Skoči na vsebino

Chip-tuning


bleki

Priporočeno sporočilo

eh dejte no, mal realnosti prosim :whatever:

 

pomojem da bi ?e z 330xd oz A4 3.0tdi bil komot tm tm nekje...

 

:D:D

Kolega ima 335d pa nima za burek.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:D:D

Kolega ima 335d pa nima za burek.

 

Glej ga no... stock proti stock ne pa to, da ma? ti ?e ?ist upgradanega in ima ziher ?e kakih 300KM al pa ?e kar precej ?ez. Da? 335d ?ipirat pa bo tud imel 320-330KM in preko 600Nm navora.

 

Sej se ne gremo klele nek pissing contest ampak tko kot prav MadMAx bodimo realni ne a tako kot honda?i, ki so ?e vedno prepri?ani, da bolj?ih avtov od Hond ni.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne ne sva probala prej, lani jeseni in tud letos spomladi, js mam malo spremenjenega cca 1 teden, tako da so testi povsem realni.

 

Js sem si samo izklopil throttle restrition od 0 do 100 km/h, da nau kake pomote in je ?e taka razlika da dol pade?, SprintBoosterja sploh ne upam vklopit :blush: nobena stvar od teh NE dviguje konjev in navora, ampak samo odpravi tovarni?ko omejitev, ?e bi ?el na valarje bi bla krivulja lep?a in ne bi posko?ila ?ele ko bi se kolesa zavrtela na ve? kot 100 km/h, max power je isti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glej ga no... stock proti stock ne pa to, da ma? ti ?e ?ist upgradanega in ima ziher ?e kakih 300KM al pa ?e kar precej ?ez. Da? 335d ?ipirat pa bo tud imel 320-330KM in preko 600Nm navora.

 

Sej se ne gremo klele nek pissing contest ampak tko kot prav MadMAx bodimo realni ne a tako kot honda?i, ki so ?e vedno prepri?ani, da bolj?ih avtov od Hond ni.

 

Mazda je zakon :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda je zakon :P

 

Ne pretiravaj, makaronarske makine so zakon. :notworth:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:D:D

Kolega ima 335d pa nima za burek.

 

No pa poglejmo malo skozi ?tevilke:

BMW // 286 ps, 580 N/m, 0-100km/h 6,0sek, 1/4 mile 13,8 sek

MAZDA // 260 hp, 380 N/m, 0-100 km/h 6,1sek, 1/4 mile 14,1 sek

 

vir: http://www.fastestlaps.com/cars/bmw_335d_e90_facelift.html

http://www.fastestlaps.com/cars/mazda_6_mps.html

 

torej ?e jaz prav vidim avto ki ima ve? konj, navora, bolj?i ?as do 100, 1/4 milje itd... nima za burek!? :huh:

 

Tako kot sem ?e prej napisal...reality check please...da nebomo kot honda forum izpadli :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nima za burek ker ma tolk stro?kov. :D

 

Ej opa miki, mima zadnjega modela 335D, mislim da je letnik 2005, kar je primerljivo z mojim, novi so itaq adijo.

 

Pa lepo prosim da poi??e? 335D xDrive, ?e bi rad primerjal 1:1.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nima za burek ker ma tolk stro?kov. :D

 

Ej opa miki, mima zadnjega modela 335D, mislim da je letnik 2005, kar je primerljivo z mojim, novi so itaq adijo.

 

Pa lepo prosim da poi??e? 335D xDrive, ?e bi rad primerjal 1:1.

 

Huh, po moje bo? te?ko na?el 335d xDrive, ker ne obstaja vsaj kolikor je meni znano. :ne vem:

 

Pa tudi 335d prej?nje generacije (e46) tudi ni bil narejen. ?ele od leta 2006 v zdaj?nji e90 prefacelift verziji je notri ta oznaka motorja in ima ves ta ?as do danes enako nazivno mo? kot jo je omenil madmax.

 

Upam, da nisem kaj pobrkal glede na to, da nisem glih BMW fan ampak mislim, da je to to.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pol je pa o?itno z bimemevujem, ker dejansko je kar velika razlika.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

MPS vs "premium"? Dajmo najprej pregledat BMWje:

 

Hmmm, MPS6 vs 335d Poraba je najverjetneje tam tam, zavarovanje tudi, zato sem ju dal skupaj.

Pojdimo na ?vohnej?i model, 330d, kjer sta avta prakti?no enakovredna in je vse odvisno od voznika (njegovih sposobnosti in te?e :hudicek: ).

330xi torej ista konjenica, 4x4 ter celo dosti manj navora pa ni dosti razlike.

Poglejmo BMW performance model izpred desetletja, "predpotopen M3" z 3,2 motorjem. Ki je ?e vedno hitrej?i od katerekoli serijske Mazde. Samo v razmislek.

 

Audi:

A4 2.0 TFSi quattro je malo kruta ker je Audi bistveno ?vohnej?i. Ni pa spet ful razlike, sploh do 100, kasneje se pozna, da ima Mazda 2,3 turbo in ve? navora.

Primerljivo mo?an A4 3,2 FSi quattro je pa spet izena?eno. Razen medpospe?ek se pozna, da je Mazda turbo.

A4 3,0 TDi quattro je jajc. No ni po?asen ampak je David proti Goljatu, kjer zmaga Goljat (MPS6).

In najbolj realna primerjava, MPS6 vs S4 z isto konjenico. Mazda 6 MPS je pa? performance model, S4 isto tako, da sta popolnoma ista klasa, tudi perfomanse so identi?ne. Ne bom prilepil ?esa novej?ega performance ?e od Audija.

 

Nauk: Yavarye, spravljaj se na sebi primerne performance modele ne pa na uboge dizle. :hudicek: To je kot bi se jaz ali Deeyan hvalila, da sva stresla ubogega 1,6 Civica ESi. :harhar: je pa res problem ker Mazda 6 MPS je pa? nekaj između. Ima? ?vohnej hot hatche in potem "presti?no" konkurenco, ki ima pa? ful mo?nej?e avte v tem razredu (M3, S4, RS4). STI ali EVO sta spet tretja klasa. Potem pa ?tudiraj koga bi vzel za direktno konkurenco.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Primerjavo MPS vs 330xd bi ?e moral prilepiti, da bi bil Ajvar ?ist zadovoljen, ?e se gre v dvoboje z diesli. Razlike skoraj nobene razen pri medpospe?ku v dolo?enih prestavah, kar pa sploh ni reprezantivno zaradi razli?nega prestavnega razmerja, kjer enmu pa?e ta prestava, pri drugem je pa ?e previsoko zaradi recimo dalj?ega menjalnika.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

MPS vs "premium"? Dajmo najprej pregledat BMWje:

 

Hmmm, MPS6 vs 335d Poraba je najverjetneje tam tam, zavarovanje tudi, zato sem ju dal skupaj.

Pojdimo na ?vohnej?i model, 330d, kjer sta avta prakti?no enakovredna in je vse odvisno od voznika (njegovih sposobnosti in te?e :hudicek: ).

330xi torej ista konjenica, 4x4 ter celo dosti manj navora pa ni dosti razlike.

Poglejmo BMW performance model izpred desetletja, "predpotopen M3" z 3,2 motorjem. Ki je ?e vedno hitrej?i od katerekoli serijske Mazde. Samo v razmislek.

 

Audi:

A4 2.0 TFSi quattro je malo kruta ker je Audi bistveno ?vohnej?i. Ni pa spet ful razlike, sploh do 100, kasneje se pozna, da ima Mazda 2,3 turbo in ve? navora.

Primerljivo mo?an A4 3,2 FSi quattro je pa spet izena?eno. Razen medpospe?ek se pozna, da je Mazda turbo.

A4 3,0 TDi quattro je jajc. No ni po?asen ampak je David proti Goljatu, kjer zmaga Goljat (MPS6).

In najbolj realna primerjava, MPS6 vs S4 z isto konjenico. Mazda 6 MPS je pa? performance model, S4 isto tako, da sta popolnoma ista klasa, tudi perfomanse so identi?ne. Ne bom prilepil ?esa novej?ega performance ?e od Audija.

 

Nauk: Yavarye, spravljaj se na sebi primerne performance modele ne pa na uboge dizle. :hudicek: To je kot bi se jaz ali Deeyan hvalila, da sva stresla ubogega 1,6 Civica ESi. :harhar: je pa res problem ker Mazda 6 MPS je pa? nekaj između. Ima? ?vohnej hot hatche in potem "presti?no" konkurenco, ki ima pa? ful mo?nej?e avte v tem razredu (M3, S4, RS4). STI ali EVO sta spet tretja klasa. Potem pa ?tudiraj koga bi vzel za direktno konkurenco.

 

?akte mal, js semsam napisal da kelga s 335d nima za burek, niti ne i??em konkurence niti nisem napisal da je MS6 top shita, al kako se temu zdej re?e.

 

Razen ?e ?esa ..... :blush:

 

 

Pa ?e nekaj ne razumem, original bremze ma mazdi so bolj?e od original na audiju, ki je clo la?ji, ja itak, take bu?e naj prodajajo drugje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

evo narocrn sm na cip tuning pri CSS perfomance. dobim okoli 35KM.

 

pazi na dpf in na servisne 'prepise'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sj bom delal servis na 15t km. tko da mislim ne bo problemov. pa itak mi je reku da kao ni tezav z dpf jem

 

jaz sem fasal check eng na Exeu s prvim boxom ki je bil 100% odprt (tako kot chip tuning) - mixture to poor napaka (ali pa too rich, se ne spomnim ve?), ta sedaj pa je ok. Tako da olje nima veze ?e ti ga zaliva

 

samo preveri kako ti garantira morebiten postopek nazaj in seveda vra?ilo, pol ni panike

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem fasal check eng na Exeu s prvim boxom ki je bil 100% odprt (tako kot chip tuning) - mixture to poor napaka (ali pa too rich, se ne spomnim ve?), ta sedaj pa je ok. Tako da olje nima veze ?e ti ga zaliva

 

samo preveri kako ti garantira morebiten postopek nazaj in seveda vra?ilo, pol ni panike

 

dela se dyno prej in potem, ce recimo mi kj ni vsec lahko spremeni. v roku 8 dneh ce mi ne vo tuning vsec lahko grem da mi da original software gor in vrne celotek znesek. mislim da je ferplay

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ha, ha, sem se res zatipkal La Sportiva so. 
    • Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.
    • Jaz sem že vsa leta na La Sportiva visokih, pa na salewa nizkih gojzarjih.
    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.