?ete in podobno)!

 

Vsekakor pa ni slab avto - ravno nasprotno ;)

Napisano

Hvala za pomo? in uporabne informacije....

 

Aha, ?e nekaj, avto ima menda ?e serijsko vso in?talacijo za klimo, se pravi je potrebno kupit samo kompresor in ga priklopit, a imate kake veze tule na forumu, da bi blo mo?no kupit kompresor za klimo.....rabljen seveda

Namre? prijatelja moti samo to, da nima klime :ne vem:

 

Lp

Napisano

Hvala za pomo? in uporabne informacije....

 

Aha, ?e nekaj, avto ima menda ?e serijsko vso in?talacijo za klimo, se pravi je potrebno kupit samo kompresor in ga priklopit, a imate kake veze tule na forumu, da bi blo mo?no kupit kompresor za klimo.....rabljen seveda

Namre? prijatelja moti samo to, da nima klime :ne vem:

 

Lp

Tole z vso in?talacijo za klimo je larifari. Noben avto NIMA vgrajenega hladilnika, uparjalnika napeljanih cevi in ?ic in je brez kompresorja. :blink: Tako da kar pozabi na klimo, tako da bi vgradil samo kompresor. :(:(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

menjati mora? notranjo ?katlo za tisto kjer je hladilnik notri, potem hladilnik klime ?e mora? dati spredaj, potem rabi? kompresor, cevi,.....Tu okrog nas dela eden to, samo je cena okrog 120k sit.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Sem lastnik to?no takega modela, kot povpra?uje?. Vsi odgovori do sedaj so to?ni, dodal bi le, da se meni zdi teh 90 konj zelo ?ibkih, saj je res, da se nad 3000 solidno zavrti, samo imam feeling, da so do sedaj vsi avti, ki sem jih vozil in ki so imeli podobno mo? (ali pa celo manj) vsekakor bolj potegnili.

 

Glede klime, nisem strokovnjak, ampak do sedaj sem prejemal informacije, da vgradnja klime ni najbolj priporo?ljiva (pa ne zaradi stro?ka), ne vem pa razlogov za in proti, no za 120k bi jo jaz vgradil (imam pa res gumb za AC, tudi lu?ka zasveti :)), ker navkljub ?ibedahu zna kar zahajcati v tem vremenu...

Napisano

A tako potem :huh: , saj bi blo res mal ?udno, da bi blo vse napeljano....

 

Fantje moram vas pohvalit in va? forum, ker ste se tako hitro in korektno odzvali na moje povpra?evanje v zvezi z doti?nim avtom.

 

Hvala za pomo?, sedaj se je treba sam ?e odlo?it in kupit.... :)

 

Lp

Napisano

Pozdravljeni!

 

No pa sem na?el forum na katerem mi boste ?e najbolje odgovorili.

Zanimam se za nakup Mazde 323 C l.1996. Avto naj bi bil odli?en, samo saj veste, treba ga je pogledat a ne. Za ogled sem ?e dogovorjen, zdej bi pa prosil ?e mi kdo pove kje ma omenjeni avto kak?ne hibe na katere moram biti posebej pozoren, da ne bom kaj spregledal. Oz. ?e kdo vozi omenjeni model, bi prosil, da kaj o avtu napi?e.

 

lp, Grega

Napisano

Ne vem kaj vidite na C napram modelu f.F ima 5 vrat,ko zadaj podre? sede?e ful prostora.C je po moji oceni neprakti?en avto.F je ?portna liomuzina avto ki ima vse.obliko, velikost,opremo.model star 10 let pa ?e vedno zelo lep in iskan avto.Podvozje in motor isti c kot f.Edina slaba lastnost teh starih modelov 323f,626,xedos itd je elektronika-frtajler.Ko za?ne avto cukat, dela pa ne dela, al pa ?ist crkne je ?la elektronka-frtajler.Kkomur se je to zgodilo ?e ve kaj je ta pizdarija, ni poceni od 150.000 na gor-novo.Ne velja pa za vse, ko te dose?e te dose?e ?e te.Vsekakor model f dosti bolj?i in lep?i pa ?e razpon dodatne opreme je ful velik.Avto se da ful zrihtat.

Napisano

Prednost C modela pa je da jih ni veliko in ?e ga ima? dobro porihtanega zgleda zelo cool.Pa body kit se da lep?e gor nareti ker je trivratni model.Naredi? ali pa kupi? zadnje obrobe ki segajo od vrat pa ?ez cele blatnike zadaj(podobno kot ferrari testarosa), na feltne pa distan?nike da pridejo gume bolj ven,...

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ne vem kaj vidite na C napram modelu f.F ima 5 vrat,ko zadaj podre? sede?e ful prostora.C je po moji oceni neprakti?en avto.F je ?portna liomuzina avto ki ima vse.obliko, velikost,opremo.model star 10 let pa ?e vedno zelo lep in iskan avto.Podvozje in motor isti c kot f.Edina slaba lastnost teh starih modelov 323f,626,xedos itd je elektronika-frtajler.Ko za?ne avto cukat, dela pa ne dela, al pa ?ist crkne je ?la elektronka-frtajler.Kkomur se je to zgodilo ?e ve kaj je ta pizdarija, ni poceni od 150.000 na gor-novo.Ne velja pa za vse, ko te dose?e te dose?e ?e te.Vsekakor model f dosti bolj?i in lep?i pa ?e razpon dodatne opreme je ful velik.Avto se da ful zrihtat.

Vsake o?i majo svojga malarja. Men je BA model ponesre?en :( . Oto?ne prednje lu?i, nesre?en zadek, ?udne zadnje lu?i :( ...C mi je bolj v?e? ...sam mislim, da BG ni dobil dostojnega naslednika. BG je ustvaril nek image (eden prvih z 'zapiralnimi' lu?mi) pol pa :( ...Tist k je za BA pr?lo pa katastrofa (ni? s ?portnostjo)...so kr ukinil 323F :( ...pa tako zmagovalno se je za?el...323F BG je prvi veleprodajni ?portni mazdin hit pri nas (in po svetu), vsak ga pozna...kasnej?e modele pa le redki :( ...?al...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Guest BrainLess
Napisano

@ 323F

 

Tak kot si rekel - vsake o?i majo svojega malarja!

Mislim da je bg eden najbolj neposre?enih bodelov f-ke (l. 90)! Mi je recimo hatchback dosti lep?i, ?e sedan letnika 90mi je nekak lep?i od f-ke!

Tak da si pomojem BA zaslu?i već kot naziv f!

.... no, kasnej?i modeli f ke (letnik 00 recimo) so pa res ponesre?eni! Sej ne re?em da je slab - ravno nasprotno, samo f bi naj stal za ?portnost kar za ta model nebi rekel - bolj je podoben dru?inskemu mini enoprostorcu kot sport kupeju!

Napisano

Ok zdaj smo ugotovili da mazdini stevci so patoloski laznivci :)

Verjetno res ja. :D

 

Je pa zanimivo videt kazalec na tek hitrosti, seveda po klancu navzdol in z vetrom v hrbet. :lol:

Napisano

@ 323F

 

Tak kot si rekel - vsake o?i majo svojega malarja!

Mislim da je bg eden najbolj neposre?enih bodelov f-ke (l. 90)! Mi je recimo hatchback dosti lep?i, ?e sedan letnika 90mi je nekak lep?i od f-ke!

Tak da si pomojem BA zaslu?i već kot naziv f!

.... no, kasnej?i modeli f ke (letnik 00 recimo) so pa res ponesre?eni! Sej ne re?em da je slab - ravno nasprotno, samo f bi naj stal za ?portnost kar za ta model nebi rekel - bolj je podoben dru?inskemu mini enoprostorcu kot sport kupeju!

Se strinjam. F naj bi ostal ?portnik (leti na l.00).

Drga? pa vsake o?i majo svojga malarja tud 100% dr?i...

Va?n da je vsak s svojim zadovoljen ;) ...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Kar se ti?e mo?i motorja in zmogljivosti ... tole sem jaz spravil iz mojega avta, ki je enako motoriziran. :ne vem:

Jaz sem se pa za njim peljal z nagibalnikom.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz sem se pa za njim peljal z nagibalnikom.

In koliko je tebi kazal ?tevec :ne vem: ?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Jaz sem se pa za njim peljal z nagibalnikom.

Takrat sva ?la pa iz MS? okrog 200 km/h?

 

Tale fotka je bila posneta na poti, ko smo ?li na lanski koprski drag.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vozi kar imaš...  Od lastnika 13 naprej glej bencinarja... To je MOJE mnenje. 
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.