Skoči na vsebino

MX5 - te?ave z regulacijo prostega teka


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

MX5 mi nagaja z regulacijo prostega teka:

- ko je hladen, dela OK, ko pa naredim par kilometrov in se za?nem zaustavljati pred kri?i??em padejo obrati na prbl. 500, da se celi avto trese. Ko se povsem ustavim, obrati narastejo na normalne.

- ko je napol topel, padejo obrati tudi pri prestavljanju, ko spustim sklopko pa jih motor itak dvigne glede na hitrost oz prestavo.

 

Bil na dveh servisih:

- prvi (poobla??eni) ni ugotovil ni?, ker kao tester ne zna prebrati podatkov iz CPMa, ker je avto stari model - avto je namre? letnik 2001 in ta zgodba mi ne sede,

- drugi (vseved) je z univerzalnim testerjem ugotovil, da je te?ava z ICA ventilom (regulacija pretoka zraka v motor) - o?istil in zmontiral nazaj, vendar zadeva ni re?ena.

 

Sam sem ta ventil ?e enkrat temeljito (vsaj tako si mislim) o?istil, sprobal na akumulator in odpra/zapira, vendar ni?.

 

Vglavnem, regulacija prostega teka je prepo?asna, ko je motor napol ogret, ko pa je topel, pa je to nihanje manj opazno.

 

Kaj lahko ?e naredim? Regulator pretoka zraka? ICA ventil mogo?e prijemlje, ko ?e ni povsem ogret - se os zatika? Ampak, ko je hladen, lepo v?iga in normalno regulira prosti tek prvi kilometer, dva.....

 

Ne vem ve?... Na koga se naj obrnem, ki ima kaj izku?enj (pojma) o tem?

 

Hvala! Bo?tjan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

 

MX5 mi nagaja z regulacijo prostega teka:

- ko je hladen, dela OK, ko pa naredim par kilometrov in se za?nem zaustavljati pred kri?i??em padejo obrati na prbl. 500, da se celi avto trese. Ko se povsem ustavim, obrati narastejo na normalne.

- ko je napol topel, padejo obrati tudi pri prestavljanju, ko spustim sklopko pa jih motor itak dvigne glede na hitrost oz prestavo.

 

Bil na dveh servisih:

- prvi (poobla??eni) ni ugotovil ni?, ker kao tester ne zna prebrati podatkov iz CPMa, ker je avto stari model - avto je namre? letnik 2001 in ta zgodba mi ne sede,

- drugi (vseved) je z univerzalnim testerjem ugotovil, da je te?ava z ICA ventilom (regulacija pretoka zraka v motor) - o?istil in zmontiral nazaj, vendar zadeva ni re?ena.

 

Sam sem ta ventil ?e enkrat temeljito (vsaj tako si mislim) o?istil, sprobal na akumulator in odpra/zapira, vendar ni?.

 

Vglavnem, regulacija prostega teka je prepo?asna, ko je motor napol ogret, ko pa je topel, pa je to nihanje manj opazno.

 

Kaj lahko ?e naredim? Regulator pretoka zraka? ICA ventil mogo?e prijemlje, ko ?e ni povsem ogret - se os zatika? Ampak, ko je hladen, lepo v?iga in normalno regulira prosti tek prvi kilometer, dva.....

 

Ne vem ve?... Na koga se naj obrnem, ki ima kaj izku?enj (pojma) o tem?

 

Hvala! Bo?tjan

 

Je cev zraka cela? Poglej prej da ni kje luknjasta ali sneta. Drugace pa zna biti senzor pretoka zraka, senzor temperature zraka

 

Iz kje pa si drugace? Pa ni neumno dati malo vec podatkov o km, kdaj je bil servis, svecke, si ze menjal kable sveck itd...samo vse kaze okoli pretoka zraka. Tukaj tester tezko pomaga

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je cev zraka cela? Poglej prej da ni kje luknjasta ali sneta. Drugace pa zna biti senzor pretoka zraka, senzor temperature zraka

 

Iz kje pa si drugace? Pa ni neumno dati malo vec podatkov o km, kdaj je bil servis, svecke, si ze menjal kable sveck itd...samo vse kaze okoli pretoka zraka. Tukaj tester tezko pomaga

 

Zdravo.

 

Sem iz Ptuja, glede avta pa tole:

- 103.000 km,

- na 90.000 km sve?ke in kabli ter v?igalne tuljave (crknila za dva cilindra),

- cev zraka je OK

- senzor pretoka zraka je na cevi za dovod zraka iz filtra, kaj pa senzor temperature zraka? Je to v sklopu senzorja pretoka zraka?

Kako se po vrsti lotiti zamenjav komponent, da ne bom pla?al celega premo?enja za dele, ki morda niso krivi za te?ave...

Pozdrav, Bo?tjan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na tvojem mestu bi Bobija (s foruma) kontaktiral, je zelo blizu tebe doma, pa z veseljem pomaga mazda?em! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Obto?na loputa (?e jo ta ma?ina ima - nisem prepri?an) za ler lahko nagaja, se ne zapira ko se segreje motor (zraka preve?)

 

Senzor?ek je druga?e tukaj (lahko da sta ze gledala z mehankarjem):

Probaj odklopiti ?e bo kaka razlika, morala bi biti in CHK ENG ob naslednjem vzigu

 

 

Na tvojem mestu bi Bobija (s foruma) kontaktiral, je zelo blizu tebe doma, pa z veseljem pomaga mazda?em! :bravo:

 

To zna biti ?e najbolj?. Pir s sabo :cheers:

post-2637-1311233003_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e si menjal samo eno v?igalno je lahko tudi to vzrok, ker ?e crkne ena tud druga ni navadno dale? in lahko povzro?a probleme. Sem ob?util na lastni ko?, ko sem ?e imel bencinarja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e si menjal samo eno v?igalno je lahko tudi to vzrok, ker ?e crkne ena tud druga ni navadno dale? in lahko povzro?a probleme. Sem ob?util na lastni ko?, ko sem ?e imel bencinarja.

 

Ko je ?la ena tuljava, sem menjal obe v kompletu s kabli in sve?kami.

 

Na enem ameri?kem forumu sem ?e prebral, da je lahko vzrok po?asne regulacije prostega teka motor?ek dodajanja gasa, ki ima zaradi preboja enega od navitij ve?jo elektri?no upornost in je zato po?asnej?i.

 

Ampak vse skupaj nima pravega smisla, ker so simptomi slede?i:

- ko je motor hladen, deluje prosti tek OK,

- ko je napol ogret (po par km) je regulacija zelo po?asna in pada v nizke vrtljaje),

- ko je normalno ogret, je nihanje regulacije prostega teka bistveno manj opazna, pa vendarle prisotna.

 

Torej, nekaj v povezavi s temperaturo komponent, ki vplivajo na regulacijo prostega teka: nekaj se neenakomerno ogreva in vpliva na slab?o gibljivost (os IAC ventila?) ???

 

Bo?tjan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lerlauf ventil spucej pa bo ?pilalo. Ima? ga pa pod loputo. Za b6 nism zihr, na bp je tam.

 

Testiral slede?e:

- izklopil senzor temperature zraka na ohi?ju zra?nega filtra - ni? bolj?e in ni? slab?e, gorela pa je lu?ka za polnjenje akumulatorja (kak?ne veze ima to s temp senzorjem??? - verjetno pa? opozorilo, da nekaj pod pokrovom ne ?tima), zato sem ga priklopil nazaj. Aku lu?ka ugasnila.

- izklopil IAC ventil in je bilo prakti?no enako kot takrat, ko je bil priklju?en - ka?e na to, da je defekten ali spet zamazan in blokira. Tudi nobena opozorilna lu?ka na armaturi ni svetila.

 

Bom videl jutri zjutraj, ko bo avto spet hladen in se peljem po standardni poti v slu?bo. ?e bo delovanje regulacije prostega teka enako kot doslej ali zelo podobno kot doslej, je definitvno IAC ventil, ki ga bo doletelo namakanje v petroleju ali bencinu ?ez vikend in izpihovanje s komprimiranim zrakom. ?e ne bo to pomagalo, ne vem kako ga o?istiti razen morda ?e z ultrazvo?nim ?istilnikom. ?e pa ?e to ne bo zado??alo, pa me ?aka izdatek 400? za novega.

 

Javim ugotovitve, sicer pa hvala vsem za razmi?ljanja, predloge in nasvete.

 

Bo?tjan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Testiral slede?e:

- izklopil senzor temperature zraka na ohi?ju zra?nega filtra - ni? bolj?e in ni? slab?e, gorela pa je lu?ka za polnjenje akumulatorja (kak?ne veze ima to s temp senzorjem??? - verjetno pa? opozorilo, da nekaj pod pokrovom ne ?tima), zato sem ga priklopil nazaj. Aku lu?ka ugasnila.

- izklopil IAC ventil in je bilo prakti?no enako kot takrat, ko je bil priklju?en - ka?e na to, da je defekten ali spet zamazan in blokira. Tudi nobena opozorilna lu?ka na armaturi ni svetila.

 

Bom videl jutri zjutraj, ko bo avto spet hladen in se peljem po standardni poti v slu?bo. ?e bo delovanje regulacije prostega teka enako kot doslej ali zelo podobno kot doslej, je definitvno IAC ventil, ki ga bo doletelo namakanje v petroleju ali bencinu ?ez vikend in izpihovanje s komprimiranim zrakom. ?e ne bo to pomagalo, ne vem kako ga o?istiti razen morda ?e z ultrazvo?nim ?istilnikom. ?e pa ?e to ne bo zado??alo, pa me ?aka izdatek 400? za novega.

 

Javim ugotovitve, sicer pa hvala vsem za razmi?ljanja, predloge in nasvete.

 

Bo?tjan

 

Ne nori, ti pomagamo najti preko ebaya za par deset evrov....

tale je sicer 1.8 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mazda-MX-5-...sQ5fAccessories

 

Ko ga bo? imel dol ga poslikaj pa kako kodo prepi?i....uradni servisi ?e za okvir tablice ho?ejo 100?

 

http://motors.shop.ebay.com/i.html?_kw=Maz...rts_Accessories

 

Enega sem na?el za Mk2 1.6

 

http://cgi.ebay.de/Mazda-MX-5-Mk2-1-6-Air-...=item2a09d49f0e

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne nori, ti pomagamo najti preko ebaya za par deset evrov....

tale je sicer 1.8 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mazda-MX-5-...sQ5fAccessories

 

Ko ga bo? imel dol ga poslikaj pa kako kodo prepi?i....uradni servisi ?e za okvir tablice ho?ejo 100?

 

http://motors.shop.ebay.com/i.html?_kw=Maz...rts_Accessories

 

Enega sem na?el za Mk2 1.6

 

http://cgi.ebay.de/Mazda-MX-5-Mk2-1-6-Air-...=item2a09d49f0e

 

Ej, HVALA za pomo?. Jaz imam ravno 1,8 motor l. 2001 in so prikazani rabljeni ventili tapravi. v ZDA stane novi polovico tolko kot v EU - to je noro!

Bom o?istil ventil in javil, ?e pa ne bo ?lo, pa bom prosim izku?ene naro?anja prek ebaya za pomo? pri nakupu...

Bo?tjan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej, HVALA za pomo?. Jaz imam ravno 1,8 motor l. 2001 in so prikazani rabljeni ventili tapravi. v ZDA stane novi polovico tolko kot v EU - to je noro!

Bom o?istil ventil in javil, ?e pa ne bo ?lo, pa bom prosim izku?ene naro?anja prek ebaya za pomo? pri nakupu...

Bo?tjan

 

Fovs :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej, HVALA za pomo?. Jaz imam ravno 1,8 motor l. 2001 in so prikazani rabljeni ventili tapravi. v ZDA stane novi polovico tolko kot v EU - to je noro!

Bom o?istil ventil in javil, ?e pa ne bo ?lo, pa bom prosim izku?ene naro?anja prek ebaya za pomo? pri nakupu...

Bo?tjan

 

?e bo? naro?al se lahko ?ujema saj sma blizu, treba pa pogledat ?e v angliji, je EU pa je hitreje in la?je.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

?e bo? naro?al se lahko ?ujema saj sma blizu, treba pa pogledat ?e v angliji, je EU pa je hitreje in la?je.

 

Zdravo po dolgem ?asu....

 

IAC ventil snel, o?istil kolikor le mogel s petrolejem in na koncu spihal s sprejem za ?i??enje zavoj in ?e s komprimiranim zrakom. ?e ga priklju?im na 12V se lepo odpre in nato vrne v izhodi??ni polo?al - torej se full odpre in zapre normalno. vsaj izgleda tako. Verjetno pa to ni motor?ek 1-0, pa? pa kora?ni motor?ek, ki se glede na zahteve motorja po zraku, ko motor ni povsem ogret, odpira stopenjsko oz. po korakih. in tega jaz ne morem simulirati in se morda ravno pri teh malih gibih rahlo zatika, zato je regulacija dovoda zraka prepo?asna. Ne vem!

 

Bil pri ?erbineku in dobil info o ceni: 480 ? - me je skoraj pripognilo!!! seveda ga nisem naro?il.

 

No in na tem mestu bi prosil za pomo? pri nabavi iz Anglije, kjer bi naj bili ti deli cenej?i za 100 ? - http://www.ilmotorsport.de/shop/article_de...84cb59c40016fbf

 

Ne vem ?e je smiselno kupiti rabljenega, ker je lahko ravno tako zapacan oz. ga ni mo? v celoti o?istiti???

Sam bom poskusil ?e eno varianto iz USA, ?e bo ratalo, kjer stane original 220 $ !!!

 

Kaj bi ?e lahko bilo drugega kot IAC ventil??? senzor temperature ni. Kaj pa senzor pretoka zraka???

 

HVALA.

Bo?tjan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si probal stestirati avto? V motornem prostoru imas eno skatlico, na kateri pise DIAGNOSIS, to odpre? in prebrika? kontakta TEN in GND. Se vsede? v avto, da? kontakt in ?teje? kolikokrat lu?ka utripne.... ?e prej pa si sprintaj Mazda codes

Oziroma zgornji postopek, ti nebo delal, ker ma? ?e OBDII tako da ti ostane samo tester, na linku pa ima? pomen kod ki jih vr?e ven. Tako da bo? vsaj pribli?no vedu kje si

 

 

LP

Jero

s2k_sig_transition_small.gif
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ima ?e OBD ga ti lahko jaz priklopim gor pa pogledama ampak ?e ne sveti kak?na lu?ka za napako, je mala verjetnost, da bo kaj pokazalo ampak probat ni greh.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

?e ima ?e OBD ga ti lahko jaz priklopim gor pa pogledama ampak ?e ne sveti kak?na lu?ka za napako, je mala verjetnost, da bo kaj pokazalo ampak probat ni greh.

 

?iv.

Na armaturi ne gori nobena kontrolka, tako da ne vem ?e bo tester kaj pokazal.

Prav tako sem posku?al kratko vezati pina GND in TEN, vendar pini niso ozna?eni, tako da nimam pojma kateri pini so to!

Sedaj posku?am najti varianto kako iz ZDA dobiti novi IAC ventil, ki stane 220 $ (original Mazda, namre?!), pri nas pa stane 480 ?.

 

Ali misli?, da bi kak?en rabljen bil varianta pred novim? Kr regulacija prostega teka zeza, posebej sedaj ko je hladno, ne vem ?e je rabljeni ventil prava re?itev.

 

Vpra?anje: ali ima kdo kak?en rabljen IAC ventil za posoditi za test, ?e je sploh to problem??? Bi bil zelo vesel te pomo?i.

 

Bo?tjan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.