Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Rabim :) Koliko pride? Kako je z garancijo?

 

Hvala.

 

Lep pozdrav.

 

Ima? ZS.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Na netu sem nasel kako izmerit IMV ventil ce je se dober...

http://www.toyotaownersclub.com/forums/ind...showtopic=87986

Tukaj pise da mora upornost imv-ja biti med 1.5 in 1.7ohma...

 

Meni tud moj imv ponagaja in sem ga zmeril, kaze pa 2.4ohma....

Bi lahko kdo prosim izmeril svoj delujo? imv ventil!?!

Pa ?e ima kdo moznost tud izmerit pokvarjen imv!

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Na netu sem nasel kako izmerit IMV ventil ce je se dober...

http://www.toyotaownersclub.com/forums/ind...showtopic=87986

Tukaj pise da mora upornost imv-ja biti med 1.5 in 1.7ohma...

 

Meni tud moj imv ponagaja in sem ga zmeril, kaze pa 2.4ohma....

Bi lahko kdo prosim izmeril svoj delujo? imv ventil!?!

Pa ?e ima kdo moznost tud izmerit pokvarjen imv!

 

IMV crkne MEHANSKO, ?e bi crknil elektri?no bi ra?unalnik to zabele?il.

 

?elim ti veselo merjenje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

IMV crkne MEHANSKO, ?e bi crknil elektri?no bi ra?unalnik to zabele?il.

 

?elim ti veselo merjenje.

 

kak te crkne mehansko? se na njem premika kaj? ali kako sploh deluje?

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

kak te crkne mehansko? se na njem premika kaj? ali kako sploh deluje?

 

Ra?unalnik zabele?i da ni dovolj pritiska, sem zamenjal imv ventil pred enim tednom cena 220 eur
Napisano

Ra?unalnik zabele?i da ni dovolj pritiska, sem zamenjal imv ventil pred enim tednom cena 220 eur

 

Dobr si ga pla?al. :blush:

 

kak te crkne mehansko? se na njem premika kaj? ali kako sploh deluje?

 

Ja si ?e videl ventil ki se ne premika ?

 

Tuljava premika"loputo", ki regulira pretok-tlak nafte.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dobr si ga pla?al. :blush:

Ja si ?e videl ventil ki se ne premika ?

 

saj logi?no da se na ventilu nekaj premika :D ...sam ko to tak gleda? se ni? ne vidi kaj bi se premikalo :)

 

Tuljava premika"loputo", ki regulira pretok-tlak nafte.

 

ahm, tak to je :D ...

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

no ?e se ne premika, tudi upor ki spremlja polo?aj ventila, ne spreminja upornosti..

 

Ni res, ker z napetostjo se odpira in zapira ventil, sam ventil NIMA povratne informacije, da bi ra?unalnik vedel koliko je odprt-zaprt, zato tud avto ne zazna napake.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
    • https://carbuzz.com/why-mazda-skyactiv-x-combustion-engine-flopped/   (Zakaj je Mazdin motor z notranjim zgorevanjem "sveti gral" propadel)  
    • Ta, ki je to spisal, je tudi en "kojon" - Identificaion. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.