Skoči na vsebino

Servis Korenjak - Ptuj - izku?nje ?


Priporočeno sporočilo

pozna kdo, so OK, je ?e kdo dal tam ?istit ?obe... ??

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pozna kdo, so OK, je ?e kdo dal tam ?istit ?obe... ??

 

Toyota servis ptuj ga redno uporablja, nam se pa na Premacyju niso ravno obnesli, je pa to bila ?e stara rotacijska Denso pumpa, ki jih pa ne servisirajo oz. jih nih?e v sloveniji.

 

So pa ?e nekaj vozil tudi dobro naredili oz porihtali, za samo ?i??enje diz pa sem sedaj ravno izvedel, da je naredil ?e nekaj ?estk in da je bilo dobro narejeno, pa kupi potem ?e nove podlo?ke ?e ?e kaj dela?, pa javi ceno, ker rabi tudi brat.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zdaj v sredo sem naro?en, potem bomo pa videli :)

 

upam da se bom domov peljal lep?e kot tja...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa te oz. jo matra?

 

ena dizna neprijetno tol?e... posledi?no mal bolj kadi kot je treba, in pa pri 1250 RPM trese motor malce... pa gremo probat, ?e bo ?i??enje kaj prineslo, druga?e je nova dizna na sporedu... $$$$ :(

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?i??enje je prineslo izbolj?anje, vsaj kolikor sem videl na poti domov iz Ptuja... avto pri 1200 RPM ne trese, zaenkrat... bomo videli, kaj bo ?as prinesel...

 

cena... skroaj 180 EUR..... za ?i??enje vseh 4 ?ob...

 

naslednji korak bo menajva ?ob, ?e se napaka ponovi, ker so ?obe na Mazdi Denso, in se jih ne da popravljati... :P

 

exclusive car ...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tako... z veseljem sporo?am, da se je napaka po nekaj dneh vo?nje ponovila, sicer manj o?itno, pa vendar je tu... pri hladnem motorju ?oba tol?e kot kladivo po nakovalu, pri ogretem dela lepo, vendar pri cca 1200 obratih motor cuka in ne te?e enakomerno, pri pospe?evanju pa kadi v dimnih intervalih... torej diagnoza, nekje med 4 ?obami je ena, ki je bolj bolna kot normalno... :P

 

sedaj sem zmenjen s kolegom, da dobim tri rabljene ?obe na test, ?e bodo ustrezale, bom probal najti eno uporabno...

 

exclusive car... <_<

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.