Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Pred enim mesecem sem postal sre?en lastnik M6 l. 2003 136KM diesel Sport Combi.

Do sedaj je delalo vse ok, sedaj pa mi zjutraj, ko je hladna, na prostem teku kar crkne. Pa jo ponovno za?enem, pa v?ge, pa spet crkne. Da ne crkne jo malo dr?im na obratih.

To dela dokler se ne segreje, pol pa dela ok.

 

A moram ?e zagnat paniko?

 

Easy

Napisano

Zdravo!

 

Pred enim mesecem sem postal sre?en lastnik M6 l. 2003 136KM diesel Sport Combi.

Do sedaj je delalo vse ok, sedaj pa mi zjutraj, ko je hladna, na prostem teku kar crkne. Pa jo ponovno za?enem, pa v?ge, pa spet crkne. Da ne crkne jo malo dr?im na obratih.

To dela dokler se ne segreje, pol pa dela ok.

 

A moram ?e zagnat paniko?

 

Easy

 

IMV ventil, zamenja? pa bo mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Cena?

Komplicirano?

 

Blo je nakaj ?ez 220? + 10 min dela, v doma?i gara?i seveda.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Doma imam ?isto nov, nerabljen imv ventil. ?e ho?e? ga lahk sproba?, pa bo? takoj videl ?e je to to. Vzame ti 10 minut dela

 

Ok. Samo ne vem kako dale? je do tebe. Jaz sem iz PO.
Napisano

Zdravo!

 

Pred enim mesecem sem postal sre?en lastnik M6 l. 2003 136KM diesel Sport Combi.

Do sedaj je delalo vse ok, sedaj pa mi zjutraj, ko je hladna, na prostem teku kar crkne. Pa jo ponovno za?enem, pa v?ge, pa spet crkne. Da ne crkne jo malo dr?im na obratih.

To dela dokler se ne segreje, pol pa dela ok.

 

A moram ?e zagnat paniko?

 

Easy

 

kot ?e re?eno, menjaj IMV ventil in bo tekla s5 kot urica!100%!!

v Avstriji na servisu, IMV ventil z monta?o 173?!!!!preverjeno!!!!!

pa uspe?no in zanesljivo z Mazdico ?e naprej :danzoman:

Napisano

Evo, pravkar iz servisa, kjer so opravili diagnostiko.

Ma?ina je pokazala napako na senzorju tlaka na Common railu. Baje je to zelo drgao za zamenjat.

Ful sem dober avto kupil... %$#$%

Napisano

re?eno z eno besedo -traktor :hudicek:

 

?imugodnej?o popravilo !

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Evo, pravkar iz servisa, kjer so opravili diagnostiko.

Ma?ina je pokazala napako na senzorju tlaka na Common railu. Baje je to zelo drgao za zamenjat.

Ful sem dober avto kupil... %$#$%

 

pa verjame? oz. si kr na prvo prepri?an da je res Common rail??

glede na to kar si opisal, bi skoraj z zagotovostjo trdil, da je IMV ventil!

javi ko popravi?!

Napisano

Evo, pravkar iz servisa, kjer so opravili diagnostiko.

Ma?ina je pokazala napako na senzorju tlaka na Common railu. Baje je to zelo drgao za zamenjat.

Ful sem dober avto kupil... %$#$%

 

..ne jim verjet na prvo besedo. Imel sem enake probleme in hotel zamenjati IMV ventil.. na poobla??enemu servisu (Makoma) so mi trdili, da se samo IMV ventila ne da dobit (vsaj ne uradno) in mi hoteli zamenjati celo benz pumpo (1200?+) :whatever: .. no.. IMV se seveda dobi, povpra?aj na forumu, ker jih nekateri imajo kar nekaj na zalogi :P . jaz sem ga kupil na mazdi v BTC .. mislim da je bil okoli 170? ( pa sem kasneje videl da sem ga prepla?al), menjava pa je manj kot 5 minut dela.
Napisano

Jaz sem imel iste probleme. avto je vse pogosteje uga?al, na koncu sploh ni ve? v?gal. diagnostika je kazala nekaj v zvezi s tlakom goriva. menjal sem najprej IMV ventil, potem pa ?e Common rail in komplet pumpo. Na koncu so mojstri na na?ih poobla??enih servisih obupali in sem avto spravil v Avstrijo. tam so menjali ra?unalnik in je blo vse zrihtano v dveh urah!! Zdaj pa mam doma delov za pol avta. ?e ti karkoli od na?tetega lahko koristi me kontaktiraj

LP

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Jaz sem imel iste probleme. avto je vse pogosteje uga?al, na koncu sploh ni ve? v?gal. diagnostika je kazala nekaj v zvezi s tlakom goriva. menjal sem najprej IMV ventil, potem pa ?e Common rail in komplet pumpo. Na koncu so mojstri na na?ih poobla??enih servisih obupali in sem avto spravil v Avstrijo. tam so menjali ra?unalnik in je blo vse zrihtano v dveh urah!! Zdaj pa mam doma delov za pol avta. ?e ti karkoli od na?tetega lahko koristi me kontaktiraj

LP

 

 

pozdravljen(i)

 

sem nov na forumu, in seveda se ogla?am ker imam problem katerega nasi "strokovnjaki" ne znajo zrihtat...

 

Simptomi so zelo podobni kot tukaj gor opisani, mogoce malce drugacni:

 

6 mescev nazaj:

tast v?ge (aha, imam pa Mazdo 3, 2005, 1,5 diesel motor) Mazdo, se zapelje enih 10km, in mu crkne kr v voznji.... Veckrat jo poskusi v?gat, pa ne gre... parkiramo jo ob cesti, na vlecno sluzbo in h mehaniku.... Tam tudi noce vzgat, potem pa mehanik losa sobe, oz. visokotlacne cevi ki pridejo v glavo motorja (da gre lazji zrak ven), in da direkt gorivo v dohodno cev goriva... Avto uzge, in potem 6 mescev cist normalno dela.... Seveda, nam takrat ne uspe poiskat "napako"

 

8 dni nazaj

avto zjutraj vziga tezko, kot ce ne bi imel goriva, ampak po recimo 5-10 poskusov, vzge, in potem cel dan normalno laufa... vziga, BP.... in tak ritual je potem naslednja 3 dni, vsak jutar mal tezji, ampak potem se pelje normalno in normalno vziga...

 

5 dni nazaj

zjutraj spet problem z vzigom, ampak po tem vzge.... popoldne pa ni vec hotel... Ponovim vajo ki jo je mojster naredil pred 6 meseci (z tem da mi je pozabil povedat da je treba sobe mal popustit, oz. visokotlacne cevi ki pridejo v glavo motorja), in noce.... spraznim akumulator, ga prek noci nafilam, in zjutraj spet enih 30+ poskusov in kar na enkrat vzge, in od takrat zdej ze 5 dni vsak dan normalno vziga... Cez vikend smo je pustil pri mehaniku, v ponedeljek zjutraj normalno vzgala in normalno zdej spet dela....

 

Glede na to kaj sem tukaj zgoraj bral, mi se zdi da bi lahko tale IMV ventil lahko imel kaj z tem, edino tale zadnji post me mal bega, oz. dopusca moznost da je napak pri SWju....

glede na to me pa zanima ce:

 

3plat: a mi lahko poves kam si ga peljal v Avstrijo? in ali imas mogoce se IMV ventil na zalogi?

 

za vse ostale:

- ali vam se zdi da bi to bila lahko napaka (glede na simptome) IMV ventila? A se da IMV ventil testirat za napake?

- ce ja, kje se ga da dobiti, in kaksna mu je trenutna cena? Ali ga ima kdo na zalogi za prodat?

- na splosno, izven uradnih Mazdinih servisov, a so kaksni strokovnajki mehaniki ki naj bi poznali Mazdo "v duso" na obmocju Slovenije, se bolje sa v Gorenjskem koncu?

- verjetno je vec razlicnih tipov ventilov, glede na tip in prostornino motorja? Kje lahko zvem kateri je "ta prav" za mojo masino?

 

Hvala v naprej za vse odgovore in nasvete....

Napisano

Nisem prepri?an ?e ima 3ka IMV, bolj kot kaka pumpa za nafto se sli?.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pozdravljen(i)

 

(aha, imam pa Mazdo 3, 2005, 1,5 diesel motor)

 

Kolikor vem ima Mazda 1,6 diesel motor napi?i ?e koliko kw ker to so PSA motorji.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Se ogla?am po dolgem ?asu...

 

Po opravljeni diagnostiki in po ogromni sekiranciji sem se odpravil na morje. Ma?ina je peljala brez problemov, ?e ve?, s seboj sem vlekel kamp prikolico in kot pravim, brez problemov.

Tudi sedaj, ko so jutra ?e malo bolj hladna, zadeva dela v redu.

Zdi se se mi, da je bila takrat te?ava s slabo nafto (Petrol). Sedaj tankam samo na OMV ali pa na MOL in je ?isto zoom-zoom.

Sr?no upam, da je to res to in da bo peljalo ?e naprej.

 

LP

Napisano

Se ogla?am po dolgem ?asu...

 

Po opravljeni diagnostiki in po ogromni sekiranciji sem se odpravil na morje. Ma?ina je peljala brez problemov, ?e ve?, s seboj sem vlekel kamp prikolico in kot pravim, brez problemov.

Tudi sedaj, ko so jutra ?e malo bolj hladna, zadeva dela v redu.

Zdi se se mi, da je bila takrat te?ava s slabo nafto (Petrol). Sedaj tankam samo na OMV ali pa na MOL in je ?isto zoom-zoom.

Sr?no upam, da je to res to in da bo peljalo ?e naprej.

 

LP

 

Po?akaj na pravi mraz :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Nisem prepri?an ?e ima 3ka IMV, bolj kot kaka pumpa za nafto se sli?.

 

 

spet po parih mesecih ista napaka....

 

En ventil ma sigurno, mogoce ni isti kot IMV na mazdini masini, ampka definitivno je en ventil.....

 

PSA masina? vem da mi govorijo da je to Pegeout, a slucajno veste kaksen je naziv Pegeout masine, da poskusam na P straneh pogledat????

 

hvala....

Napisano

?e je to to, bo povsej verjetnosti PSA 1,6D ma?inca... DLD-414 ali 416 se mi zdi da je oznaka... uporablja jo tudi ford, volvo, peugeot, bmw?...

Napisano

?e je to to, bo povsej verjetnosti PSA 1,6D ma?inca... DLD-414 ali 416 se mi zdi da je oznaka... uporablja jo tudi ford, volvo, peugeot, bmw?...

 

ja. tako....

hvala

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

in ?espet en problem z mojo mazdo :D ...zadnje ?ase mi nagaja, ko jo mrzlo zjutraj pri?gem, mi obrati ska?ejo en ?as z 800-1000 in se tud zna zgodit, ko ga segrevam predem grem, da ugasne po kakih 5min.

Danes zjutraj pa sploh ni htel v?gat brez tega da bi mu dodal gas in komaj po kakih 5s zaganjanja. Nato je avto v?gal in ugasnil.

Nekako sem ga spravil z dvori??a in sem se peljal slabih 10km in kot da nebi bilo ni? narobe.Ko se avto malo segreje v ler gasu lepo dela in lepo pri?ge.

Kaj bi lahko bilo narobe? ?udno mi je to da ni htel v?gat brez dodajanja gasa in da sem dolgo rabil zaganjat avto.

 

 

(mazda 6 - 136PS - 2.0 diesel - 2003 letnik - 170 000km)

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

IMV ventil ti je crknil.

?e rabi? povej.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Rabim :) Koliko pride? Kako je z garancijo?

 

Hvala.

 

Lep pozdrav.

 

Avta al ventila?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.