Skoči na vsebino

za Symona


jures

Priporočeno sporočilo

Toliko za informacijo, Megane RS je zdaj uradno najhitrej?i street legal FWD avto. Renault jajca gor ali dol, FWD kao ni za dirkat gor ali dol, s tem avtom ima? lahko na progi tak?ne ?ase, da se samo smeji? dra?jim avtom in celo avtomobilom, ki so v svojih ?asih veljali za super?portnike (Lambo in Dodge)...

 

Evo nekaj zanimivej?ih avtomobilov in ?asov iz te spletne strani, za primerjavo:

 

Honda NSX-R 7:56.73

Subaru Impreza STI Spec C MK.II 8:06.01

BMW Z8 8:07.00

BMW M6 8:07.76

Renault Megane RS 265 Trophy 8:07.97

Lamborghini Diablo SV 8:09.00

Dodge Viper GTS 8:10.00

KTM X-Bow 8:10.00

Mitsubishi Lancer EVO IX 8:11.00

BMW M5 (E60) 8:13.00

Renault Megane R26.R 8:16.90

Lexus IS F 8:18.00

BMW M3 (E46) 8:22.00

Nissan Skyline R32 GT-R 8:22.38

Ford Focus RS Mk. II 8:26.00

Nissan 350Z (283bhp) 8:26.00

BMW M5 (E39) 8:28.00

Nissan Skyline GT-R R34 8:28.10

Renault Megane RS Mk III 8:29.00

BMW M3 (E36) 8:35.00

Ford Focus ST 8:35.00

Opel Astra OPC '05 8:35.00

Mini John Cooper Works 8:35.00

Renault Megane Sport Trophy 8:38.00

Mazda 3 MPS 8:39.00

Honda S2000 8:39.00

Honda Integra Type R (DC2) 8:43.00

Honda Civic Type-R (EP3) 8:47.00

Renault Clio III Sport 8:47.48

Renault Clio V6 Mk I 8:49.00

VW Golf Mk V GTI 8:53.00

Renault Twingo RS (Cup Chassis) 9:00.40

VW Corrado VR6 9:24.00

Mazda MX 6 9:29.00

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po moje bi bil bolj realen test npr. da testirajo avto eno leto in dirkajo z njim 1x tedensko....npr. od servisa do servisa, in potem bi izbrali najbolj?i avto po kriteriju, z najmanj okvarami in ?asom na dirki....me prav zanima katera znamka bi bila na vrhu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ima znanec tanovga Megana RS-a in je ?e na koncu z ?ivci, skos po servisih, na valarjih mu je pa avto pokazal manj konjev kot v prometni :hohoho: ...se mu trga kolkr berem po FB-ju :hohoho:

 

verjetno je pozabu ?tet ?e tizga za volanom :hohoho:

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • https://www.slovenskenovice.si/bulvar/tuji-traci/tito-sploh-ni-bil-tito/
    • Po mojem, najboljših 6 minut, porabljenih na Youtube. Kapo dol ustvarjalcem!    
    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.