Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Sen nov ponosni lastnik Mazde 3 GTA letnik 2005 motor 2.0 150km. Zanima me katero olje mi priporo?ate za omenjeni avto.

 

Hvala.

Napisano

Sam imam Castrola....naj bi bil pa motorju zelo v?e?en MOTUL.

 

tega imam jaz po tanovem,kako se bo obnesel povem ?ez 18kkm :P

Welcome

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

v navodilih ti verjetno pise 5w30....je kar standard za mazde

 

jaz bom (oz. pelko bo) danes tudi dal motul eco-nergy 5w30 v mx5

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

OK potem bom dal Motul. Kateri 5W30 ali 5W40.

 

jaz imam 5W40

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

jaz imam 5W40

 

Ampak po navodilih je 5W-30, 10W-40 ali pa 5W-20 :vskalo:

vse API SL ali ACEA A3/A5

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ampak po navodilih je 5W-30, 10W-40 ali pa 5W-20 :vskalo:

vse API SL ali ACEA A3/A5

 

jebes navodila :D

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Pozdravljeni,

 

Sen nov ponosni lastnik Mazde 3 GTA letnik 2005 motor 2.0 150km. Zanima me katero olje mi priporo?ate za omenjeni avto.

 

Hvala.

 

DEXELIA 5-30 ti je edini spas!!!

?e ho?e?, da ti ga ne skuri pred?asno!

Napisano

Sam imam Castrola....naj bi bil pa motorju zelo v?e?en MOTUL.

 

Ja u bistvu mu je celo tako v?e?, da ga zelo z veseljem popije! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

DEXELIA 5-30 ti je edini spas!!!

?e ho?e?, da ti ga ne skuri pred?asno!

 

Aha in zato mam js skoz dost olja, pa nimam dexelije ??? ?zmeden??zmeden?

 

Tole so malo bu?ke.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja u bistvu mu je celo tako v?e?, da ga zelo z veseljem popije! <_<

 

No ja no, lih neke krize ni pri Castrolu, slab deciliter mi ga je skurilo na relaciji cca. 1200 km, s tem da se je vozilo tja in nazaj med 170-190 km/h, pa ene 2 postanka. Kot sem govoril z mehankarjem Mazda popije nekaj olja ?e jo tera? nekaj ?asa in ne pogleda? olja. Jest ga vedno, pa? preventivno, najmanj 1x mese?no.

Napisano

Ne Grega, jaz imam Motul noter po novem, ampak nekak imam ob?utek da tole ne bo najbolj?a izbira (sej to je ?e Javar pred cajtom govoru, da Motula mi bo ?rla, ampak jebiga). Naslednji? znam nalit noter kar Extralube 5W30, iz Leklerja! :P:hudicek:

 

Razmi?ljam pa seveda tudi da bi Metabonda nalil tudi v tale agregat, pa ?e Sirius mi bo dal garant kak?en pameten popust, ko sem ?e ute?ena stranka! :bravo::danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz mam Motul 5-40, zaenkrat brez kakih ve?jih po?rtij. Narejenih cca 10 tkm dolil sem cca 1 deci. Sem pa kupu 5 litrsko kanto tko da ga je ostal dost za dolivat :hudicek: .

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.