Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem,

 

Imam nadle?en problem. Pred ?asom sem postal pozoren na tresenje avta. Po 2 urnem ne?nem matretiranju vulkanizerja in neodpravi tresenja, avto dvignemo na dvigalu, da so bila kolesa brez obremenitve in avto ?e vedno trese. Ugotovitev, da ni problem ne v gumah in ne v plati??ih. Problem polosovine. Peljem avto mojstru, odmontira dol obe polosovine, da pregledati, na eni zamenjajo kroglice in ?e nekaj in zadeva urejena.

Rezultat. Avto pri hitrosti od 140-170 kmh ne trese ve? kot je prej, za?el pa je tresti od 120-140. Ne trese samo volan ampak tudi sede?e, torej cel avto.

Se je kdo sre?al s podobnimi te?avami in ali se komu zdi kaj bi ?e lahko bilo narobe, da se nadle?no tresenje odpravi. Pri ni?jih hitrosti se tresenja ne ob?uti.

 

Hvala za odg

 

lp Dii

Napisano

sam sicer nimam enakega problema, imam pa problem, da avto pri sukanju volana, ali pri po?asnem manevriranju naprej nazaj na parkiri??u npr., spu??a pokajo?e zvoke iz sprednjjega dela podvozja, kot bi roke ali obese imele zra?nost, zato smo ?e ve?krat preverili obese, roke, stabilizatorje, itd... pa to ni to, poka pa ?e naprej...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

sam sicer nimam enakega problema, imam pa problem, da avto pri sukanju volana, ali pri po?asnem manevriranju naprej nazaj na parkiri??u npr., spu??a pokajo?e zvoke iz sprednjjega dela podvozja, kot bi roke ali obese imele zra?nost, zato smo ?e ve?krat preverili obese, roke, stabilizatorje, itd... pa to ni to, poka pa ?e naprej...

 

Kaj pa homokineti?ni zglob?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

sam sicer nimam enakega problema, imam pa problem, da avto pri sukanju volana, ali pri po?asnem manevriranju naprej nazaj na parkiri??u npr., spu??a pokajo?e zvoke iz sprednjjega dela podvozja, kot bi roke ali obese imele zra?nost, zato smo ?e ve?krat preverili obese, roke, stabilizatorje, itd... pa to ni to, poka pa ?e naprej...

 

 

Cao

 

Pri meni je tudi tako pokalo pri speljevanju, ce je bil volan namotan v levo ali desno, vzrok, poskodovan homokineticni zglob, to sem zamenjal zdaj tega zvoka ni vec

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Napisano

Pri meni isto tako poka in smo ugotovili, da ima volanska letev luft. Tam pri nogah sname? plastiko, kjer pride ?tanga od volana v ''tla'' in tam je luft. Zaenkrat bom pustil tako kot je, druga?e pa na obnovo.

Napisano

Mi je pa rekel kak?ne pol leta nazaj mehanik na A-Cosmosu, da naj bi spodaj na podvozju na letvi bila ena velika matica, ki je zelo te?ko dostopna in ko se jo zategne, naj bi pokanje izginilo. Ampak jo z mojim mehanikom nisva na?la. Mogo?e kdo kaj ve? ve o tem?

Napisano

A NI BLO re?eno, da je fora v masti, s katero je podmazana volanska letev? Odkar so mi ji podmazali je mir s pokanjem.

Napisano

Pri meni se dejansko ?uti luft, ?e z roko posku?am premikati levo in desno letev pri nogah. Mast je samo ubla?ila pokanje za nekaj ?asa. Volan noter in ven pa zale?e le za kak teden ali dva, da je pokanje ubla?eno.

Napisano

Dostkrat je tud problem, da folk mota volan na mestu in dr?i bremzo zraven (med drugim tud moja najdrazja) in takrat se sli?i je?anje in stokanje vse mehanike okol koles, kako joka in jo boli... Na?a sicer se tega zaveda, pa tud opozoril sem jo ?e, samo se ?e kr precejkrat spozabi... :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

A NI BLO re?eno, da je fora v masti, s katero je podmazana volanska letev? Odkar so mi ji podmazali je mir s pokanjem.

 

ja problem je v masti!vse Mazde (skoraj vse no) pokajo pri vrtenju volana!

re?itev je v z mazanjem letve!

postopek je ?e prikazan v DIY-u na tem foromu!!!

za?asna re?itev je pa, da malo premika? volan in sicer noter-ven, gor-dol...in to je to!za?asno!

Napisano

Zdravo,

 

jaz imam pa problem s tresenjem, katerega se sicer zacasno da omiliti/resiti s centriranjem gume, ampak moram le to ponavljati na dober mesec in pol. Pri zadnjem centriranju smo ugotovili, da rob feltne (17" lita, mazda6 2011) opleta par milimetrov levo desno, kot tudi gor/dol. Rob, na katerega nalega guma je ocitno naravnost odstruzen, saj se guma vrti popolnoma naravnost (ne opleta sem ter tja), opleta le feltna. Zanima me ce kdo ve, kaksne so tolerance pri izdelavi mazdinih 17" felten ... na MMSu preverjajo tolerance pri proizvajalcu, ampak imam obcutek da me bodo na suho n.... in bom na koncu ostal slabe volje in s krivimi feltnami na novem avtu.

 

Hvala za odgvor!

Napisano

Tole pa prvi? sli?im, da bi bila te?ava z originalnimi litkami. A je to problem z vsemi ?tirimi al je samo ena problemati?na?

 

Sploh mi je pa ?udno to, da se ti centra?a podere po mesecu vo?nje saj bi bilo to lahko mo?no le v primeru, da ti padejo ute?i dol ali pa ti gumo zavrti v plati??u. Da pa bi za to bilo krivo plati??e je pa mo?no edino, ?e se res tolk zvija sam pol bi bilo vidno tud na gumi, da opleta. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

to da se razbalansira je tudi meni cudno, ker ni nobene logicne povezave.

No klub temu pa feltne opletajo, ce ni drugega vsaj cudno zgledajo, pa tudi vulkanizerji niso najbolj zadovoljni ;)

Drugace pa 3 od 4h felten, tovarniske, originalne, kakrsne sem dobil na novem avtu

Napisano

ja problem je v masti!vse Mazde (skoraj vse no) pokajo pri vrtenju volana!

re?itev je v z mazanjem letve!

postopek je ?e prikazan v DIY-u na tem foromu!!!

za?asna re?itev je pa, da malo premika? volan in sicer noter-ven, gor-dol...in to je to!za?asno!

 

Sori ampak v DIY tega ne nejdem :ne vem:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.