Skoči na vsebino

Prvi avto

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?e bo? gledu benz agregate, se (na?eloma) ne rabi? bat glede pokvarljivosti, pleh pa kot re?eno, zlasti kaki letniki 02, 03 so bolj piz..rija (rjavijo kot Opl Kadetti, letnik 90)! :vskalo::whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je JozaGulikoza napisal:

?e bo? gledu benz agregate, se (na?eloma) ne rabi? bat glede pokvarljivosti, pleh pa kot re?eno, zlasti kaki letniki 02, 03 so bolj piz..rija (rjavijo kot Opl Kadetti, letnik 90)! :vskalo::whatever:

 

 

Sam res kar neb verjeu ?e nem meu 6ke 140D. Kupu sem jo 2008. Sem ?e celo streho moral pokorigirat z korekcijo. Najmanj?i kamen?ek na streho pa gre lak in osnova. Pleh je pregovorno japonski - slab. Pol mi je pa ?e servo motor za?el nagajat, tko da so mi zamenjal celo kapsulo z motor?kom. saj ne vem kako se temiu pravi. Pa plastika na pragih se je raz?la tko da so jo morali sestaviti in enkrat sem imel problem s kontakti. Skratka za tako odli?en avto v prvih treh letih preve? ?rnih pik.

 

 

Mazda pa taka. In to GT. Naslednji?sam ?e nemca gledam. BMW ali pa passat.

Napisano
  je pristavc napisal:

?e zmer me zanima kok majo m6 bencinarji porabe kej..

 

Uf, to je pa te?ko kar tako povedat. Kolega ma ?estko 1.8 in ima redko kdaj ?ez 8 porabo (tudi, ko bo kupoval novo ?estko bo spet vzel bencinarja 1.8) , jaz imam 2.0 in sem imel tudi ?e 12 povpre?je. Sem pa imel tudi 6,7 na cel tank, povpre?je imam pa nekje med 9 in 10 (z veseljem tudi ve?). Vse je odvisno kako vozi?. Jaz pa? rad dr?im pritisnjeno tisto desno stopalko.

 

Druga?e pa jaz z rjo nimam nobenih problemov (pa nisem ravno skrben do avta, pranje pa to, in vedno je gara?iran), prav tako nimam nobenih luknjic od kamen?kov po havbi (l. 2005).

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano
  je pristavc napisal:

?e zmer me zanima kok majo m6 bencinarji porabe kej..

 

Moja od 9 naprej, tud 40+ l/100km je blo ?e :blush:

 

Povpre?na in ne trenutna ker trenutna je tud 170+ l/100km

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nekje povpre?no porabu uporabnikov je najbolje preveriti tukaj in to je kar najbolj?i pribli?ek tistega kar lahko pri?akuje?. ?e vozi? relacije bo manj, ?e stiska?, po mestu al pa hitro po AC pa bo cifra ?la navzgor. V glavnem ni? posebej pretresljivega :blush:

 

kar se pa laka ti?e in rje pri meni na prvi ?estki (letnik 2004) ni bilo niti sledu o rji je pa za moje pojme bila havba preve? popikana od kam?kov. Na trenutni ?estici (letnik 2008) pa sem tudi kar zadovoljen z lakom. Sej se najde kak?na pikica od kamen?ka ampak ?e zdale? ne tolk kot na prej?nji.

33112_1.png

Napisano

To ni ?ala, ?e te zanima eno leto star TDI karavan, dobesedno nov povej. Moj stoji (govora je o plehu) in sem dal oglas ne zaradi denarja ampak ker res stoji :blush: ga je pa ?koda prepolen opreme....?re 6-7, ?e se potrudi? tudi 5,0, sam to pa? ne gre s 170km :hudicek:

MX5 je prevzela njegovo mesto v polni meri, ?ena pa swifta fura...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

To ni ?ala, ?e te zanima eno leto star TDI karavan, dobesedno nov povej. Moj stoji (govora je o plehu) in sem dal oglas ne zaradi denarja ampak ker res stoji :blush: ga je pa ?koda prepolen opreme....?re 6-7, ?e se potrudi? tudi 5,0, sam to pa? ne gre s 170km :hudicek:

MX5 je prevzela njegovo mesto v polni meri, ?ena pa swifta fura...

 

kaj pa pozimi?

Napisano

v planu je seveda nadomestek, rabljen ki ne rabi kaska in lahko stoji pred bajto.........med drugim rabim tudi 4 zice za froce.

 

Exeo je od marca naredil 640km....od tega 400km morje in nazaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

No evo,ker se po?as pribli?ujemo izpitu,se pribli?ujemo tudi izboru za prvi avto.Svoj izbor sem zo?al na dva auta. Mazdo 323F 1.5, ter Mazdo MX-3 1.6.

 

Zdej me pa zanima najbl poraba,ter koliko so to trpe?ni auti,da ne bomo sam ?raufal skos.

 

L.P

Napisano

Mx3 bo? izredno te?ko dobil lepo, potem drugi problem bodo pa rezervni kosi, zadeva ki te zna iz?ivcirat <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

predlagam 323F, saj je MX-3 zelo malo, in pa znajo dobro najedat ?ivce s svojimi posebnostmi in dragimi deli...

 

?e rabi? avto za od A do B, potem raje 323F... delov je ko smetja, crkne pa itak bolj malo :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Pa ?e ?e se misli? pogosto po mestih vozit (iskat parkinge), te znajo nervirat enormno dolga vrata (bi jih bilo prov zanimiovo pomerit, hehe). :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Rja jih daje ko svinja (zadnji blatniki, pragovi, podvozje), no je pa? star Japonc, tle nima? kaj, kar se tega ti?e, pa ne vem ?e je kakr?nakoli te?ava. :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.