Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Imam Mazdo 323F BJ, 1.4i 16V motor, letnik 1999. Ko v prostem teku dodam gas, jo najprej zamori (zadu?i), potem pa dobi obrate. To se dogaja pri mrzlem motorju ko ?e te?e pod zaugom, ?e posebej izrazito pa postane pri delovni temperaturi. Vsaki?, ko speljujem, moram najprej malo napumpat gas, da dobi obrate, potem pa lahko normalno speljem. Med vo?njo kolikor toliko normalno deluje, tu pa tam malo cukne in ob?asno preslabo potegne.

 

Zamenjal, postoril in preveril sem naslednje:

- nove sve?ke NGK BKR5ER

- novi v?igalni kabli

- nova razdelilna kapa in rotor

- o?i??ena loputa

- o?i??en MAF

- preverjene vse cevke vakumov - vse OK

- rebrasta cev iz filtra do lopute - od zunaj sicer malenkost napokana, vendar nikjer skoz in skoz

 

?e vrsto let tankam 95 oktanski bencin, vedno je avto deloval OK, poraba pa je vseskozi normalna.

 

Ne vem ve?, kaj lahko ?e preverim, zamenjam, oz. kaj bi bilo narobe. Kaj menite vi?

 

Hvala za pomo? in nasvete.

 

LP

Svadreb

Napisano

kaj pa povezava z gorivom,filter,benz pumpa :ne vem:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

senzor zraka... isto mi je delalo na cliotu... kolegu pa je crknil potenciometer na gasu... pelji ga na diagnostiko...

If in doubt, flat out... 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Fantje, hvala za nasvete. Po va?ih nasvetih smo torej preverili stvari, ki jih lahko sami preverimo, a nismo na?li nobenega vzroka. Zato sem se odlo?il za diagnostiko na BOSCH servisu. ?al je avto prestar (letnik 99) in ?e nima OBD priklju?ka in na BOSCH servisu niso mogli diagnosticirat napake. Zato smo ?li na poobla??enca v NM.

 

Tudi tu niso odpravili te?ave, podali so edino domnevo. Lahko so zani? ?obe, ali pa rezdelilec v?iga. ?obe lahko poskusimo spraviti v red z aditivom za ?i??enje, kar bom tudi storil, ?eprav se bojim, da ne bo uspeha. Zato vseeno i??em nadomestni razdelilec v?iga. Tule pa spet rabim va?o pomo?. Ali res rabim cel razdelilec v?iga, ali je dovolj samo elektronika v?iga (o tem sem namre? izvedel na spletu)? Ali se ta elektronika nahaja v razdelilcu v?iga?

 

Za va?o vnovi?no pomo? se vam vnaprej zahvaljujem in se priporo?am, ?e se komu doma valja kak odve?en razdelilec v?iga. Ga kupim.

 

Bok!

Svadreb

Napisano

Fantje, hvala za nasvete. Po va?ih nasvetih smo torej preverili stvari, ki jih lahko sami preverimo, a nismo na?li nobenega vzroka. Zato sem se odlo?il za diagnostiko na BOSCH servisu. ?al je avto prestar (letnik 99) in ?e nima OBD priklju?ka in na BOSCH servisu niso mogli diagnosticirat napake. Zato smo ?li na poobla??enca v NM.

 

Tudi tu niso odpravili te?ave, podali so edino domnevo. Lahko so zani? ?obe, ali pa rezdelilec v?iga. ?obe lahko poskusimo spraviti v red z aditivom za ?i??enje, kar bom tudi storil, ?eprav se bojim, da ne bo uspeha. Zato vseeno i??em nadomestni razdelilec v?iga. Tule pa spet rabim va?o pomo?. Ali res rabim cel razdelilec v?iga, ali je dovolj samo elektronika v?iga (o tem sem namre? izvedel na spletu)? Ali se ta elektronika nahaja v razdelilcu v?iga?

 

Za va?o vnovi?no pomo? se vam vnaprej zahvaljujem in se priporo?am, ?e se komu doma valja kak odve?en razdelilec v?iga. Ga kupim.

 

Bok!

Svadreb

 

Majster, kukr js vem ti nima? ve? razdelilca v?iga, ampak ima? 2 v?igalni tuljavi med sve?kami na pokrovu odmi?nih gredi, obkro?eno z rde?o.

post-3-1311743436_thumb.jpg

Driga stvar ki mi je sumljiva, je kdo preveril lambdo sondo in tlak bencina v sistemu ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Imam razdelilec v?iga. Motor je 1.4i 16V, kot je na pripeti sliki.

 

?e so preverili lambdo in tlak bencina, ne vem to?no. Avto je bil na poobla??encu in domnevam, da so preverili vse kar se preveriti da. Mi je pa ?udno, da ga niso priklopili na tester (vsaj tako je moja gospa rekla, ko je bla tam), saj ima priklju?ek "diagnosis" na po?arni steni. Res pa ni OBD2. A bi blo mo?no, da v NM na Makomi nimajo tako starega testerja (?eprav so poobla??eni servis)?

 

Zdej me ?e kr mal skrbi, ker ne vem, kam bi avto peljal popravt. Kak?no priporo?ilo?

post-2822-1311746590_thumb.jpg

Napisano

Tale motor je pa malo sumljiv, a so v BJ sploh vgrajevali ?e z eno odmi?no?

 

Ta motor je za 1,4 samo na desni poglej kako je "zlomljena" cev za hladilno ki gre na hladilnik, razen ?e cev ni prava.

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Mazda_B3E_engine.jpg

Tole bi mene zanimalo, samo mam malo gu?vo, samo vseeno bi se pripeljal na gorenjsko ?

 

Mogo?e ti bodo na avtomobilizmu zrihtali zadevo. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Motor na sliki ni z mojega avta, slikco sem dobil na netu. Je pa v mojem avtu popolnoma enak motor, le malo lep?e (?istej?e) zgleda. Tud tista cev za zrak je tako zavita, tako da je to kar original.

 

?e bo re?itev na gorenjski, se bom tud pripeljal na gorenjsko. Ker avto mamo namen zrihtat, tako kot je treba.

Mudi se ravno ne, saj se ga da vseeno normalno peljati, na dopust gremo pa ?ele konec avgusta. Tako da, YavarYe, ?e bi res utegnil, se priporo?am.

 

Priznam, temo sem odprl tud na avtomobilizmu. Moj pokojni ded je vedno rekel, da dva ve? vesta kot eden. ;-)

Napisano

Motor na sliki ni z mojega avta, slikco sem dobil na netu. Je pa v mojem avtu popolnoma enak motor, le malo lep?e (?istej?e) zgleda. Tud tista cev za zrak je tako zavita, tako da je to kar original.

 

?e bo re?itev na gorenjski, se bom tud pripeljal na gorenjsko. Ker avto mamo namen zrihtat, tako kot je treba.

Mudi se ravno ne, saj se ga da vseeno normalno peljati, na dopust gremo pa ?ele konec avgusta. Tako da, YavarYe, ?e bi res utegnil, se priporo?am.

 

Priznam, temo sem odprl tud na avtomobilizmu. Moj pokojni ded je vedno rekel, da dva ve? vesta kot eden. ;-)

 

Sploh ?e je govora o smrkcih :policaj: . :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Problem z na?o Mazdo smo re?ili. Napaka je bila v MAF senzorju. Tega smo zamenjali z novim in Mazdica spet leti ko strela! :-)

 

Nov MAF senzor (neoriginal) smo zelo ugodno kupili v neki angle?ki spletni trgovini, ki je specializirana za MAF senzorje. Skupaj s po?tnino iz VB nas je stal 60 EUR. Je pa res, da ni original. Samo avto vseeno brezhibno deluje. ?e bo kdo potreboval naslov spletne trgovine naj mi sporo?i (ne vem namre?, ?e ga lahko tule kar tako objavim - reklama pa to).

Napisano

Problem z na?o Mazdo smo re?ili. Napaka je bila v MAF senzorju. Tega smo zamenjali z novim in Mazdica spet leti ko strela! :-)

 

Nov MAF senzor (neoriginal) smo zelo ugodno kupili v neki angle?ki spletni trgovini, ki je specializirana za MAF senzorje. Skupaj s po?tnino iz VB nas je stal 60 EUR. Je pa res, da ni original. Samo avto vseeno brezhibno deluje. ?e bo kdo potreboval naslov spletne trgovine naj mi sporo?i (ne vem namre?, ?e ga lahko tule kar tako objavim - reklama pa to).

 

Ni panike ti kr objav.

Js sem ga dobil za manj kot 70 ? pri nas :danzoman: , 2 leti nazaj.

Je pa isti kot pri vseh bencinarkah M3 in vseh M6, razen MPS.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tule sem ga kupil: http://airflowltd.co.uk/

 

Pred tem sem ga iskal pri nas:

- cena na servisu 300 EUR

- original v trgovini (GMT) 250 EUR

- kopija v trgovini (GMT) 180 EUR

 

Zato mi je kr srce zaigralo, ko sem ga dobil iz VB za 60 EUR.

Napisano

Ni pravi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne razume? ni pravi tip senzorja, ta je mehanski, ker ima noter loput ki jo odpira vakuum, on ima elektronskega, ki dela na druga?en princip, je manj?i in nima nobene lopute.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.