Skoči na vsebino

crd tuning box

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

zdej tudi sam lahko potrdim, da je kr razlika... kot pravi jures se najbolj pozna pospe?ek pri nizkih obratih... kdaj se turbina po?ene dejansko ne ?uti? ve? (ni ve? tistega prehoda oz. ne rabi? ?akat tam do 1800 obratov da se za?ene)... dost se pozna predvsem pri pospe?evanju v vi?jih prestavah in na klancu... poraba je ostala ista.

 

?e potegnem ?rto________ je bilo vredno investirat :)

  • Odgovori 63
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

zdej tudi sam lahko potrdim, da je kr razlika... kot pravi jures se najbolj pozna pospe?ek pri nizkih obratih... kdaj se turbina po?ene dejansko ne ?uti? ve? (ni ve? tistega prehoda oz. ne rabi? ?akat tam do 1800 obratov da se za?ene)... dost se pozna predvsem pri pospe?evanju v vi?jih prestavah in na klancu... poraba je ostala ista.

 

?e potegnem ?rto________ je bilo vredno investirat :)

 

Pa jebemu mast turbina se vrti skoz, samo nima dovolj obratov kar posledi?no da premalo tlaka, ?e ni tlaka ni u?inka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

no no... ?e bo? se za vsako malenkost tako razburjal, te bo ja ?e kje pobralo ;)

 

Mislim da ve? kaj sem hotel povedat, ampak vseeno... hvala da si me popravil :ljubezen:

Napisano

no no... ?e bo? se za vsako malenkost tako razburjal, te bo ja ?e kje pobralo ;)

 

Mislim da ve? kaj sem hotel povedat, ampak vseeno... hvala da si me popravil :ljubezen:

 

Lej to nekdo ki se ne spozna pol razlaga de turbina zalufa ?ele pri 1800 rpm in to meni in v to clo tolk verjame da ga sploh nima smisla nau?it-mu razlo?it kako to v resnici funkcionira.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni Mazda?i :cheers: !

 

Ima kdo izku?nje z Racechip tuningom. Vsi modeli so nastavljivi. Za osnovnega od?tejete 129 evrov (po?tnine za Slovenijo ni). Za moj model:

 

Mazda 6 120 CD

 

bi dosegel zavidljive rezultate.

 

http://www.racechip.de/racechip-chiptuning...-CD-1202-r.html

:jupiii:

 

V bistvu gre za nenastavljiv box (ne ?ip) - kar je ok ?e nima? DPF, ?e ima? ni priporo?ljivo.

 

Nastavljive naro?am jaz spet ta teden, 2 mam ?e - a sta ?e 2 kandidata? Ker je nemc rekel da bi za 4 dal pa ?e bolj?o ceno.

 

vikibald - te ki naro?am imajo 16 nastavljivih stopenj in jih ?e ene 15 vozi tukaj b.p.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sem s tem MAL-om kar zadovoljen. Do zdaj sem ga sprobal do 9-te stopnje. Na dolo?enih ne zazna? skoraj ni?, na dolo?enih se mu malo fuzla, ene pa trgajo gate. Poraba sicer ni ni? manj?a, prej bi rekel, da je lahko malo ve?ja, ker zaradi pretiranega navdu?enja preve? hodi? po stopalki. Ob "normalni" vo?nji pa najverjetneje ostane enaka.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Jaz imam na 7. Na 8 se mu je ?e motor malo v prazno vrtel pri naglem pospe?evanju (ampak se mi ni zdelo, da tudi kolesa, ker se ni sli?alo ni? ?kripanja). Isto na 9-tki. Moram probat ?e ostale variante nad temi ?tevili (?rke).

Napisano

V bistvu gre za nenastavljiv box (ne ?ip) - kar je ok ?e nima? DPF, ?e ima? ni priporo?ljivo.

 

Nastavljive naro?am jaz spet ta teden, 2 mam ?e - a sta ?e 2 kandidata? Ker je nemc rekel da bi za 4 dal pa ?e bolj?o ceno.

 

vikibald - te ki naro?am imajo 16 nastavljivih stopenj in jih ?e ene 15 vozi tukaj b.p.

 

Sori ker mogo?e spra?ujem neumno, vendar tole izjavo na strani RaceChip razumem kot da se da nastavljati:

 

...We deliver the RaceChip with the best possible setting for your vehicle type. You can adjust the performance according to your requirements on the RaceChip...

Napisano

Sori ker mogo?e spra?ujem neumno, vendar tole izjavo na strani RaceChip razumem kot da se da nastavljati:

 

...We deliver the RaceChip with the best possible setting for your vehicle type. You can adjust the performance according to your requirements on the RaceChip...

 

Jah lahko je dvoumno. Lahko mislijo, da ga oni pred po?iljanjem nastavijo za dolo?en motor (we deliver)....kar imamo mi in ?e bi imel rad isto je to, da je ali na boxu stikalo ali potenciometer s stopnjami, ali pa celo daljinec za preklop med programi.

You can adjust bi moralo to pomeniti - ampak kako - nekateri imajo tudi USB port in mora? vsaki? PC priklapljat, variant je polno

 

?e je pa samo box brez vsega je natjunan 100%

 

http://www.racechip.de/racechip-chiptuning...-CD-3954-r.html

v specih pi?e performance adjustable a na sami ?katli ni videti ni?esar....

 

Tole pa kar pozabi - marketing. Ostane isto, ?arovnij pa ne mora delati Fuel Saving up to 1,0 l / 100km

 

http://www.racechip.de/RaceChip-Installation-11i.html

v videu je videti samo ?katla, brez nastavitev.

You can increase or decrease the performance of the RaceChip on your own. You can choose between „maximum performance“, „price-conscious economic tuning“ or a „reasonable mixture „of both

 

kr neki....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.