Skoči na vsebino

Te?ave s klimo M6


Priporočeno sporočilo

Danes mi je med vo?njo nehalo hladiti po kaki uri in pol vo?nje do dveh, nekje na Kne?aku. Ne bom govoril, da smo bili do Trojan vsi kuhani kot juhca v avtu. Torej:

- Ko klimo pri?gem se takoj vklopi ventilator.

- cev, ki navadno crkuje pri teh avtih je bila ?e menjana.

- plin je v sistemu (preveril s kratkim pritiskom na oba ventila za izpust)

- Rele pomojem deluje, saj sem ga med delovanjem menjal z onim od meglenk in je meglenka delala, ko sem pa rele od meglenk dal h klimi ni bilo ni? od ni?.

- cevi klime niso hladne morale bi biti ledene.

- ob vklopu klime se ne sli?i tisti klik oziroma pk ki se sli?i sicer ob vklopu, na enih avtih ?ez nekaj sekund na mazdah pa takoj.

 

Evo sedaj pa zbiram predloge kaj je crknilo. Spet.

 

Aja: M6, 2007 FL CD120 DPF.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes mi je med vo?njo nehalo hladiti po kaki uri in pol vo?nje do dveh, nekje na Kne?aku. Ne bom govoril, da smo bili do Trojan vsi kuhani kot juhca v avtu. Torej:

- Ko klimo pri?gem se takoj vklopi ventilator.

- cev, ki navadno crkuje pri teh avtih je bila ?e menjana.

- plin je v sistemu (preveril s kratkim pritiskom na oba ventila za izpust)

- Rele pomojem deluje, saj sem ga med delovanjem menjal z onim od meglenk in je meglenka delala, ko sem pa rele od meglenk dal h klimi ni bilo ni? od ni?.

- cevi klime niso hladne morale bi biti ledene.

- ob vklopu klime se ne sli?i tisti klik oziroma pk ki se sli?i sicer ob vklopu, na enih avtih ?ez nekaj sekund na mazdah pa takoj.

 

Evo sedaj pa zbiram predloge kaj je crknilo. Spet.

 

Aja: M6, 2007 FL CD120 DPF.

 

?e da je v sistemu, a kdaj je bil nazadnje menjan? Jaz sem menjal eno leto 'nov' plin, pa mam sedaj ?eljen rezultat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e da je v sistemu, a kdaj je bil nazadnje menjan? Jaz sem menjal eno leto 'nov' plin, pa mam sedaj ?eljen rezultat

 

Menjan je bil lani ali max predlani ko mi je spustila cev, ki spusti vsem M6, to je tista pod akumulatorjem in ko?ta 180?.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej lahko da ga ima? samo premalo - plina mislim. Da je ven pihnilo ?e ni? ne pomeni saj je lahko koli?ina plina prenizka oziroma prenizek tlak v sistemu. Mislim, da je edina re?itev, da odpelje? tja kjer ga filajo pa naj samo priklopi gor pa pogleda kolk je vrednost.

 

Po moje ti ?e kje drugje po?as spu??a... recimo ravno na ventilu za polnjenje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ponavadi je tako, da ?e je premalo plina oz prenizek tlak ti tla?no stikalo ne vklopi kompresorja.

 

ima kdo napravo za iskanje plina ( torej ne barvilo UV lu? in o?ala, ampak detektor plina)?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo postavljena diagnoza. Odletela je sklopka kompresorja. Sam bog mi je ni izgubil ampak je bila na plasti?nem pokrovu motorja in je ?akala da jo poberem. Celo vijak s podlo?kami je bil ?e tam. Sestavili smo nazaj in zadeva ?pila.

 

Ne mor? verjet kaka sre?a, da je nisem zgubil. Bojda stane okol 700?.

post-3203-1373486782_thumb.png

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Da malo obnovim temo.

Tudi mene heca omenjeni rele. Sem ga ?e spucal in je malo bolje, ampak ?e vedno ne vklopi vedno kompresorja. Kje se da kupiti novega razen na mazda servisu, ker v BTC-ju so mi rekli, da stane 61??!? Hvala!

 

LP M

 

http://www.mazda-si.net/topic/12213-rele-za-klimo/

 

Sem na?el...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 leta kasneje...

Lani sem pri peletu rihtal klimo in je odkril poceno cev. Zadevo mi je nato zamenjal in klima je delala par mesecev. Ze pozimi sem opazil da ne hladi vec. Zdaj pa se blizajo vroci dnevi in sem spet brez klime...Kaj bi lahko bilo poleg salabajzerske menjave? se mi zdi da pele ni odkril vseh napak, glede na to da je klima hladila cca 4 mesece ali pa je slo kaj na novo. Ima kdo kak kontakt v LJ da na hitro zrihtam? muci me da bom spet placeval za odkrivanje napake ceprav sem ze lani, a madezi od barvila ostanejo in jih lahko sam odkrijem z ocali?? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.