Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav vsem! :P

 

Tako, sem sve?e(ajde, ca. teden dni) pe?eni in seveda ponosni lastnik Mazde 5, bencinar 1.8 ...ker nisem ravno najbolj ve?? na podro?ju mehanike si bom kljub predhodni uporabi search funkcije in nekajurnem branju drznil vpra?ati izku?ene foruma?e za nasvet glede servisa rabljene Mazde.

 

Mazda 5

letnik 2005

113000 km

bencinar

 

Za diske sem ?e sam ugotovil, da so bolj bogi (trese volan pri zaviranju), olje, filter in sve?ke ...toliko ?e bi vedel. Veriga se verjetno ne menja? Pri prej?njem (ni bila Mazda) mi je pri 160.000 km ?e pri?ela ropotati veriga, pa sem posledi?no tudi glede tega malo paranoi?en. Kaj pa ostalo? Pri v?igu v?asih malce nagaja in je potrebno dodati na plin (kar mi sploh ni v?e?), tudi pri uga?anju jo v?asih malo strese... ostalo je videti oz. se "ob?uti" zaenkrat OK.

 

Forum sem bral, ampak glede M5 bencinarjev nisem izsledil neke izdatne informacije glede ve?jega servisa (upam, da me ne boste zdaj sklapirali :blush: ) pa bi vse, kot ?e prej omenjeno prosil za nasvet kaj vse bi vi menjali preventivno ali pa zgolja zaradi notranjega miru ?e bi sami kupili to?no tak?en avto?

 

Pa tudi za priporo?ilo kak?nega izku?enega in zanesljivega mehanika Mazd (v okolici Ptuja oz. Maribora) bi bil zelo vesel. :cheers:

 

Kakorkoli ?e, za vsak nasvet bom zelo vesel ?e sem pa koga (verjetno s 100x ponovljeno tematiko) razjezil pa se mu seveda opravi?ujem.

 

V kolikor se pa potepate v okolici Ptuja pa se za nasvet z veseljem oddol?im... w.a. pivo, dve ali tri! :D

 

lp Dejan

  • Odgovori 67
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Tako za info, veliki servis je ?e mimo, ker ga ima? na 100k km, o?itno pa da ni bil narejen.

Menja pa se olje in oljni filter v motorju, olje v menjalniku, zra?ni filter, mikrofilter, mikro jermen in v?igalne sve?ke in to je to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tako za info, veliki servis je ?e mimo, ker ga ima? na 100k km, o?itno pa da ni bil narejen.

Menja pa se olje in oljni filter v motorju, olje v menjalniku, zra?ni filter, mikrofilter, mikro jermen in v?igalne sve?ke in to je to.

 

danke, hvala, thanks! :)

 

?e kak?en nasvet, kdorkoli? ;)

Napisano

danke, hvala, thanks! :)

 

?e kak?en nasvet, kdorkoli? ;)

 

poservisiraj in vozi :D pa ne pozabi na gume, bremze, diske (?ekiranje) pri teh km, tudi kako teko?ino - DOT in hladilno ni neumno menjati - ?e ni ?e nikoli bila

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lep pozdrav vsem! :P

 

Tako, sem sve?e(ajde, ca. teden dni) pe?eni in seveda ponosni lastnik Mazde 5, bencinar 1.8 ...ker nisem ravno najbolj ve?? na podro?ju mehanike si bom kljub predhodni uporabi search funkcije in nekajurnem branju drznil vpra?ati izku?ene foruma?e za nasvet glede servisa rabljene Mazde.

 

Mazda 5

letnik 2005

113000 km

bencinar

 

Za diske sem ?e sam ugotovil, da so bolj bogi (trese volan pri zaviranju), olje, filter in sve?ke ...toliko ?e bi vedel. Veriga se verjetno ne menja? Pri prej?njem (ni bila Mazda) mi je pri 160.000 km ?e pri?ela ropotati veriga, pa sem posledi?no tudi glede tega malo paranoi?en. Kaj pa ostalo? Pri v?igu v?asih malce nagaja in je potrebno dodati na plin (kar mi sploh ni v?e?), tudi pri uga?anju jo v?asih malo strese... ostalo je videti oz. se "ob?uti" zaenkrat OK.

 

Forum sem bral, ampak glede M5 bencinarjev nisem izsledil neke izdatne informacije glede ve?jega servisa (upam, da me ne boste zdaj sklapirali :blush: ) pa bi vse, kot ?e prej omenjeno prosil za nasvet kaj vse bi vi menjali preventivno ali pa zgolja zaradi notranjega miru ?e bi sami kupili to?no tak?en avto?

 

Pa tudi za priporo?ilo kak?nega izku?enega in zanesljivega mehanika Mazd (v okolici Ptuja oz. Maribora) bi bil zelo vesel. :cheers:

 

Kakorkoli ?e, za vsak nasvet bom zelo vesel ?e sem pa koga (verjetno s 100x ponovljeno tematiko) razjezil pa se mu seveda opravi?ujem.

 

V kolikor se pa potepate v okolici Ptuja pa se za nasvet z veseljem oddol?im... w.a. pivo, dve ali tri! :D

 

lp Dejan

 

ti samo tankaj in u?ivaj v vo?nji kot je ?e omenjeno, tisto kar mora? za servis opravit pa le reskiraj.

aja, pa na va?em koncu se ti menda ful spla?a na servis v Avstrijo it, k Mazda Robinson.

Napisano

ti samo tankaj in u?ivaj v vo?nji kot je ?e omenjeno, tisto kar mora? za servis opravit pa le reskiraj!

aja, pa na va?em koncu se ti menda ful spla?a na servis v Avstrijo it, k Mazda Robinson!!!!

 

Ha ha - ko bi si ti vsaj slovenski nick dal.... :harhar:

 

Ne me narobe razumet, ni? ni narobe z nova?enjem, vendar najprej bi ?elel vedeti zakaj bi hodili tja? Nisem ?e sli?al kake pohvale razen tvoje....?

 

Torej, kaj si kot mazda?i lahko nadejamo na servisu Robinson? Ali kot re?emo ' added value...'?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hvala Jures & co. ;)

 

Kaj pa koliko v povpre?ju (vem, da lahko variira glede na izbor nadomestnih delov, ceno dela,...) bi ocenili, da bi stal tak?en servis? Koliko ca. pri "popoldanskem" oz. na uradnem? Spra?ujem zato, da se bom vedel orientirati in izogniti morebitnemu nategu. :P

 

Danes mi je en neuradni ocenil servis na ca. 400 eur, 5-ke ?e sicer ni servisiral, najbli?je je bila Premacy... je kaj posebnega na 5-ki benz, kar bi bilo za prepustiti le uradnemu serviserju ali pa je tak servis mala ?ola za vsakega mehanika? Kolega je rekel, da je na njegovi 6-ki (dizel) bila kao neka fora okoli jermena, ki jo je kao "izku?en" popoldanski serviser (dela sicer na Toyoti) spregledal in je ma?ina ?la fu?... ?e? pa? specifika na Mazdi.

 

Thnx!

 

lp

Napisano

Bencinarke nimajo zobatega jermena, za razliko od dizlaov ki pa ga imajo in pri menjavi lahko pride do sranja, ?e seveda ?lovk ne ve kaj dela.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

@M Dean, kar se verige ti?e, kolikor vem se jo pri 200.000 ?ele prekontrolira in nikakor ?e ne menja (po potrebi se jo baje pritegne). :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@M Dean, kar se verige ti?e, kolikor vem se jo pri 200.000 ?ele prekontrolira in nikakor ?e ne menja (po potrebi se jo baje pritegne). :P

 

Ketna se sama sproti-skozi zateguje, tako da kdor ti je tole prodal, te je dobro nat...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

U ?em pa je pol fora, npr. ?e rata glasna (govorim o ketni ne o tetah, da se zastopva)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

U ?em pa je pol fora, npr. ?e rata glasna (govorim o ketni ne o tetah, da se zastopva)! :P

 

Ja malo se zrahlja,ohlapna postane pa malo tol?e po nekam vsaj pri ?kodah je tako da po 150tkm za?ne ?venketati po nekem ohi?ju,in to je to.
Napisano

U ?em pa je pol fora, npr. ?e rata glasna (govorim o ketni ne o tetah, da se zastopva)! :P

 

Ropotat za?ne, ker se obrabi-zjebe, in ?ponar je ne more ve? dr?at dovolj napete in pol za?ne ropotat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se prav v tem primeru se menja ?poner verige in pi?i? dalje, al se motim? :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Se prav v tem primeru se menja ?poner verige in pi?i? dalje, al se motim? :ne vem:

 

Ja pa ?e to mogo?e komaj pri 350.000km.
Napisano

Se prav v tem primeru se menja ?poner verige in pi?i? dalje, al se motim? :ne vem:

 

Ne menja se vse, veriga-zobniki-drsna vodila-?ponar.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e 1x hvala vsem za koristne nasvete! :D

 

ve kdo kaj bi lahko bil(i) vzrok(i) za ote?en v?ig motorja (treba v?asih pomagat s pritiskom na plin)... ma?ino "malo" zatrese, potem laufa normalno tudi pri izklopu se zatrese?

 

jutri oz. najkasneje v torek grem na servis na katerega sem se (mogo?e malo preuranjeno) naro?il... pa bi rad pri?el malo naoro?en z "znanjem", da mi ne bo mehanik ?e kak?no (drago) bu?o prodal.

 

mimogrede, ima kdo kak?en "tip" za ugoden nakup akumulatorja (1.8 benz)?

 

hvala. :)

Napisano

?e 1x hvala vsem za koristne nasvete! :D

 

ve kdo kaj bi lahko bil(i) vzrok(i) za ote?en v?ig motorja (treba v?asih pomagat s pritiskom na plin)... ma?ino "malo" zatrese, potem laufa normalno tudi pri izklopu se zatrese?

 

jutri oz. najkasneje v torek grem na servis na katerega sem se (mogo?e malo preuranjeno) naro?il... pa bi rad pri?el malo naoro?en z "znanjem", da mi ne bo mehanik ?e kak?no (drago) bu?o prodal.

 

mimogrede, ima kdo kak?en "tip" za ugoden nakup akumulatorja (1.8 benz)?

 

hvala. :)

 

Ima? ZS :ph34r: .

Kaj se pa v?iga ti?e pa je moja prva misel sve?ke? lp.

Napisano

Ha ha - ko bi si ti vsaj slovenski nick dal.... :harhar:

 

Ne me narobe razumet, ni? ni narobe z nova?enjem, vendar najprej bi ?elel vedeti zakaj bi hodili tja? Nisem ?e sli?al kake pohvale razen tvoje....?

 

Torej, kaj si kot mazda?i lahko nadejamo na servisu Robinson? Ali kot re?emo ' added value...'?

 

Ksn nick pa tej imam, ?e ne slovenski??

Ne me narobe razumet, ne delam reklame za Avstrijske servise, ampak kar se mojih izku?enj ti?e pa tudi od mojih znancev, so servisi z deli v Avstriji res ob?utno cenej kot pri nas,z original deli.

Mimogrede sem dale? od Robinsona v Avstriji in tam na servisu ?e nisem bil, pa vseeno vozim mazdo v Avstrijo na nek drugi servis servisirat. Bi pa raje itak na na?e servise hodil, ?e nebi bli tolk prekleto dragi!.

 

npr. velik servis pri nas predra?un 1200? na Mazdi 6 diesel, v Avstriji 590? komplet z delom in MES vred tko da...je za razmislit. :ne vem:

lep dan vsem .

Napisano

Ne vem sicer od kod vsem 1200? za velik servis - jaz sem dal dobri dve leti nazaj 830?.

33112_1.png

Napisano

Jaz pa veliki servis na 100kkm - 14 dni nazaj.

 

Sve?ke 60?

Olje 35?

Filter olja 8 ?

Olje v obeh diferencijalih 26 ?

Olje v menjalniku 40?

Mikrofilter 10?

Delo DSR-MES 54?

 

Vse skupaj 233?, avto sem samo pripeljal in odpeljal, sam nisem naredu ni?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V?eraj Swift 33? olje + filter :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz pa veliki servis na 100kkm - 14 dni nazaj.

 

Sve?ke 60?

Olje 35?

Filter olja 8 ?

Olje v obeh diferencijalih 26 ?

Olje v menjalniku 40?

Mikrofilter 10?

Delo DSR-MES 54?

 

Vse skupaj 233?, avto sem samo pripeljal in odpeljal, sam nisem naredu ni?.

 

ja na bencinarju! pa za dizla?a?pa na katermu servisu so ti menjal?pa dodaj npr. k velikemu servisu se jermene pa napenjalce, pumpa, delo in si na jur?ku!a ne?
Napisano

ja na bencinarju! pa za dizla?a?pa na katermu servisu so ti menjal?pa dodaj npr. k velikemu servisu se jermene pa napenjalce, pumpa, delo in si na jur?ku!a ne?

 

Lej majstr ne pametuj, 31 let ?raufam, tako da lepo prosim, da se umiri? za?ne? namesto ! (klicajev) uporabljat . (piko) in ? (vpra?aj) in velike za?etnice, pa ?e ?e samo po eno kos teh lo?il. Bo ?lo ? ?zmeden?

 

Jemem je pa 21 ?, ?e je to tak problem, ?ponarju pa sem zamenjal samo le?aj za 5?, zdej se pa pojej.

 

Tle ma? pa ?e ostalo kar je blo poleg.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.