Skoči na vsebino

crd tuning box


rovnca

Priporočeno sporočilo

Stvar ni enaka, ker tebi ?e vedno ne vle?e pod 1800 obrati, s međix boxom pa ti vle?e ?e prej.

Pa dizla ima? pa te jes trah kajenja, pa ?lovek to dobi? zraven for fee. :D

 

Pa brez zajebancije, tud moj turbak "pokadi" ?rno ?e preve? zahtevam od njega, ampak komaj vidno, tako de ne moti tistih ki so tistih nekaj trenutkov za mano.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 63
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Mogo?e sem slabo napisal, meni je pozimi avto tudi vlekel pri nmizkih obratih, samo ko se je ozra?je segrelo je za?el kadit in ni ve? vlekel kot prej....pa poraba mi je zrasla iz sedanjih 6.1 na 8.5...

Na tistih treh ?icah ki gredo na commorail, nima? mo?nosti regulirati ni? drugega kot da z uporom se motorju zla?e? vrednost in elektronikas posledi?no dvigne pritisk v commonrailu...zato je po moje u?inek enak

kolko bi me pri?u ta modul za mojo mazdo?

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e sem slabo napisal, meni je pozimi avto tudi vlekel pri nmizkih obratih, samo ko se je ozra?je segrelo je za?el kadit in ni ve? vlekel kot prej....pa poraba mi je zrasla iz sedanjih 6.1 na 8.5...

Na tistih treh ?icah ki gredo na commorail, nima? mo?nosti regulirati ni? drugega kot da z uporom se motorju zla?e? vrednost in elektronikas posledi?no dvigne pritisk v commonrailu...zato je po moje u?inek enak

kolko bi me pri?u ta modul za mojo mazdo?

 

Moja poraba pri zadnjem tanku je bila 6,3.

Verjetno bi bila ?e manj?a, ?e bi ve? vozila najdra?ja, ker jaz jo kar ganjam po teh ovinkih. :hudicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja poraba pri zadnjem tanku je bila 6,3.

Verjetno bi bila ?e manj?a, ?e bi ve? vozila najdra?ja, ker jaz jo kar ganjam po teh ovinkih. :hudicek:

 

Ni re?eno,ker dizela?a mora? vozit v vi?jih prestavah z ni?jimi obrati.In to ponavadi ne?nej?emu spolu ne gre najbolj?e od rok. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zgleda da je pri nas druga?e, ker ko se je dnevno vozila v GO je bla poraba 5,9

 

z ali brez powerboxa? Je pri tebi kaj razlike pri porabi?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Brez problema. Ce mas dpf je tole veliko bolj primerno ker ima 16 stopenj za nastavljati, tako lahko tudi pozimi downsizeas da ne kople ko nor ali unicuje gum

 

A, to pa nism vedu... zanimiva re? potem. Cene se pa gibljejo okoli?
ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne vem, ce bi dal se jaz tega...moram mal vprasat za mnenje na gama servisu

 

iceman mi je vse povedal...ne bomo to montiral

 

mal manjka moci pri prehitevanju ampak bo ze..za avtocestna kruzanja je dost moci

 

A boss-a si kj vpra?al ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Obvezno mora bit nastavljiv... ker ?e ne bo? preklel vse ?ivo saj tisti, ki so nenastavljivi fliknejo do konca vbrizg in zarad premal zraka zadu?i motor. To je pri polnem pospe?evanju recimo v drugi ali tretji od 2000 -4500 obratov.

 

Zato vzame? nastavljivega, da najve?ji efekt doda v mal vi?jih obratih, kjer res potegne. Na?eloma je ?e fino ravno zarad tega, da 99,5% vo?nje p-box ne igra nobene vloge in ne vpliva na delovanje motorja, ?e pa rabi? mo? je pa vedno na voljo tiste parkrat, k je treba pri prehitevanju al pa kak?nemu olimpijcu pokazat pri pospe?evanju iz cestninske, da tisti ?tirje krogci le niso uber alles. :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Obvezno mora bit nastavljiv... ker ?e ne bo? preklel vse ?ivo saj tisti, ki so nenastavljivi fliknejo do konca vbrizg in zarad premal zraka zadu?i motor. To je pri polnem pospe?evanju recimo v drugi ali tretji od 2000 -4500 obratov.

 

Zato vzame? nastavljivega, da najve?ji efekt doda v mal vi?jih obratih, kjer res potegne. Na?eloma je ?e fino ravno zarad tega, da 99,5% vo?nje p-box ne igra nobene vloge in ne vpliva na delovanje motorja, ?e pa rabi? mo? je pa vedno na voljo tiste parkrat, k je treba pri prehitevanju al pa kak?nemu olimpijcu pokazat pri pospe?evanju iz cestninske, da tisti ?tirje krogci le niso uber alles. :hudicek:

 

Koliko pa stane nastavljiv tuning box, nikjer nisem zasledil cene.

 

LP

Bo?tjan

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 7 mesecev kasneje...

Da obodim mal tole temo...

 

Na moji mazdici mi manjka tista pikica na "i" pri pospe?evanju... pa me zanima, zdej ko se vsi ?e en lep ?as vozite z vgrajenim temle boxom naokol... a se izpla?a?

 

?e ja, mi zna kdo dat kak link, katerega moram vzet za svojo M6...

 

thenk juv

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oooouh Yeah :)

 

Mi imamo Mal electronics, ki deluje odli?no in 'varuje' DPF ker je nastavljiv, lahko proba? mojega

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Mene tudi malo mika, da bi ga dal noter. Imam pa staro 6-ko brez PDF-ja :D Ima kdo kakega nastavljivega za probat? Ali pa ?e ima kdo rabljenega...?

 

se prodaja v malih oglasih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jep, ?e dobil ZS. Zdaj samo ?e ?tudiram, koliko se mi to spla?a glede na to, da sem ve?inoma uporabnik avtocest. Zvo?nega zidu tam (navadno) ne podiram, se pa prepucavamo med 100 in 170km/h, kar je itak klasika, ko se spravijo kamjonđije prehitevat s sendvi?em v eni roki, cajtngom v drugi ter avto?toparko nekje vmes. ?e bi se mi poraba zmanj?ala za kak liter (zdaj imam cca 7,3l), bi bil to recimo kar dober argument :jupiii: Jures, ti ima? to zadevo ?e dalj ?asa vgrajeno? So bile kake te?ave kdaj?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jep, ?e dobil ZS. Zdaj samo ?e ?tudiram, koliko se mi to spla?a glede na to, da sem ve?inoma uporabnik avtocest. Zvo?nega zidu tam (navadno) ne podiram, se pa prepucavamo med 100 in 170km/h, kar je itak klasika, ko se spravijo kamjonđije prehitevat s sendvi?em v eni roki, cajtngom v drugi ter avto?toparko nekje vmes. ?e bi se mi poraba zmanj?ala za kak liter (zdaj imam cca 7,3l), bi bil to recimo kar dober argument :jupiii: Jures, ti ima? to zadevo ?e dalj ?asa vgrajeno? So bile kake te?ave kdaj?

 

Nisem ?e sli?al pri 15ih za eno samo te?avo - le na novi Cd2.2 163, ki je o?itno ?e sw-ko nadgrajena s CD129..

 

moja CD129 dela b.p.

 

Spla?a se ti ?e se vozi? v situacijah, kjer potrebuje? trenutno mo? - prehitevanje, ve?je 'dru?inske' potovalne obremenitve....

 

Pozna se sunek in mo?, ter tudi v ?esti ali 5-i mirno prehiteva? ali pospe?uje? v najhuj?e klance

 

Poraba pri moji CD143 se ni spremenila - res da ne gledam na porabo in sem imel ve?inoma autobahne, je bila poraba povpre?no 7 - kar ni veliko za CD143 + dodatek - cca 165KM

 

Najbolj?i pridobitek, pa je da za?ne motor vle?i iz kleti - od 1100 rpm naprej, kjer je do sedaj luknja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nope, cd163 in 180 imata vecji turbo, poleg elektronike

 

?udno potem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.